Rezultatele cautarii dupa : "parc"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Start in etapa a doua a competitiei de arhitectura premiata cu 15.000 EUR. Imagine Dumbrava Vlasiei
Luni, 19 Februarie 2018
 Premiul, in valoare de 15.000 de euro, este unul dintre cele mai importante acordate vreodata in Romania in cadrul unui concurs de arhitectura, spune Horia Balan, Project Director Dumbrava Vlasiei, despre cea de-a doua etapa a concursului Imagine Dumbrava Vlasiei care deschide inscrierile proiectelor de arhitectura pe site-ul
15.000 de euro la bataie pentru tinerii arhitecti, de la complexul rezidential Dumbrava Vlasiei
Marti, 16 Ianuarie 2018
 Dumbrava Vlasiei lanseaza in ianuarie un concurs unic pe piata de la noi, care ofera sansa tinerilor arhitecti sa se faca remarcati si, mai mult, sa castige un premiu consistent in valoare de 15.000 de euro si posibilitatea de a realiza un proiect propriu, intr-un complex rezidential de poveste
Publicitate outdoor video pe bicicleta. Tehnologie Kino-mo cu roti display, in Romania prin Perceptum
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
 Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare. 
ParkLake a obtinut certificarea BREEAM Excellent
Joi, 26 Octombrie 2017
Deschis in septembrie 2016 in Bucuresti cu o investitie de 180 de milioane de Euro, centrul comercial ParkLake se numara printre primele centre comerciale din Romania care au obtinut calificativul superior...
Branding si targetare in evenimente outdoor de parenting? Experienta Parenting Ads, Social Moms.
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cum a facut Parenting Ads/Social Moms posibil brandingul eficient in cadrul evenimentelor outdoor organizate? Impartaseste din experienta Parenting Ads, Daniela Dumitrescu, din echipa Social Moms.
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Itsy Bitsy de Ziua Copilului in familie cu peste 10 ore de distractie in Parcul Al.Ioan Cuza (fost I.O.R.)
Vineri, 19 Mai 2017
 Evenimentul Itsy Bitsy este realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 Bucuresti si sustinut de AMS Rent A Car, Baby Dove, BCR, Caroli, Cris-Tim, Danonino, Fulga, Himalaya, Lego, Napoca, Play Park, Secom, Telekom.
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
Cladiri de birouri in media: 6 din 15 proiecte de peste 20.000 mp acopera 66% din articolele online
Luni, 10 Aprilie 2017
 United Marketing Partner a lansat, potrivit agentiei, primul studiu de acoperire mediatica in industria dezvoltarii proiectelor de birouri
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
Miercuri, 11 Mai 2016
 Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul  de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
Comunicare publica de maidan:Baga-mi-as **** in ei Primarul Bucurestiului
Vineri, 13 Noiembrie 2015
Intrebat de reporterul EuropaFM,  daca si de cand se va opri apa calda in Bucuresti, edilul a reactionat nervos si a exclamat: "Baga-mi-as **** in ei", dupa care a inchis telefonul.

Raluca Lupta! Inca doua saptamani in China. Mi-ati luat o piatra de pe inima. Raluca Tonciu III
Marti, 02 Iunie 2015
 Initial programata sa fie internata pana la 29 mai, Raluca Tonciu, aflata in prezent la tratament in China, va mai scrie inca doua saptamani de jurnal de pe “Marele Zid” al luptei sale pentru viata.
Buget de peste 15.000 de euro pentru un eveniment  Itsy Bitsy cu 150 copii-artisti
Vineri, 29 Mai 2015
 Evenimentul este sustinut de Cavit Junior, Bioland Junior, Danonino, BCR, Fulga, Ford, LC Waikiki, Himalaya si organizat cu sprijinul Primariei Sectorului 4.
Povestea Ralucai Tonciu. Lupta pentru ca viata ei sa mearga mai departe.
Luni, 27 Aprilie 2015
  “Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai. 
Reglementarea promotiilor si analiza campaniilor? Trade Marketing Congress, 26 feb.
Vineri, 13 Februarie 2015
 Organizata in parteneriat cu adplayers, editia a IV-a a evenimentului Trade Marketing Congress va avea loc pe 26 februarie 2015, Ramada Bucharest Parc - Sala Terra Grand Ballroom
Simona Halep a convins Dedeman sa faca un teren de tenis pentru fiecare nou magazin
Joi, 24 Iulie 2014
 Plecand de la sloganul performanta 100% romaneasca, liderul pietei locale pe piata de bricolaj a anuntat lansarea oficiala a unui parteneriat cu cea mai buna jucatoare profesionista de tenis din Romania

Aurel Vlaicu, Henri Conda si Traian Vuia decoreaza transformatoarele Enel
Joi, 26 Iunie 2014
 Compania Enel continua proiectul „City of Energy”, facand din posturile sale de transformare suport pentru arta urbana

Buget de 100-200 Mii EUR in cea mai noua campanie Fan Courier
Luni, 25 Noiembrie 2013
 Estimata de surse adplayers din piata de media la un buget de 100-200 mii EUR, campania “Moving Romania forward” are ca scop consolidarea pozitiei de leadership a companiei in categorie.

 

Sport Arena face, cu 50.000 EUR, cinci serii de evenimente Sport in Parc. 3-4 iulie, in Herastrau.
Sambata, 03 Iulie 2010
Organizata in Parcul Herastrau in weekendul 3-4 iulie, seria de evenimente cuprinde 5 actiuni in parteneriat cu Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti, fiind sustinuta de...
« 1 2 3 4 »