Rezultatele cautarii dupa : "scoli"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Ajunse la a-VII-a editie, Conferintele BookLand Evolution se relanseaza intr-un nou format
Marti, 29 Septembrie 2020
100.000 tineri, 1.960 speakeri, 23 orase vizitate anual – este bilantul pe scurt al primilor 6 ani ai Conferintelor BookLand Evolution. In al-VII-lea an, dupa doar editia din Bucuresti sustinuta in format offline, evenimentul trece integral in mediul online pentru a continua sa inspire tinerii din Romania.
Donatie Profi pentru a usura transportul hranei zilnice a peste 100 ursi
Marti, 29 Septembrie 2020
 In cadrul unui parteneriat cu Asociatia Milioane de Prieteni (AMP), magazinele Profi au donat catre organizatie un ATV cu remoca pentru a diminua efortul de a transporta in munte cele doua tone de hrana pe care le primesc zilnic peste 100 de ursi gazduiti la Zarnesti, in cel mai mare sanctuar de ursi bruni din...
1 din 3 elevi fara resurse educationale pe timpul pandemiei. Noua campanie Vodafone Impreuna nu lasam niciun elev in urma
Miercuri, 29 Iulie 2020
 Extinderea programului are loc si ca urmare a faptului ca unul din trei elevi nu a beneficiat de acces la resurse educationale in timpul pandemiei si extinderea programului ,,Scoala din valiza” prin care 5.300 de copii, din 22 de scoli din 11 judete beneficiaza de solutia educationala
Masura de urgenta Telekom Romania. Oferte pentru companiile afectate de oprirea economiei din cauza epidemiei de coronavirus
Miercuri, 15 Aprilie 2020
Compania sprijina work from home: reducere de 100%, timp de o luna, la extraoptiunea de servicii de voce mobila si internet 4G nelimitat pentru toti clientii business care au planuri tarifare limitate; Pentru companiile care se vor porta online pana pe 17 mai 2020, Telekom Romania ofera pachetul Freedom 5, cu...
CSR
Peste 130.000 de romani au utilizat Harta Reciclarii. 7.800 de puncte de colectare separata din toata tara
Luni, 09 Martie 2020
 Dintre cei 130.000 de romani care au accesat Harta in ultimele 8 luni ale anului trecut, 36.000 au revenit periodic pe platforma pentru a cauta cele mai apropiate puncte de colectare separata. Platforma a fost lansata in luna mai 2019 de Asociatia ViitorPlus, cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania, cu sustinerea Ministerului Mediului si face parte din proiectul Dupa Noi, strangem tot noi.
Domestos si Crucea Rosie vor dota grupuri sanitare si vor moderniza toalete din scoli din Romania
Miercuri, 16 Octombrie 2019
 O toaleta curata si sigura in scoli trebuie sa fie un drept, nu un privilegiu. Cu aceasta viziune, Domestos, in colaborare cu Crucea Rosie Romana si in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, lanseaza cea de-a cincea editie a campaniei „Domestos sustine igiena in scoli”.
Facaturile, evenimente de laborator cu agenda privata, produc efecte si mutatii vizibile in societate. Fenomentul Fake News analizat in 10 studii de caz
Joi, 10 Octombrie 2019
 Larisa Ghitulescu, critic de media si analist de falsuri, cu background in jurnalismul de afaceri, a studiat in ultimii zece ani mecanismele de influenta in diverse evenimente majore cu impact social*, din domenii diverse, si a identificat sase mari cauze pentru care manipularea si falsul s-au amplificat
Sute de tineri intr-un altfel de program back to school MediaStar Internship dezvoltat de GroupM
Luni, 16 Septembrie 2019
 Lansat in vara anului 2016, programul MediaStar Internship, are un obiectiv foarte clar: identificarea si atragerea talentelor de pe piata, din randul tinerilor care sunt deschisi sa descopere ce inseamna cu adevarat sa fii specialist in media
Fotbalistul Mirel Radoi, ambasador in campania de combatere a consumului de alcool in randul minorilor. Ecaterina Andronescu se alatura mesajului
Luni, 08 Aprilie 2019
 Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina 
Cambridge Assessment English a desemnat Centrul Cultural de Limba Engleza Shakespeare Bucuresti cel mai bun centru de pregatire la categoria pas-cu-pas
Vineri, 05 Aprilie 2019
In 2018 Cambridge Assessment English a lansat in premiera in Romania Preparation Centre Awards pentru a recompensa cele mai bune centre de pregatire pentru examene. Din cele 73 de scoli din cursa pentru a doua editie a Preparation Centre Awards din Romania, Centrul Cultural de Limba Engleza Shakespeare din Bucuresti a...
