Rezultatele cautarii dupa : "set"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
IAA Publishing House scoate primii bani din Wie Werbung Wirkt
Miercuri, 11 Iulie 2007
Efectele Publicitatii este primul volum aparut la editura IAA Publishing House, o adaptare a cartii Wie Werbung Wirkt a autoarei Brigitte Weiss, consultant in comunicare la Viena, publicata pentru prima oara de catre IAA Austria
Noile reguli in publicitatea pe Internet, de la 1 septembrie
Joi, 07 Iunie 2007
La Adunarea Generala a Asociatiei IAB Romania prezidata de Ovidiu Florea (foto) - Media Investment, au mai fost alesi doi membri noi ai Consiliului Director - Cristian Petriceanu (NetBridge) si Bogdan Nitu (Webstyler), Petriceanu fiind ales ulterior si Vicepresedinte, in urma demisiei lui Ciprian Stavar din Consilul de conducere si a plecarii lui Doru Panaitescu de la ARBOmedia
'Cred ca AdOr nu este adorat de nimeni' Ema Prisca – CD, Graffiti BBDO Romania, la AdOr Exclusiv
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
100.000 EUR, pentru rebranding-ul agentiei Mercury360
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
Mercury Promotions se repozitioneaza si devine Mercury360
Marti, 15 Mai 2007
"Momentul acesta reprezinta o asumare publica a rolului nostru de agentie integrata si o obligatie, auto-impusa, de a aplica abordarea 360 de grade ori-de-cate-ori avem de rezolvat o problema a unui brand sau a unui marketer", afirma Radu Miu, General Manager Mercury360, seful companiei cu 140 de oameni si 12 Mil. EUR, anul trecut
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises
O iubesc femeile?
Joi, 08 Martie 2007
Între dragoste si depozit, uneori pentru lucruri de aruncat, geanta doamnelor si domnisoarelor se dezbraca de secrete în studiul InsideOut facut de catre departamentului de strategie al Leo Burnett & Target, agentie care a dezvaluit o parte din rezultatele unui mai amplu proiect de cercetare calitativa dedicat exclusiv femeilor, intitulat LeoShe
INES IPTV mizeaza pe dublarea cifrei de afaceri în 2007
Miercuri, 21 Februarie 2007
iNES Group ia în calcul dublarea cifrei de afaceri IPTV ca urmare a unei estimari de dezvoltare a serviciului de Televiziune prin IP, în România, cu un procent aflat între 200% si 300%, pe o piata cu un potential de 10.000 de utilizatori la ora actuala doar în Bucuresti
Claudiu Serban va fi Director General Adjunct la Ringier
Marti, 13 Februarie 2007
De la 1 martie 2007, Claudiu Serban va fi numit Director General Adjunct al companiei Ringier Romania, urmand sa-l secondeze pe Alexander Theobald în conducerea Ringier, continuând sa conduca si Divizia de Reviste a Companiei Ringier Romania
50.000 lei de la Nasul si Monica, by CNA
Marti, 09 Ianuarie 2007
C.N.A. a sanctionat postul B1 TV cu amenda de 25.000 lei (noi) pentru No Comment By Monica Columbeanu, difuzata în ultima zi a anului 2006 si 25.000 lei pentru Nasul din data de 19 si 27 decembrie 2006
IAB România a validat 37 de membri
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Din cei aproximativ 60 de participanti la prima Adunare Generala de constituire a IAB România, doar 37 au reusit sa îndeplineasca pâna acum toate formalitatile pentru a deveni membri oficiali ai organizatiei, aderentii celui de-al doilea val urmând sa fie anuntati la începutul anului viitor
EFFIE Romania pune 1000 EUR pe capul campaniei de comunicare
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards România 2007 au decis sa deschida competitia eficientei în publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
Vino frate la Grupul de Esenta Tare
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Propaganda intra-n banda Guerrilla
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Campania Guerrilla de Dimineata a fost executata pe TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit si mai beneficiaza de autopromo-uri pe Radio Guerrilla
Ringier vrea sa reduca impactul plecarii lui Razvan Corneteanu
Vineri, 13 Octombrie 2006
Trustul de media a anuntat astazi un set de masuri de reducere a impactului datorat plecarii lui Razvan Corneteanu si a unui numar de angajati cu functii de conducere de la cârma diviziei de publicatii Bulevard si Sportive, publicitatea urmând sa treaca la Cristian Mihalache si Mirela Murariu, la distributie urmând ca pe lânga Gunther Graml sa vina si Gina Ionescu
Start în Heineken Music Thirst Studio
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
Bergenbier la colectare selectiva in Blaj
Marti, 13 Iunie 2006
Comunicata de McCann PR, campania de colectare selectiva si trimitere spre reciclare a deseurilor de plastic, sticla si hartie va "colecta" si o investitie Bergenbier de 40.000 EUR, intr-un parteneriat initiat cu Primaria Municipiului Blaj si S.C. Transport Weber
Primul advertising contextual
Vineri, 05 Mai 2006
Potrivit oficialilor agentiei, Starcom Media este prima agentie de media care a utilizat advertisingul contextual in Romania  intr-o retea de site-uri, campania BCR Forward avand o rata de click de 31%
40 de tari in Liga Suporterilor Rexona
Marti, 25 Aprilie 2006
Potrivit MindShare Media Romania, serialul finantat de Unilever si distribuit statiilor TV din intreaga lume de catre MindShare si Sports and Entertainment Television Ltd este un format TV inovativ  in domeniul advertiser-funded program
Au interzis-o pentru ca e vulgara? Mint. Nu e. Au interzis-o pentru ca e urata?  Nu-i treaba lor.
Joi, 23 Februarie 2006
Despre interzicerea unei reclame "Tabu", Liviu Mihaiu-Publisher al revistei, a mai declarat : "Va spun eu de ce: au interzis-o pentru ca le-a adus aminte de faptul ca sunt niste urati cu spume care fac sex cu patura-n cap si nu vor ca femeile din Romania sa aiba aceasta trista revelatie eugenica."
« 3 4 5 6 »