Rezultatele cautarii dupa : "parc"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 21 Februarie 2007
											
											Tempo Advertising a fost selectata sa comunice pentru West Park, în urma unei licitatii Rom-Canada Group organizate în noiembrie 2006, agentia asigurând, începând din 2007, servicii integrate de comunicare – ATL, BTL si PR.  
										Miercuri, 22 Noiembrie 2006
											
											Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
										Marti, 07 Noiembrie 2006
											
											Sub sloganul "Oriunde, cu placere", care înlocuieste mai vechiul "Expediem rapid si sigur", imaginea reîmprospatata a companiei de curierat din portofoliul agentiei FRIENDS Advertising va fi comunicata pe mai multe segmente media presa scrisa, outdoor, radio, internet
										Vineri, 03 Noiembrie 2006
											
											Sub sloganul Investim in Romania, agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata Copiii din Rosia, care se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web
										Vineri, 06 Octombrie 2006
											
											Conceptul si în acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
										Marti, 15 August 2006
											
											Agentia de bellow-the-line QB Promotion condusa de Razvan Warinschi (foto) a adus pentru Coca-Cola  "Gheata la mal" la Mamaia si 5 activari la Neptun
										Joi, 10 Noiembrie 2005
											
											Agentia de publicitate a trimis cvasi-majoritatea vedetelor postului de televiziune in filmele si printurile "Masina pornita", "Pompierii in actiune", "Teatrul de copii" si "Echipa de rugby"
										Joi, 22 Septembrie 2005
											
											La evenimentul organizat impreuna cu Skepsis Advertising in Piata Constitutiei din Bucuresti sunt prezente 70 de "avioane" Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda, Hyundai
										Luni, 18 Aprilie 2005
											
											Derulata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” noua campanie QAB cuprinde  spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								







