Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Pus de Cap (creatie) si Next (media), Dorel sapa pentru a opta oara pentru Unirea, de data aceasta pe un santier arheologic
Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger
Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR
Cei 10 membri noi ai echipei sunt Albert Borbely, Client Service Director, Alina Agapie - Print Media Buyer, Media planner-i: Alexandra Zidaru, Andreea Dobrescu, Catalina Constantinescu, Doina Porumb; Dragos Eustafievici -Senior Media Manager, Emil Zamfir - Media Researcher, Ioana Georgescu - Group Client Service Director,...
Opinii, Effie Awards Romania 2008- Alina Tudose, Strategic Planner, Cohn&Jansen | Ashley&Holmes
Stroe vine de la Starcom, unde a a lucrat ca Strategic Planning Director
In urma unei licitatii, Petrom si OMV incredinteaza agentiei Optimedia gestionarea bugetelor de media
In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel
„Aparent Punct este o agentie mica, dar portofoliul, performantele si spiritul echipei m-au sedus din prima zi”, spune Stefan pop, despre agentia condusa de Anca Mihaescu