Rezultatele cautarii dupa : "spot tv"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 27 Iunie 2011
“Publicitatea nu mai e ce-a fost. Ne trebuie altceva. Pana ieri multe dintre campaniile pe care le faceam se incheiau cu un spot TV. Astazi, publicitatea se schimba. Este un proces de comunicare complet, care nu se mai termina cand trimiti spotul TV, ci abia atunci incepe un dialog in care intram cu consumatorii”.
Miercuri, 09 Februarie 2011
Dupa un mariaj cu grupul de marketing si comunicare IMSG, agentia de publicitate se logodeste cu o companie germana cu un business de 100 Milioane EUR in 2010, Combera Gmbh, care va detine insa prin noua entitate juridica - Combera Marketing Halle, o cota minoritara de aproximativ 30%
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Vineri, 08 Octombrie 2010
Tras de casa de productie Dove Production si Radu Muntean, serviciile de branding si packaging sunt asigurate de Brands & Bears, iar Media Investment (The Group) administreaza contul de media.
Vineri, 09 Iulie 2010
Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next...
Luni, 05 Iulie 2010
„Vreau sa intarim pozitionarea pagina de media ca o publicatie online, ca un site de stiri din domeniul comunicarii, nu ca un blog”, a afirmat pentru AdPlayers Petrisor...
Miercuri, 16 Iunie 2010
Producatorul de bere care a lucrat pentru creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" Bergenbier cu agentia Leo Burnett, a semnat noul spot Tv pe „fotbal” cu o...
Marti, 23 Martie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
Marti, 16 Martie 2010
Daca in 2010, Romania Libera si compania de publicitate Cohn & Jansen merg pe „Viata iesita din tipare”, Evenimentul Zilei condus de Cornel Nistorescu alegea in 2004...
Miercuri, 03 Martie 2010
Cu un spot semnat de Ogilvy estimat de surse AdPlayers la 70.000-80.000 mii EUR, noua campanie Millennium Bank pentru creditul Ipotecar va intra on-air din 6 martie, prin agentia de...
Marti, 02 Martie 2010
Orice companie sau agentie din strainatate care doreste analiza unei campanii comerciale pentru Romania poate accesa aplicatia la www.ad-advice.org.
Vineri, 05 Februarie 2010
Potrivit oficialilor agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru, contul de strategie si creatie al producatorului si distribuitorului de bauturi a fost castigat de GMP in urma...
Marti, 24 Noiembrie 2009
Agentia de publicitate si Heineken Romania dezvaluie „secretul unei beri dintr-o mie” pentru Ciuc Premium
Joi, 05 Noiembrie 2009
„Ursus este cel care se bucura mai putin de victoria de acum pentru ca deja o urmareste pe viitoarea”, explica Elena Stanciu, Account Director la Papaya, punctul de plecare al noului spot TV „Ambitia” pentru marca de bere
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Luni, 07 Septembrie 2009
Dupa o propunere de macheta de presa creata de Notorious pentru Dulcissimo, producatorul Galmopan din Galati iese in aceasta toamna pe piata cu un spot TV care seamana izbitor cu macheta...
Luni, 07 Septembrie 2009
Lansat de Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC), prin serviciul Copy Advice, companiile sau agentiile de publicitate pot solicita recomandari in realizarea unei comunicari...
Miercuri, 13 Mai 2009
Fundalul sonor al spotului apartine coloanei sonore a filmului Matrix Revolution, filmari la Barcelona si Studiourile Castel Film
Joi, 09 Aprilie 2009
„Putem afirma ca mesajul unei campanii indoor pe suportul stand-up column genereaza un moment de atentie din partea a unu din trei cumparatori pe o perioada de timp de pana la...
Joi, 12 Martie 2009
„Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: