Rezultatele cautarii dupa : "pozitionare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Cea mai premiata agentie la IAB MIXX Awards 2023 este Cognition, agentia de digital a grupului Godmother.
Marti, 19 Decembrie 2023
 Cognition a castigat patru tro-fee in categoriile "Campanie de Inovatie a Produsului", "In-gaming", "Campanie de Reali-tate Virtuala si Augmentata", precum si prestigiosul "Premiu al Presedintelui Juriului" pentru campania "Reconstruim Bucurestiul in Minecraft"
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Cu 32 de ani de expertiza media, Mihnea Vasiliu, singurul jurnalist si manager de media din Romania detinator al unui MBA London Business School, a plecat la cele vesnice, la doua saptamani dupa despartirea de Grupul Ringier
Vineri, 28 Iulie 2023
 Din 1992 in jurnalism si management de media in Romania, Mihnea Vasiliu (57 de ani) a inceput la MediaPro, ca reporter al agentiei de stiri Mediafax, a devenit sef al agentiei de stiri si mai apoi Director General al MediaPro Group, sub care opera agentia Mediafax, Pro Sport, Ziarul Financiar, Publimedia...
MCCANN HEALTH BRAIN & HEART. Cea mai mare retea globala de comunicare si marketing medical, IPG Health formeaza o alianta strategica cu Brain & Heart Communications din Romania.
Joi, 24 Noiembrie 2022
 Cu sediul in Bucuresti, McCann Health Brain & Heart este condusa de Ruxandra Vasilescu, un veteran al industriei de comunicare si advertising, cu peste 16 ani de experienta. Vasilescu a facut parte din proiectele globale McCann Health incepand din anul 2015 si are un palmares de peste 70 de premii locale si...
Licitatia Alpin 57 Lux, castigata de Cheil | Centrade. Cu noul partener de comunicare lanseaza campania „Dezgheata copilul din tine!” pentru Fulg de Nea
Luni, 03 Octombrie 2022
 Agentia de comunicare integrata si data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, devine, in urma unui proces competitiv de pitch, noul partener pentru servicii de comunicare integrata al Alpin 57 Lux, o companie cu peste 30 de ani de traditie pe piata locala in...
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
Vineri, 01 Iulie 2022
 Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de...
,,Mobila ta te asteapta acasa!”. Noua campanie Casa Rusu semnata de Wopa.
Joi, 05 Mai 2022
 Laura Rusu, Founder Casa Rusu: ,,Absolut toata mobila care este produsa la Casa Rusu are amprenta celor care au lucrat la ea. De exemplu, de multe ori, o piesa noua va fi vazuta ca si ”copilul” celor care lucreza la ea. De aceea, multe dintre produsele noastre poarta numele apropiatilor, prietenilor si...
Mindshare isi reimprospateaza identitatea vizuala, in acord cu noua pozitionare Good Growth
Luni, 07 Februarie 2022
„In viata fiecarei companii este nevoie, din cand in cand, de o reimprospatare a imaginii, dar aceasta schimbare merge mai departe de atat si isi doreste sa faca si mai clara pozitionarea Mindshare in teritoriul <<Good growth>>. E vorba despre minte (Mind), fiindca ne ajutam clientii sa ajunga la...
CEC Bank si Isobar Romania sunt „Parte din viata ta”
Vineri, 04 Februarie 2022
 Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
Telekom Romania Mobile Communications intra in competitia de iarna. Mari schimbari pentru clienti. Mobil asa cum vrei si comunicare nelimitata
Joi, 18 Noiembrie 2021
 „Ne pasa de clientii nostri si punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne straduim sa le oferim experienta mobila pe care si-o doresc. Aceasta inseamna sa le oferim mobilitate nelimitata pentru a ramane conectati oriunde si oricand, pe orice dispozitiv, fara probleme si fara griji. Si, la fel de...
Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
Miercuri, 22 Septembrie 2021
 “Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de...
Concurs cu sponsorizarea a 10 CV-uri eJobs cu cate 1.000 de euro . Vodafone lanseaza platforma jobseekers.connected pentru cei ce cauta un job.
Miercuri, 11 August 2021
 Compania vine in sprijinul celor interesati cu orientare si ghidare profesionala prin Future Jobs Finder  si acces gratuit la peste 650 de cursuri online pe platforma Udemy, la care adauga si 2 luni de gratuitate urmate de o reducere de 10% la abonamentele de servicii medicale pentru adulti si copii oferite de...
Repozitionare Profi. ,,Zilnic, preturi mici”.
Miercuri, 07 Iulie 2021
 Noua pozitionare a magazinelor urmeaza sa fie prezentata publicului prin intermediul unei campanii creative 360 de grade promovate prin televiziune, publicitate stradala si social media.
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
The Alternative School lanseaza TalentBet 2021. Aplicatii pentru burse, pana pe 28 iunie.
Marti, 15 Iunie 2021
 The Alternative School lanseaza TalentBet 2021, o platforma de evolutie profesionala si personala adresata tinerilor creativi care vor sa-si contureze memorabil prezenta in industrie. Ei vor lucra la brandul personal, dar si pe briefuri oferite de clienti locali si internationali care, la randul lor, vor beneficia...
Vodafone previne defrisarile ilegale. Pune in functiune prima ,,padure” inteligenta din Romania.
Miercuri, 31 Martie 2021
 Initiativa subscrisa noii viziuni de brand a Vodafone, „Impreuna putem”, gardienii digitali ai padurii detecteaza sunetele specifice actiunilor de exploatare forestiera. Dispozitivele sunt conectate la reteaua Vodafone si semnaleaza in timp real pericolele.
WOPA consolideaza divizia de Digital Advertising. Stefania Bercu se alatura managementului agentiei in pozitia de Head of Digital Strategy & Engagement
Miercuri, 17 Februarie 2021
 Cu o experienta de peste opt ani in publicitate si in digital, in Romania si in Olanda, Stefania a gestionat clienti locali si regionali din industrii cheie - FMCG, Banking si Tech, dar si proiecte B2B. Stefania are un portofoliu solid de rezultate in proiecte digitale si va conduce o echipa de sase persoane, care...
Cu o noua imagine de brand si o noua pozitionare de la Brand New si Propaganda Group, Zizin ne indeamna la armonie. Media la Initiative.
Luni, 18 Mai 2020
 Noua campanie ZIZIN include trei executii TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una...
Cumpara aparatura de masaj de 1,5 milioane euro. Cine sunt clientii si beneficiarii masajului?
Marti, 09 Iulie 2019
Cine sunt clientii care isi fac un business din aparatura automatizata de masaj, cati jucatori sunt pe piata dar si cui se adreseaza aceasta aparatura – beneficiarul final al serviciilor de masaj, intr-o discutie cu singurul jucator roman in categorie. Casa JAD si fondatorii companiei - Nicoleta Magargiu &...
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
1 2 3 4 5 »