Rezultatele cautarii dupa : "televiziunea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Adrian Sarbu si-a dat demisia. Ce-ar mai putea face pentru Romania Te Iubesc?
Joi, 22 August 2013
 Incepand de miercuri 21 august, Adrian Sarbu nu mai este Presedinte si CEO Central European Media Enterprises Ltd. Intr-o pozitie mai inalta decat cea de presedinte CME nu a mai fost niciun alt om de media roman.

Travel Mix vrea 350.000 de euro in 2013. Publicitatea prin Goldbach Media.
Joi, 23 Mai 2013
 Retransmis de curand si de RCS-RDS, postul vizeaza un public activ cu studii medii/superioare, 0,5% din publicul national si 0,09 din publicul urban
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

TV, TVR
TVR prinsa fara lenjerie intima. 10.000 lei amenda.
Marti, 05 Martie 2013
 Televiziunea publica incasat o amenda de 10.000 de lei pentru nerespectarea prevederilor  referitoare la protectia minorilor in emisiunea Lozul cel mare”difuzata in data de 28.02.2013 in care o cantareata a lasat de inteles ca nu poarta lenjerie intima
Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.

Money Channel, Money Magazine si .ro tintesc publicitate de 1,5 Milioane euro.
Marti, 14 August 2012
 Publicitatea produselor sub umbrela Money - canalele de media Money Channel, Money Magazine si platforma on-line Money.ro, tinteste in 2012 o suma globala de 1,5 milioane euro, a declarat pentru adplayers Dan Apostol, CEO Money Channel. Vanzarile sunt reprezentate pe piata de media prin DBV Media House. Revista Money Magazine a intrat in portofoliul Lion House pentru realizarea revistei.
Cine plateste monitorizarea Outdoor? Buget de 45.000 Euro si munca neplatita in folosul clientului.
Vineri, 22 Iunie 2012
 Monitorizarea Outdoor (MIP OOH) n-a costat mult daca luam in calcul doar bugetul de 45.000 euro pentru acoperirea costurilor de operare. Cand te gandesti insa ca nici macar 1 euro nu este luat in calcul pentru volumul de munca prestat de furnizorii de outdoor pentru a oferi cheltuielile cu propriile panouri, bugetul este greu de cuantificat.
Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Ruptura de Splendid Media a adus TVR incasari cu 70-72% mai mari
Luni, 30 Ianuarie 2012
 Alexandru Lazescu, Presedinte - Director General TVR,  a afirmat pentru adplayers ca, in ultimele 3 luni ale anului 2011, postul public a atras, in...
Furata public la cantar. TVR pierde 30-40% pe audiente urban 18+
Vineri, 27 Ianuarie 2012
 De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
Pariu cu Viata (Pro TV) - primul loc in publicul comercial, urban, 4-17 ani si 13-17 ani
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%.
Romanii despre directia TVR: 45% buna, 24% gresita
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Sondajul de opinie a fost realizat de CURS, la solicitarea TVR, in luna octombrie, pe un esantion reprezentativ la nivel national: 1.102 respondenti cu varste de 18 ani si peste, marja de eroare ±3%.
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Scoala de Televiziune “Tudor Vornicu tinteste un business de 900.000 – 1.300.000 EUR si 600-900 de cursanti pe an
Miercuri, 05 Octombrie 2011
 Mihai Craiu, managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.

5 Mil. EUR de plata la TVR. Postul public renunta la Splendid Media.
Miercuri, 28 Septembrie 2011
 Postul public a renuntat la serviciile regiei de la sfarsitul lunii septembrie. Incepand cu 1 octombrie, de vanzari se va ocupa Directia de Marketing si Vanzari din cadrul TVR. Din informatiile AdPlayers, datoriile regiei de vanzari catre postul public se ridica la aproximativ 5 Mil. EUR
Avem juriul Effie de peste 80 de membri. Dar cine si ce categorii va juriza?
Luni, 06 Iunie 2011
 Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Publicitatea TVR in 2010: 9,6 Mil. EUR venituri, si aproape 1 Mil. EUR Rebate si Comisioane
Joi, 28 Aprilie 2011
 Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis

In prezent director interimar, Anca Gheorghe va candida la sefia marketingului si vanzarilor TVR
Miercuri, 12 Ianuarie 2011
 Fost consilier pe probleme de marketing al presedintelui-director general al TVR - Alexandru Lazescu, Anca Gheorghe a fost numita director interimar al Directiei Marketing si Vanzari din TVR, incepand cu data de 10 ianuarie 2011

60% din Prime Time Acasa TV in HD. Publicitatea? In urma.
Luni, 30 August 2010
 Daca in prezent 15-20% din receptoare TV sunt pregatite de HD, publicitatea a ramas in urma: „Momentan procentul spoturilor HD de pe piata este destul de mic si asta pentru ca in Romania televiziunea high-definition este inca la inceput” a afirmat penbtru AdPlayers, Stelian Banoti, Manager Vanzari Acasa TV, care va avea emisie de inalta definitie din 6 septembrie
« 3 4 5 6 7 »