Rezultatele cautarii dupa : "saatchi 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Saatchi & Saatchi X asigura penetrarea Chio Chips
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine"
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
42 de studii de caz si 23 de companii, implicate în ResponsabilitateSociala.ro
Vineri, 19 Ianuarie 2007
Agentia de consultanta Selenis anunta ca, lansat în urma cu 9 luni, programul de comunicare gazduieste 42 de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii implicate în proiecte de responsabilitate sociala
Senior expat la FRIENDS Advertising
Joi, 15 Iunie 2006
Pe langa Razvan Soare, Senior Copywriter (ex Publicis Romania, Tempo) , "cea mai mare agentie mica", l-a adus in echipa pe Matt Hingley, Senior Art Director si designer britanic cu peste 20 de ani de publicitate care a lucrat pentru Saatchi & Saatchi (New York), M&C Saatchi (New York), Berlin Cameron (New York), Toolbox (New York), TR6 Group Communications (New York), CAS Marketing...
Saatchi&Saatchi X: shopper marketing
Miercuri, 14 Iunie 2006
"Prima agentie specializate in comunicarea in-store de pe piata romaneasca", cum se autopozitioneaza agentia, este condusa de Mona Opran, Managing Director si are ca obiectiv "dezvoltarea proiectelor de shopper marketing pentru clientii existenti, atat producatori (P&G, Chio, Ciuc, Elite, Holcim, etc) cat si retaileri (Carrefour, Raiffeisen Bank, MediaGalaxy)"
Ad’Or face 100.000 EUR
Miercuri, 17 Mai 2006
In proportii aproximativ egale, banii sunt stransi din inscrieri, pachetele de publicitate si biletele vandute la Gala Ad’Or 2006, pretul unui bilet fiind de 80 EUR
Aroma Selected de la Saatchi & Saatchi
Joi, 16 Martie 2006
Secretul aromelor "Selected Univers", cel mai nou spot pentru campania din aceasta primavara pentru brandul Selected de la Elite este detinut de agentia condusa de Radu Florescu
Radu Florescu este un important si constant sustinator al Fulbright-ului
Duminca, 12 Februarie 2006
Dr. Barbara Nelson, Director Executiv al Comisiei Fulbright sustine ca seful Saatchi & Saatchi intelege insemnatatea programului educational pentru ca tatal sau a fost Profesor Fulbright in Romania
Izvorul Minunilor se tine in forma cu Saatchi&Saatchi
Marti, 04 Octombrie 2005
Campania de imagine 2005 pentru brandul de la European Drinks continua cu spotul "Gemenii" linia inceputa anul trecut sub sloganul "Te mentine in forma"
TV, WPP
Sange nou la creatia Red Cell/141
Joi, 30 Iunie 2005
Paul Dersidan (Art Director) si Dani Macarie (Copywriter) formeaza o noua echipa de creatie a agentiei, dupa ce s-au format la Saatchi&Saatchi, lucrand impreuna de la inceputul anului 2004
« 1 2