Rezultatele cautarii dupa : "pensii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Piata de media se prabuseste la 308 Milioane EUR, de la 339 Mil. EUR in 2009
Miercuri, 02 Iunie 2010

Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.

Interamerican a evaluat eficienta AdVenture intr-o saptamana!
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
PR
Noua oferta de creditare lansata de Telekom Banking. De la 70.000 lei la 150.000 si dobanda fixa de la 7,9% la creditele in lei
Miercuri, 18 Septembrie 2019
 Dobanda fixa incepe de la 7,9% pentru creditele de refinantare cu sume egale sau mai mari de 70.000 lei si cu o conditie - virarea unui venit lunar de minimum 2.000 lei intr-un cont deschis la Telekom Banking. Pentru creditele noi, dobanda fixa incepe de la 8,9% si variaza in functie de suma creditului, de profilul...
25 de ani de Internetics. 61 de finalisti, din 111 inscrieri in competitia Internetics 2025.
Joi, 06 Noiembrie 2025
 EdiÈ›ia din 2025 a atras 111 inscrieri in competiÈ›ie, provenind de la 23 de agenÈ›ii, asociaÈ›ii È™i companii, pentru 44 de branduri È™i ONG-uri. In urma primei etape de jurizare, 61 de lucrări au fost desemnate finaliste, inscrise de 16 agenÈ›ii È™i companii.
Piata 2015: Venituri, in crestere. Cheltuieli de consum pentru alimente, bauturi si tutun - in scadere
Joi, 10 Decembrie 2015
 
Metropolitan Life lanseaza #ZestreaDeProtectie in cadrul campaniei “Protectia este in ADN-ul nostru”
Luni, 06 Decembrie 2021
 Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Bugete de 3,5 Mil. EUR pe primele 8 luni, la Media Consulta International
Marti, 02 Noiembrie 2010
 Potrivit lui Mihai Craiu, General manager la Media Consulta International, cifra de afaceri a agntiei este reprezentata de 40% servicii de media, 10% creatie, 25% relatii publice...
Strategia McCann Erickson pentru BRD
Marti, 24 Iulie 2007
Bogdana Butnar (foto), Senior Strategic Planner, McCann Erickson a declarat pentru AdPlayers ca "Plecand de la cercetari si focus grupuri, si la care am adaugat ce stim ca se intampla in  piata,  este destul de clar cu nebunia asta cu online-bankingul de peste tot, sau self bankingul de la ING: toata lumea se gandeste cum sa-i fie mai simplu omului in interactiunea cu banca. E...
10 oameni noi de media la OMD Romania
Vineri, 30 Mai 2008

Cei 10 membri noi ai echipei sunt Albert Borbely, Client Service Director, Alina Agapie - Print Media Buyer, Media planner-i: Alexandra Zidaru, Andreea Dobrescu, Catalina Constantinescu, Doina Porumb; Dragos Eustafievici -Senior Media Manager, Emil Zamfir -  Media Researcher, Ioana Georgescu - Group Client Service Director,...

Roxana Nita ( Cheil Romania ) este singurul creativ din Europa de Est selectat in programul Cannes Lions See It Be It, 2020 - 2021
Miercuri, 17 Iunie 2020
 Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021
 Putine companii romanesti cunosc mecanismul gratuit si rapid SOLVIT de aparare a drepturilor europene
Vineri, 06 Iulie 2018
 De la aderarea Romaniei la UE pana in prezent, 2007-iulie 2018, SOLVIT Romania a gestionat peste 3.130 de cazuri de nerespectare a dreptului european in Piata Interna Unica, din care a solutionat 1.301 de cazuri, a calculat think-tank-ul INACO
Pancarde pe banii ei si timpul lor. Prietenii m-au rugat, sa aiba cu ce protesta Ioana Isopescu
Miercuri, 08 Februarie 2017
 Lucreaza cu hartii si cartoane frumoase si iubeste tipografia. Ce nu ii place este sa recicleze hartii si cartoane de calitate care ii prisosesc, dar cu care pot face lucruri mai bune. Din astfel de prisoase a scos o vreme chiar si o revista de cultura urbana. A oprit-o cand nu a mai avut prisoase.
13.000 de convorbiri telefonice inregistrate la Telefonul Varstnicului in 2022. Varstnicii nu au acces la informatii esentiale
Joi, 12 Ianuarie 2023
 Topul nevoilor seniorilor - 2.500 de apelati unici/noi la Telefonul Varstnicului pentru indrumare si consiliere. 59% din apelanti locuiesc singuri, iar 50% sunt din mediul rural sau orase mici.Accesul la informatii si sprijinul practic - primele dintre nevoile exprimate
87% dintre oameni vor o asigurare care sa le faca viata mai usoara.  Metropolitan Life lanseaza #SunaUnPrieten, de MRM Worldwide Romania
Joi, 23 August 2018
Semnata de MRM Worldwide Romania, potrivit autorilor, campania a fost creata pentru promovarea asigurarii de viata "Asa cum vrei tu" – o...
  6 ONG-uri castiga finantare de 220.000 euro la concursul Lumea prin Culoare si Sunet
Joi, 08 Iunie 2017
 La cea de-a sasea editie a concursului au fost desemnati sase castigatori: Asociatia Nationala a Surzilor din Romania Filiala Bucuresti, Asociatia Tandem, Asociatia Persoanelor cu Deficiente de Auz „Asculta viata!”, Asociatia Nationala a Surzilor din Romania Filiala Buzau, Asociatia Metodelor Alternative de Integrare Sociala si Asociatia pentru Formare.
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
Marti, 24 Mai 2022
 Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.

Graffiti BBDO a incheiat 2008 cu 25-26 Milioane EUR
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
« 1 2