Rezultatele cautarii dupa : "semnata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Winter...is NOT coming! Campanie KFC de UM Studios (UM Romania, McCann Worldgroup)
Marti, 03 Octombrie 2017
 Cea mai recenta campanie KFC semnata de UM Studios, divizia de branded content UM Romania, care a luat fiinta la inceputul acestui an si a mai semnat cateva comunicari indraznete in  categorie pentru Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
Colectie de designer roman la Alianta Awards Gala, United States Institute of Peace, Washington
Miercuri, 27 Septembrie 2017
Colectia de gala semnata de designerul roman Andra Turcanu a stralucit in lumina reflectoarelor in cadrul evenimentului Alianta Awards Gala de la Washington care a avut loc vineri, 22 septembrie, la United States Institute of Peace, la invitatia si initiativa ambasadorului Mark Gitenstein.
WPP mai face o agentie de publicitate la Bucuresti. Fractal Communications, parte din Geometry Global
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Clientii alaturi de care FRACTAL Communications isi incepe activitatea in 2017 sunt: Regina Maria Ponderas Academic Hospital, Federatia Romana de Fotbal, Red Bull, Scandia, Danone Activia, Heineken si Pepco.
Campania de crowdfunding MATER a primei biblioteci de materiale a strans deja 5000 de euro
Miercuri, 14 Iunie 2017
 Echipa MATER si-a propus sa stranga 15.000 euro pentru a construi cele 30 de module de expunere a materialelor din biblioteca.
Morarita-i patiserul, tac tac pac. De Ogilvy & Mather pentru patiseria congelata Morarita, de la Dr Oetker
Marti, 30 Mai 2017
 Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Itsy Bitsy de Ziua Copilului in familie cu peste 10 ore de distractie in Parcul Al.Ioan Cuza (fost I.O.R.)
Vineri, 19 Mai 2017
 Evenimentul Itsy Bitsy este realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 Bucuresti si sustinut de AMS Rent A Car, Baby Dove, BCR, Caroli, Cris-Tim, Danonino, Fulga, Himalaya, Lego, Napoca, Play Park, Secom, Telekom.
Programele reality TV inspira publicitatea din retail. Creatie irlandeza Chemistry pentru Lidl, TrolleyCam
Miercuri, 10 Mai 2017
 Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
Campanie Alb de Romania Spor de la Policolor pe TV. Creatie cu CAP si media Zenith.
Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
CEVA de la KFC semnata de McCann Worldgroup, cea mai creativa reclama a lunii martie, ADC*Ro
Joi, 06 Aprilie 2017
 Campania a fost dezvoltata McCann Worldgroup Romania si a fost implementata pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) si Alin Sirbu (Art Director).
Au semnat fara dureri in gat cu Tantum Verde. Angelini se ia cu tablete Infinit Solutions Agency
Luni, 27 Martie 2017
5 campanii de digital si peste 25 de milioane de unici. Angelini Pharmaceuticals continua pentru al treilea an cu Infinit Solutions Agency, dupa ce agentia fondata de Alex Cernatescu si Andrei Cernatescu a batut palma pentru prima data in 2015 pe Tantum Verde.
Ignorat de Adidas, dar apreciat de fani. Filmul unui tanar regizor a devenit viral pe Internet.
Vineri, 06 Ianuarie 2017
Productia semnata de un tanar regizor de film, Eugen Merher, pentru marca Adidas ar putea fi viralul inceputului de an in publicitate
Campania Nokian Tyres semnata in Cehia sub indrumarea lui Razvan Capanescu (McCann Praga)
Marti, 20 Decembrie 2016
Cea mai noua campanie Nokian Tyres este semnata in Cehia sub indrumarea romanului Razvan Capanescu, Creative Director la McCann Praga,
Campanie de exceptie anti-SIDA. 10.000 de ore interpretarea in V Ray si 5 filme multi-platforma.
Luni, 05 Decembrie 2016
 Semnata de atelierul new yorkez The Studio, o animatie cu 10.000 de ore pentru rendering V-Ray intra in seria de 5 filme multi-platforma pentru campania "The Foundation for AIDS Research" impotriva SIDA
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Rebranding THEMATIC Channels semnat de Propaganda Brand New
Marti, 01 Noiembrie 2016
 Regia de vanzari ce reprezinta canalele Tv din cadrul AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks si-a improspatat identitatea de brand cu un nou logo si un nou aspect vizual.
Licitatie cu patru agentii pe creatia si strategia Altex. Cohnandjansen JWT a castigat Fara Teama
Joi, 15 Septembrie 2016
Bugetul de media Altex este administrat de agentia Media Investment (parte din holdingul The Group) iar serviciile de relatii publice si comunicare sunt administrate de Porter Novelli (The Group).
ETI PUF de Ogilvy a rupt. Viral de 300.000 vizualizari pe youtube in doua saptamani
Miercuri, 18 Mai 2016
 In numai doua saptamani de la lansarea pe youtube in preajma Vacantei si Sarbatorilor de Pasti, unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din Turcia a devenit celebru in Romania cu spotul semnat de echipa de creatie de la
 Campanie in 30 de tari si public de sute de milioane. Noua platforma globala de comunicare Beko
Vineri, 01 Aprilie 2016
 Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).  
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
500.00 de euro in noua campanie de imagine Coseli. Creatie, DDB Romania. Media, The Group.
Marti, 08 Decembrie 2015
 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
« 2 3 4 5 6 »