Sanatatea incepe din farfurie. Programul de eduatie gastronomica Selgros tinteste 10.000 de elevi in 2019
Vineri, 15 Martie 2019
 Cezar Munteanu, unul dintre cei mai apreciati chefi din Romania, Senior Lecturer in cadrul American Hotel Academy, Lector colaborator al Academiei Culinare “Exclusive” din Moscova si Chef-Rotisseur-Baillage de Roumanie va fi prezent in fiecare scoala din cele 22 in care proiectul se desfasoara anul...
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Sprijin de 200.000 euro pentru 10 antreprenori, oferit de Telekom. Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca Andreea Cramer, Telekom Romania
Joi, 15 Noiembrie 2018
 „Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca. In functie de nevoile fiecarui proiect selectat, vom hotara cum ii vom sprijini si vom comunica, dupa obiectivele pe care le urmaresc si competentele fiecarui antreprenor” a declarat pentru adplayers, Andreea Cramer, Director Marketing, segmentul Business, Telekom Romania
Solutii de smart mobility si smart education de la Telekom la editia 2018 a Internet & Mobile World
Marti, 02 Octombrie 2018
O solutie inteligenta pentru managementul transportului public, o alta pentru alimentarea vehiculelor electrice si o solutie integrata de bike sharing sunt cele trei solutii de smart mobility despre care vizitatorii expozitiei vor putea afla detalii la standul Telekom Romania. Catalogul electronic si tabla interactiva se...
Scoala IAA invita cursantii la modulele de Fundamentele Marketingului si Comunicarii si de Strategie de Marketing si Comunicare Digitala
Luni, 10 Septembrie 2018
 Scoala IAA ii invita pe cursanti la Modulul Fundamentele Marketingului si Comunicarii, ajuns deja la a-XVII-a editie cu inscrieri pana pe 14 septembrie si la Modulul Strategie de Marketing si Comunicare Digitala, ajuns la a-IX-a editie, cu inscrieri pana pe 21 septembrie.
Tasuleasa Social si Raiffeisen Bank fac primii 100 de kilometri Via Transilvanica. Campanie de donatii pentru finalizare.
Joi, 16 August 2018
 Potrivit comunicarii, Via Transilvanica este un proiect – identitate ce are drept scop crearea unui drum care va porni din Drobeta-Turnu Severin - unde a intrat pentru prima data in tara Regele Carol - va strabate Transilvania si toate bogatiile culturale ale acesteia, si va ajunge pana la Putna lui Stefan...
Cinci eleve la Technovation World Pitch, in Silicon Valley, cu sustinerea UPC Romania
Vineri, 10 August 2018
 Cele cinci eleve au ocazia de a participa ca echipa invitata la Technovation World Pitch, unde vor putea vizita sediul Google, Adobe si Facebook, Universitatea Stanford, hub-uri de tehnologie si startup-uri tech.
Agentia Nationala Antidrog a desemnat castigatorii campaniei concurs Mesajul meu antidrog cu tema #POTALTFEL!
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
Campania de responsabilitate sociala Policolor Culorile Romaniei sustine 8 proiecte in 2018
Miercuri, 04 Iulie 2018
 De la debutul campaniei, valoarea totala a materialelor (lacuri, vopsele si tencuieli), a premiilor destinate castigatorilor concursurilor nationale de creatie si a evenimentelor de promovare a comunitatilor locale ajunge la 550.000 de euro.
« 1 2 3 4 5 »