Rezultatele cautarii dupa : "publicitatea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Audienta de tineri semnificativ prezenta pe Snapchat. Studiu de caz – Durex pe Snapchat – platforma din spatele e-commerce-ului de succes
Vineri, 27 August 2021
 Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021
 „Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Evaluat la 2 miliarde de dolari, Aleph Holding primeste o investitie CVC Capital Partners pe un pachet de actiuni in valoare de 470 milioane de dolari
Luni, 19 Iulie 2021
Partener global al principalelor platforme media digitale, Aleph opereaza in peste 90 de piete din intreaga lume, ajungand la 2 miliarde de consumatori. Httpool, parte integranta a cresterii grupului Aleph Holding, activeaza in Romania inca din anul 2008.
De 30 de ani in comunicare, fosta sefa de vanzari in Radio Contact, TVR, Media Pro, Kanal D, Intact, Claudia Ion a plecat la Cer.
Miercuri, 19 Mai 2021
Joi, 20 mai, la ora 12.30, Claudia Ion va fi inmormantata la cimitirul din satul pe care l-a...
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
UAPR in campanii de criza.,,Plateste facturile la timp” si ,, Continua sa investesti in comunicarea brandului tau, mai ales in perioade de criza''
Marti, 22 Septembrie 2020
 Pornind de la indemnul lui Winston Churchill “Never waste a good crisis”, Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) propune industriei de publicitate doua noi provocari creative
Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata cu scrisoare la CNA si RAC
Vineri, 28 August 2020
 ,,Va rog sa publicati aceasta scrisoare deschisa a mea catre Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) referitoare la reclama ''PISICAINE” pentru URSUS COOLER reclama care, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai...
Mesaj viral in publicitate: Manager din publicitatea outdoor semnaleaza cum alesii nostri locali au trecut la ,,confiscarea” proprietatii private, fara a avea la baza o hotarare judecatoreasca, ci o decizie locala.
Joi, 13 August 2020
 ,,Saptamanile trecute o institutie de stat a confiscat panourile unei alte societati de OOH concurenta cu noi, mai mult, de la sine putere a decis neutralizarea unor clienti comerciali ceea ce este deosebit de ciudat, incredibil si de neconceput in Romania care este stat UE.” mai spune managerul outdoor.
Scrisoare Mistic Media catre clientii panourilor publicitare din Voluntari: ,,Panourile nu pot fi folosite de catre PubliVol, fiind proprietatea noastra”
Joi, 13 August 2020
,,Se implinesc doua saptamani de cand panourile Mistic Media au fost confiscate de catre Compania Municipala Publivol” spune compania in scrisoarea catre clienti, intrata in posesia AdPlayers. ,,Am initiat toate demersurile legale pentru a readuce panourile in portofoliul companiei noastre” mai subliniaza...
Reactia Mistic Media la ocuparea panourilor proprii dePubliVol, a Primariei Voluntari: ,,Experienta cel putin indoielnica [..] cvasiinexistenta in domeniul afacerilor in publicitate
Marti, 28 Iulie 2020
Vlad Ruta, partener fondator mistic Media despre PubliVol: ,,compania municipala a orasului Voluntari, condusa in acest moment de Alexandru Cautis, un fost jurnalist, cu experienta in povestile de creativitate publicitara, dar cel putin indoielnica ca sa nu spun cvasiinexistenta in domeniul afacerilor in publicitate."
Surse AdPlayers: Primaria Voluntari, prin compania PubliVol care admistreaza publicitatea,  a confiscat panourile publicitare stradale Mistic Media
Marti, 28 Iulie 2020
 Primaria Voluntari, prin compania PubliVol care se ocupa de administrarea publicitatii si comunicarii locale, si-a insusit panourile publicitare apartinand Mistic Media, compania care administra publicitatea stradala in Voluntari, sub contract.
Piata de publicitate din Romania in scadere estimata de 9.8% pana la finalul 2020. GroupM Romania, This Year Next Year Report.
Joi, 02 Iulie 2020
 Prima data cand investitia in media online depaseste mediile offline / traditionale, la nivel global. 53%, comparativ cu 47% in 2019.
Work From Home cu Phoenix Media. Dio Boaca, GM: Prima oara l-am implementat cu succes acum 3 ani, la niste ninsori gigantice. Am zis ca, decat sa facem 3 ore pina la birou, mai bine stam si lucram de acasa
Joi, 16 Aprilie 2020
 Cum arata o zi de lucru WFH, la Phoenix Media?: ,, Sincer, daca nu aveam Carcaletele acesta pe strada ( Covid-19, n.r) ar fi aratat identic din punct de vedere work - doar ca noua ne place ca acest work sa-l imbinam cu socializarea la birou si cu clientii” Dio Boaca, Fondator si GM al companiei DOOH.
Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
Dio Boaca (Phoenix Media), Alex Baker (Retail Tech X) si Eduard Dumitrascu (ARSCM) vorbesc la Conferinta Digital Signage despre valoarea brandului prin afisajul digital
Joi, 19 Septembrie 2019
 
Vandalizare in publicitatea la Metrou. Publicitatea amenintata de cine-si doreste banii publici din reclama stradala in transporturi
Vineri, 16 August 2019
Contrar uzantelor in care panourile amplasate ilegal sunt avertizate de catre Politie sau autoritatea care emite ordinele de restrictie privind amplasarea mijloacelor de publicitate, cateva panouri aflate in exteriorul statiilor de metrou din Bucuresti au fost manjite cu aracet si o hartie fara nicio adresa oficiala...
Marketerii din turism se asteapta ca 65% din bugete sa mearga in marketingul digital
Vineri, 26 Iulie 2019
 Potrivit companiei globale specializate in servicii de retargetare RTB House, specialistii in marketing din sectorul de turism isi vor indrepta atentia si mai mult pe canalele digitale in vara acestui an. Daca anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au indreptat catre campaniile...
57 Milioane EUR, piata de publicitate online in 2018. Video - cea mai mare crestere: 67%
Vineri, 19 Iulie 2019
Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
Romania are unul din cei 13 Global Creative Leaders ale caror idei au promovat publicitatea in lume. Catalin Dobre, CCO, McCann Bucharest in Creative 100, ADWEEK 2019
Joi, 13 Iunie 2019
Catalin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Bucharest si CEE Creative Director, McCann Worldgroup cei 13 lideri creativi globali ale caror idei au promovat publicitatea in lume in Creative 100, editat de publicatia de marketing si comunicare americana ADWEEK, una dintre cele mai respectate platforme de informatie de business in industria de...
« 1 2 3 4 5 »