Rezultatele cautarii dupa : "portofoliul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
 KFC Romania, McCann Worldgroup si UM Romania au castigat unicul premiu pentru Romania la festivalul Cannes Lions 2024
Marti, 16 Iulie 2024
 “Magistrala Poftei” a pus KFC Romania pe harta premiilor internationale si a adus brandului primul sau premiu Cannes Lions din istorie – un Leu de Bronz, in categoria Direct, si o nominalizare, in categoria Brand Experience & Activation.
Cu 30 de birouri in intreaga lume, Grayling a lansat centrul de creatie si strategie Ignite CEE, pentru 10 tari din regiunea CEE, inclusiv Romania
Marti, 09 Iulie 2024
 Suport pentru serviciile de comunicare strategica si creatie ale birourilor Grayling pentru 10 tari din regiunea CEE, inclusiv Romania, hub-ul Ignite CEE, cu sediul in Varsovia, este specializat in analiza audientei, dezvoltarea strategiilor de comunicare, campanii creative, concepte experientiale, campanii de...
CONFIDENT devine agentia de comunicare a Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din Romania
Miercuri, 03 Iulie 2024
 Rares Ciubotaru, Director Executiv, Infosan - ,,Am decis sa apelam la serviciile Confident pentru a explica mai bine felul in care au evoluat descoperirile medicale din domeniul oftalmologiei, cum ne tratam pacientii la Infosan si cat de dedicati suntem in tot ceea ce facem.”
Cu investitii in marketing si comunicare de 300 mln. USD, in 2023, Revolut a realizat venituri de peste 2,2 mld. USD si profit de 545 mln. USD
Marti, 02 Iulie 2024
 Grupul Revolut a dat publicitatii Raportul Anual pentru perioada de 12 luni incheiate la 31 decembrie 2023.
Inovatiile tehnologice si materialele avansate, precum BCA-ul, revolutioneaza industria constructiilor. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Iunie 2024
 Rezultatele studiului releva ca, in viziunea profesionistilor in constructii, BCA-ul reprezinta un exemplu perfect de material de constructie esential in contextul modernitatii datorita versatilitatii, eficientei energetice si impactului redus asupra mediului.
In competitie cu 7.500 de vinuri albe si rosii, Murfatlar Vinul a castigat 2 medalii de aur si 3 de argint la ”Concours Mondial de Bruxelles 2024”
Joi, 20 Iunie 2024
 ,,Medaliile obtinute sunt o confirmare a pasiunii si a muncii depuse de echipa noastra pentru a crea vinuri de exceptie. Concours Mondial de Bruxelles este un reper in industrie si faptul ca vinurile noastre au fost apreciate la acest nivel ne motiveaza sa continuam pe drumul excelentei," a declarat Cosmin...
7 din 10 romani returneaza toate ambalajele cu garantie. 2 din 10 returneaza partial.  Reveal Marketing Research
Marti, 18 Iunie 2024
 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
In pofida declinului pietei de constructii, Gealan Romania inregistreaza o crestere in volum de 8% pe primul trimestru 2024
Miercuri, 05 Iunie 2024
,,Suntem mandri sa anuntam ca, in ciuda provocarilor din piata de constructii, am reusit sa crestem volumele datorita calitatii si inovarii sistemelor noastre de tamplarie premium si super premium," a spus Nicu Craciun, Director General, Gealan Romania.
 Parcul industrial HELL a devenit cea mai mare fabrica de ultima generatie din lume detinuta de catre acelasi grup intr-o singura locatie
Miercuri, 29 Mai 2024
 Dupa finalizarea noii unitati de productie, fabricile din complexul HELL se intind pe o suprafata de 77,11 hectare (771.100 metri patrati).
7 luni de organizare la foc continuu, 54.967 de spectatori si 21.000 de copii pe Arena Nationala, la meciul de adio al Generatiei de Aur
Miercuri, 29 Mai 2024
 ,,Ce s-a simtit pe teren s-a simtit si in tribune. Am fost o mare echipa formata din cei 54.967 de oameni din tribune si noi, cei de pe teren ”, declara Gica Popescu, reprezentantul Generatiei de Aur.
Birra Moretti lanseaza Birra Moretti Sale di Mare: bere blonda lager nefiltrata, cu un strop de sare de mare din Italia
Joi, 09 Mai 2024
 Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN Romania: ,,La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem incantati sa ii indemnam pe consumatori sa descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrata cu un gust fin si nuante evidentiate perfect de sarea de mare din Italia.”
Licitatia NOTINO a ales Confident Agency pentru comunicare corporate si de brand
Vineri, 26 Aprilie 2024
 ,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
Campanie Caroli Foods Group in Postul Pastelui. Produse vegetale Caroli Vegalia si mancaruri gata preparate Maestro, printre vedetele comunicate.
Joi, 18 Aprilie 2024
 „Observam, in general, un interes in crestere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate in portofoliul brandurilor Caroli si Maestro sunt realizate pe baza unor retete menite sa asigure aportul de proteine vegetale“, spune Ana Maria Costea, Executive Marketing Director...
Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
Joi, 21 Martie 2024
 HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Grupul AS Watson numeste pe Kulvinder Birring, CEO al Grupului Marionnaud si pe Gabriele Betti, Adjunct CEO al Grupului Marionnaud
Miercuri, 20 Martie 2024
 In noua sa functie de CEO al Grupului Marionnaud, Kulvinder Birring va administra portofoliul Marionnaud, care cuprinde peste 730 de magazine offline si online in opt piete, fiind unul dintre cei mai importanti retaileri de parfumuri si cosmetice de lux din Europa. Echipa de conducere a Marionnaud, inclusiv...
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Caroli Foods Group schimba designul ambalajelor pentru brandul Caroli, la aniversarea a 30 de ani de la aparitia pe piata din Romania
Miercuri, 07 Februarie 2024
 ,,Odata cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastra a fost sa oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group
Cel mai subtire smartphone pliabil de pe piata ajunge in Europa, a doua casa a marcii. HONOR Magic V2.
Vineri, 02 Februarie 2024
 La evenimentul de lansare, desfasurat la Porsche Experience Center din Leipzig, au participat peste 400 de reprezentanti media si parteneri, demonstrand astfel angajamentul HONOR fata de inovatie si excelenta in design
6 ani de colaborare creativa Stefanini Infinit - PPD Global Romania, pentru branduri precum J&B, Tazovsky, Campari ori San Pellegrino
Vineri, 26 Ianuarie 2024
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
Romania, a doua cea mai afectata tara de burnout. Solutia EXEC-EDU pentru angajatori, in prevenirea preocuparilor de stres si coeziunea echipelor
Marti, 19 Decembrie 2023
 “Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata...
1 2 3 4 5 »