Rezultatele cautarii dupa : "suplimente"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Media Pro Publishing: 30 Mil. EUR in 2008, din care 40% Business Publishing
Miercuri, 06 Mai 2009
 Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
ZF 10 ani: 200.000 cititori pe editie si 600.000 vizitatori unici
Luni, 17 Noiembrie 2008
 Cu 200.000 cititori pe editie, la 10 ani de la aparitie, continutul ZF este declinat new-media, prin serviciul de telefonie mobila (mobil.zf.ro) dar si in mediul online prin site-ul afiliat www.zf.ro, cu mai mult de 600.000 de vizitatori unici pe luna) si newsletterul ZF, cu peste 50.000 de abonati

Ziarul Financiar in campanie de 10 ani
Luni, 15 Septembrie 2008

Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”

Decizia CNA nr.194 din 22 februarie 2007, privind continutul audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
Stentor a cāstigat PR-ul Walmark
Joi, 22 Februarie 2007
Īncepānd cu luna februarie, agentia de relatii publice Stentor Creative Relations comunica pentru Walmark Romānia, liderul pietei de suplimente nutritionale de pe piata romāneasca, potrivit agentiei de PR
Cred ca suntem pe val, Sandra Pralong, Synergy Communications
Joi, 01 Februarie 2007
"Nisa noastra a fost firmele straine care se instaleaza īn Romania caci avantajul nostru competitiv este ca le vorbim pe limba lor, si la propriu, si la figurat", afirma pentru AdPlayers, Sandra Pralong, Chairwoman / Founder la Synergy Communications, legat de pozitionarea companiei de relatii publice si consultanta īn comunicare care avea anul trecut 3 oameni, iar acum are 10
Walmark Romānia a facut 13,3 mil. EUR
Joi, 25 Ianuarie 2007
Īn crestere cu 49% fata de anul precedent, Walmark Romānia a īnregistrat, pentru anul 2006, o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro, brand-urile cele mai vāndute fiind ArthroStop, GingkoPrim, Prostenal si MemoPlus
TARGET lunar de business PubliMedia
Miercuri, 07 Iunie 2006
Cu un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes, cum il pozitioneaza editorii, lunarul de business anunta un tiraj de 20.000 de exemplare si 3,900 EUR pentru o pagina de publicitate, completand portofoliul publicatiilor de profil PubliMedia ce mai cuprinde cotidianul Ziarul Financiar si saptamanalul BUSINESS Magazin
« 1 2