Rezultatele cautarii dupa : "scadere"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 07 Februarie 2025
Principalele provocari care ii impiedica pe romani sa isi duca planurile la bun sfarsit sunt obstacolele financiare (57%), timpul insuficient (35%) si lipsa motivatiei (23%).
Miercuri, 05 Februarie 2025
Per total, „Barometrul de retail” al NIQ-GfK, ce acopera cca 62,000 de magazine la nivel national, arata o crestere valorica a vanzarilor in cele doua domenii de 8.3% pana la un total de 127.3 miliarde de lei in 2024, industria FMCG avand un avans de 8.0% fata de anul trecut, iar cea de electro-IT de...
Joi, 19 Decembrie 2024
Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
Miercuri, 11 Decembrie 2024
Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria...
Miercuri, 18 Septembrie 2024
Marti, 10 Septembrie 2024
Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research
Vineri, 09 August 2024
Baza de abonati a crescut cu 4.7%, fata de aceeasi perioada a anului anterior, ajungand la 1.951 milioane, iar baza de clienti totalizeaza 3.60 milioan
Luni, 15 Aprilie 2024
Revolut a depasit pragul de 2 milioane de utilizatori in randul copiilor si adolescentilor, la nivel global, iar baza totala de clienti ai acestui produs (parinti si copii) a ajuns la 3,5 milioane. In Romania, numarul utilizatorilor Revolut <18 a crescut cu 65% in ultimul an
Luni, 01 Aprilie 2024
Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Marti, 19 Martie 2024
Cu un numar de anunturi mai mic cu 12% fata de anul 2022, scaderea poate fi pusa pe seama unor factori, precum cresterea salariului minim, modificarile fiscale ce s-au transpus in majorarea taxelor pentru mare parte din sectoarele economice, scaderea cererii de produse si servicii din anumite sectoare.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
Marti, 19 Decembrie 2023
Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Luni, 11 Septembrie 2023
Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
Joi, 08 Iunie 2023
In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi...
Luni, 03 Aprilie 2023
Google Analytics va aduce incepand cu luna Iulie o serie de modificari care vor avea un impact enorm in intreaga industrie de digital marketing la nivel international, cat si la nivel local.
Marti, 28 Martie 2023
Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Luni, 21 Noiembrie 2022
Printre judetele importante unde s-a observat o scadere a apetitului pentru cumparare se numara Cluj, Timis si Brasov, cu scaderi de pana la 9% fata de 2021.
Marti, 11 Octombrie 2022
Preocuparile romanilor cu privire la razboiul din Ucraina se diminueaza Studiu Reveal Marketing Research: In prezent romanii declara ca sunt mai putin implicati (45%) in a oferi ajutor refugiatilor decat la inceputul conflictului (52%)
Marti, 14 Iunie 2022
Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
Joi, 19 Mai 2022
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: