Rezultatele cautarii dupa : "specialisti"
Ordonare dupa: data / relevanta  
La inceput de 2020, Editura NICULESCU KIDS aduce titluri dedicate tinerei generatii
Vineri, 10 Ianuarie 2020
 Constienta de importanta educatiei copilului in cadrul familiei, Editura NICULESCU a creat colectia KIDS care reprezinta un excelent suport informativ pentru parinti si copii. 
Agentia Anului la Romanian PR Award 2017, McCann PR lanseaza divizie Experiential Marketing
Marti, 24 Aprilie 2018
Noua linie de business completeaza expertiza 360° a agentiei si este al doilea proiect major initiat in cadrul companiei in ultimul an, dupa GREATEENS – initiativa menita sa descopere, sa cureze si sa promoveze urmatorul val de influenceri.

Radu Florescu a vandut. Cheil Worldwide a achizitionat pachetul majoritar Centrade Integrated
Luni, 07 Mai 2018
 "Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade Integrated,
Premii de 5000 de euro pentru studenti pasionati de marketing si comunicare. CompetitIAA la start.
Luni, 07 Octombrie 2019
In cadrul programului, studentilor pasionati de marketing si comunicare li se ofera o sansa reala de a-si pune in practica abilitatile si pasiunea pentru Marcomm, prin solutionarea unor brief-uri date de sponsorii proiectului. 
15.000 de euro la bataie pentru tinerii arhitecti, de la complexul rezidential Dumbrava Vlasiei
Marti, 16 Ianuarie 2018
 Dumbrava Vlasiei lanseaza in ianuarie un concurs unic pe piata de la noi, care ofera sansa tinerilor arhitecti sa se faca remarcati si, mai mult, sa castige un premiu consistent in valoare de 15.000 de euro si posibilitatea de a realiza un proiect propriu, intr-un complex rezidential de poveste
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
Vineri, 01 Iulie 2022
 Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de...
8 case in 5 zile in BIG BUILD 2018, la Cumpana, cu Habitat for Humanity Romania
Miercuri, 10 Octombrie 2018
Printre cei care au donat bani, materiale de constructii sau servicii se numara: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Tondach, Bosch,  Ursa, Siniat, Ariston, Piatra Online, VEKA Romania, TeraPlast, Atelierele Ilbah, Aqua Carpatica, Fundatia...
Doua premii GOLD pentru Cognition in cadrul Webstock 2023 pentru campania UTCB „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft”
Luni, 23 Octombrie 2023
 Cele doua distincii au fost acordate in categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” si „Special Projects”
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
Marti, 30 Octombrie 2018
 1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
Zitec a inregistrat venituri de 10,5 milioane euro in 2020. Digital marketing de 1,5 milioane de euro, in crestere cu 100% fata de anul precedent
Marti, 02 Februarie 2021
 Zitec a inregistrat venituri de 10,5 milioane euro in 2020, in crestere cu 50% fata de anul precedent, din care divizia de Digital Marketing a inregistrat afaceri totale de 1,5 milioane euro, in crestere cu...
23 de elevi din Irlanda de Nord, pe santier pentru 200 de tineri din grupuri vulnerabile din Romania
Vineri, 14 Iulie 2017
 Scopul proiectului este crearea de  sanse pentru o viata normala, independenta pentru 200 de tineri cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani expusi excluziunii din cauza vulnerabilitatii datorate lipsei scolarizarii, saraciei extreme, etniei sau dizabilitatilor.
Promotia Timisoreana atrage vanzari pe cinste
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Campanie de strangere de fonduri pentru a steriliza spitale cu noul robot de dezinfectie MUV. Kaulfand si BCR au achizitionat in avans roboti MUV SMART
Vineri, 10 Aprilie 2020
 Pana la finalul lunii aprilie, echipa isi propune sa stranga suma de 1.000.000 de lei pentru a produce 10 roboti inteligenti de dezinfectare fara contact (MUV Smart) si 50 de variante non-autonome ale acestuia (MUV Lite).
Maratonul Cutia Bebelusului: 400 de ore de voluntariat, 500 de cutii destinate familiilor dezavantajate din Bacau, Botosani, Neamt si Suceava
Vineri, 15 Decembrie 2023
 Parte din programul Cutia Bebelusului, finantat de Fundatia OMV Petrom, care contribuie la reducerea mortalitatii infantile, programul include  138 de voluntari care au participat la cele trei zile de maraton organizate in ultima luna in Bacau, Botosani si Bucuresti
Admitere la medicina comunicarii
Vineri, 12 Mai 2006
Nu mai putin de 950 de studenti din toata tara au participat la preselectiile Olimpiadelor Comunicarii, din care s-au calificat in finala doar 225
White Image vrea 150 200 mii EUR din monitorizarea emailurilor cu Habeas
Luni, 12 Martie 2007
Compania de solutii customizabile de email marketing White Image a devenit reprezentant oficial Habeas pentru Europa de Est - Romania, Ungaria, Polonia, Rusia, Ucraina, Moldova, Bulgaria, Serbia si Muntenegru, Cehia, Croatia si Slovacia
Lectia de comunicare individuala de la Inspectorat. Imagine cu filtru - fara filtru de Inspector ISJ Arad
Marti, 26 Septembrie 2017
Editorii Special Arad arata ca „In fisa postului, se stipuleaza ca doamna Varga va trebui sa asigure un mediu educational pacifist in randul elevilor, fara violenta, fara droguri, sa sprijine si indrume viata asociativa a elevilor (Consiliul Scolar al Elevilor, Consiliul Judetean al Elevilor), sa coordoneze activitatea directorilor...
Peste 350.000 euro si mai mult de 200 de elevi in Digitaliada de la Orange.
Luni, 19 Septembrie 2016
 Avand ca tinta peste 200 de copii din clasele V-VIII si dascalii acestroa, Fundatia Orange a investit pana in acest moment peste 350.000 de euro in proiectul pilot Digitaliada de invatare prin metode digitale in 10 scoli din mediul rural.
Prima campanie globala din cadrul noii platforme de comunicare Real Magic, Coca-Cola.
Vineri, 01 Octombrie 2021
 Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
Telekom interesata de piata solutiilor de comunicare hibrida, din cadrul evenimentelor cu participare restransa si video streaming la distanta
Vineri, 26 Iunie 2020
Ruxandra Voda (foto, stanga) , Director de Comunicare in cadrul companiei a afirmat pentru AdPlayers ca, date fiind conditiile actuale de organizare a evenimentelor, Telekom Romania este interesata sa intre pe piata de produse si servicii care sa ofere solutii la cheie de comunicare hibrida – atat din cadrul unor evenimente cu participare...