Rezultatele cautarii dupa : "si"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 22 Noiembrie 2019
Editura Herald poate fi gasita la Standul 4 (Parter, Complexul Romexpo, Pavilion B2), unde participa cu peste 300 de titluri aflate la reducere (15-35%) si cu noi titluri semnate de Gitta Jacob, Thomas Cleary, Henry Ford, Adolphe Franck, Franciscus Mercurius Van Helmont, Ananda Coomaraswamy, John William Draper,...
Vineri, 27 Septembrie 2019
Imprimare 3D la dimensiuni impresionante (Leykom), un echipament dedicat imprimarii digitale pe textile de la HP, tipar digital pentru obiecte cilindrice (Mons Medius) ca si cea mai buna imprimanta large format in PREMIERA EUROPEANA de la Mimaki – sunt doar cateva dintre noutatile care va asteapta la Print...
Luni, 16 Septembrie 2019
Clientii vor putea inregistra precomenzi pentru iPhone 11, iPhone 11 Pro si iPhone 11 Pro Max incepand din 20 septembrie
Joi, 08 August 2019
Undeva in Iasi. Langa Cimitirul Evreiesc. ,,De cand astepti sa te muti". Alege-ti apartamentul si joaca-te cum vrei in noul complex rezidential.
Miercuri, 07 August 2019
Aflata in cea mai mare campanie de comunicare OOH, platforma de streaming invita utilizatorii sa acceseze gratuit filme si continut premium TV. Campania poate fi vazuta pe strazile din Statele Unite.
Marti, 06 August 2019
Fost specialist de administrare active corporate BCR dar si pasionata de imagine in timpul liber la atelierul care ii poarta numele Ioana Art Gallery, Ioana Ciobanu pleaca in servicii de audit si consultanta financiara la Deloitte.
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Luni, 10 Iunie 2019
Pe langa canalul online din trust, Marius Tuca Show va fi unul dintre pilonii viitoarei televiziuni Smart TV care a primit licenta CNA si care, potrivit unor surse apropiate grupului de media & entertainment condus de Adrian Sarbu, este asteptata sa se lanseze in toamna acestui an.
Miercuri, 06 Martie 2019
Cele doua reclame de un minut vorbesc despre doua dintre razboaiele lumii moderne, prea putin constientizate de omul zilei de astazi: Pericolul discursului de tip fascist in continutul online, dar si unde ne poate duce lipsa la vot.
Luni, 04 Februarie 2019
Cu accent pe copntinut disruptiv, VICE este lider in productia si distributia de continut de calitate pentru publicul tanar, cu o acoperire de sute de milioane de tineri in fiecare luna.
Miercuri, 30 Ianuarie 2019
Cu 17 ani de experienta in comunicare in care a acoperit un relevant portofoliu de clienti locali si internationali, Kovacs a lucrat pentru clienti si branduri cum sunt Coca-Cola, P&G, Nokia, Nestle, Heineken, Vodafone, OMV Petrom, BCR, Dacia etc.
Luni, 14 Ianuarie 2019
Conform studiului de audienta realizat in perioada 27 august - 16 decembrie 2018 de IMAS- Marketing si Sondaje S.A. si MERCURY RESEARCH S.R.L, la nivel national Kiss FM este ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
Miercuri, 19 Decembrie 2018
„A fost un proiect intens, de demolare, renovare, productie si design pe care l-am implementat in 40 de zile, cu ajutorul unui numar de opt parteneri din trei tari, coordonati de echipa Centrade | Cheil Bucuresti”, spune Radu Baitoiu, Head of Retail Marketing in Centrade | Cheil.
Luni, 03 Decembrie 2018
Premiata dar si contestata campanie Viva la vulva pentru Libresse se pare insa ca nu are aceeasi sustinere si printre femei
Luni, 26 Noiembrie 2018
Volkswagen tinteste cresterea eficientei serviciilor de marketing si scaderea bugetului cu pana la 30% pana in 2020, in timp ce investitiile in digital se estimeaza ca vor creste de la 25% din totalul cheltuielor de comunicare la peste 50%.
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Miercuri, 24 Octombrie 2018
Desemnarea castigatorului va fi organizata in cadrul unui eveniment care va avea loc pe data de 28 noiembrie 2018 si va fi anuntat pe site-ul pack-romania.ro
Sambata, 20 Octombrie 2018
Adrian Botan, Global Executive Creative Director, McCann Worldgroup si Presedinte European Creative Leadership Council, alaturi de Catalin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania si Regional Creative Director McCann CEE, au primit trofeul the Golden Watch pentru campania Bihor Couture.
Luni, 24 Septembrie 2018
Telekom Romania anunta deschiderea precomenzilor pentru noile modele iPhone Xs si Xs Max, cu disponibilitate din 28 septembrie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: