Rezultatele cautarii dupa : "sportiv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Horia Tecau joaca in echipa de comunicare cu McCann PR
Luni, 30 Iulie 2018
 Agentia de comunicare si relatii publice din cadrul McCann WorldGroup se ocupa, incepand din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucatorul profesionist de tenis Horia Tecau, singurul roman campion de dublu la Wimbledon, US Open si Australian Open
Reteaua MOL Romania a fost atrasa partener in Raliul Perla Haghitei 2018
Luni, 09 Iulie 2018
 Intrecera este organizata cu sprijinul Consiliului Judetean Harghita, Primaria Odorheiu Secuiesc, Pirmaria Lueta si al partenerilor: Perla Harghitei, MOL Amigo&Intercost, Toyota prin Eurocar Trading, Vikink, I.M.S., FAN Courier si a celorlalti parteneri Omniasig, Mastertent, Hotel Tarnava, Viaduct, Dancea&Asociatii, Septimia, Color Metal, Brother,...
Simona Halep, Dorna si Salvati Copiii Romania indeamna romanii sa isi ia un #Jobdeosecunda in sprijinul copiilor nascuti prematur
Miercuri, 20 Iunie 2018
 Din 2013 si pana in prezent, Dorna si Salvati Copiii au dotat 50 de maternitati din tara cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-nascutilor prematur, in valoare aproximativa de 600.000 de euro.
Agentia Anului la Romanian PR Award 2017, McCann PR lanseaza divizie Experiential Marketing
Marti, 24 Aprilie 2018
Noua linie de business completeaza expertiza 360° a agentiei si este al doilea proiect major initiat in cadrul companiei in ultimul an, dupa GREATEENS – initiativa menita sa descopere, sa cureze si sa promoveze urmatorul val de influenceri.

Canadian Down Syndrome Society inlocuieste parerile de rau (Sorry) la nasterea unui copil cu Sindrom Down, cu Felicitari (Congratulations)!
Miercuri, 21 Martie 2018
De Ziua Mondiala a Sindromului Down, 21 Martie,  Asociatia Down Bucuresti organizeaza manifestari si in Capitala.
Noua campanie Volkswagen T-Roc. Spotul TV intra pe ecrane in mai multe tari din Europa
Marti, 12 Decembrie 2017
 Agentiile responsabile pentru campanie sunt DDB Berlin, DDB Hamburg si Adam&Eve DDB Londra
Brandient: Noul logo al Echipei Nationalei de Fotbal este inspirat chiar de estetica stemei Romaniei, dupa modelul folosit de majoritatea echipelor nationale
Joi, 09 Noiembrie 2017
Noul logo al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este inspirat chiar de estetica stemei Romaniei — dupa modelul folosit de majoritatea echipelor nationale ale lumii, simbolizeaza unitatea regiunilor istorice ale tarii in jurul mingii de fotbal, spun autorii de la Brandient care au realizat noul logo al reprezentativei de fotbal  a Romaniei
Noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este realizata pentru FRF de Brandient
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
FRF a initiat propunerea legislativa care sa includa si drepturile din pariurile sportive.
Joi, 02 Noiembrie 2017
 In prezent, federatiile sportive detin in acest moment drepturile tv, drepturile de sponsorship, merchandising si ticketing din evenimentele sportive si competitiile pe care le organizeaza, dar nu si drepturile din pariuri sportive.
Rebranding Dolce Sport la Telekom Sport cu Leo Burnett Romania si United Senses Germania
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Petrom iese la barbeque cu familia si prietenii de la Cohn & Jansen JWT. Discounturi de 80% la gratare
Luni, 29 Mai 2017
 Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
 Brandient castiga Graphis Platinum pentru designul de identitate romanesc Tinmar
Miercuri, 08 Martie 2017
 La aceeasi competitie Graphis (Logo Design 9), designul Brandient a fost remarcat si cu un Graphis Merit pentru logoul Team Romania, conceptualizat pentru Comitetul Olimpic si Sportiv Roman.
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Eduard Irimia muta Superkombat in SUA si Canada. Promotorul roman a semnat cu CBS Sports Network
Joi, 15 Decembrie 2016
Superkombat este practic urmasul promotiei Local Kombat, brand lansat in Romania tot de Eduard Irimia la inceputul anilor 2000. 
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
Vineri, 14 Octombrie 2016
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
Hagi si crantanitul cipsurilor
Luni, 04 Aprilie 2016
 In anul de gratie 2016, stau si ma intreb de ce acesti vigilantes mioritici tac malc si nu iau atitudine vizavi de reclama la cipsuri in care Hagi apare alaturi de fi-su si de alti cativa copii.
Brandient dublu premiata pentru rebrandingul COSR si Interactive Group la Rebrand 100 Global Awards
Vineri, 04 Martie 2016
 Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
Sponsorizari si licente: 6% din veniturile LPF. Vicepresedintele Pongracz cauta 4 sponsori oficiali
Vineri, 05 Februarie 2016
 Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.

Fundatia Real Madrid creste 45 de copii romani la Scoala Sociala Sportiva
Miercuri, 06 Ianuarie 2016
 In lipsa grijii noastre pentru viitorul celor mici, vin strainii sa ne creasca si copiii. Asa se intampla si cu un proiect realizat de FDP in colaborare cu fundatia clubului sportiv Real Madrid (Real Madrid Foundation) care a reusit sa stranga 45 de copii cu varste intre 6 si 15 ani
« 1 2 3 4 »