Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 02 Aprilie 2019
”Imi place sa vad entuziasmul si zambetul pe fetele studentilor mei. Cursul de arta dramatica ii ajuta sa afle mai multe despre relatiile dintre oameni. La Alice@Wonderland avem 33 de elevi in echipa actorilor si peste 80 implicati in intreaga productie. Ei se distreaza in timp ce invata. Predau un subiect care...
Joi, 06 Decembrie 2018
Institutia financiara cu cea mai indelungata traditie din Romania, CEC Bank, s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului cultural in mediul online, Cronicari Digitali, pentru al doilea Heritage Instameet organizat in Bucuresti.
Luni, 03 Decembrie 2018
Premiata dar si contestata campanie Viva la vulva pentru Libresse se pare insa ca nu are aceeasi sustinere si printre femei
Miercuri, 04 Iulie 2018
De la debutul campaniei, valoarea totala a materialelor (lacuri, vopsele si tencuieli), a premiilor destinate castigatorilor concursurilor nationale de creatie si a evenimentelor de promovare a comunitatilor locale ajunge la 550.000 de euro.
Marti, 05 Iunie 2018
Evenimentul a fost realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 si sustinut de: AMS Rent a Car, Aqua Carpatica Kids, Baby Dove, BCR, Caroli, Centrul Comercial Auchan Titan, Danonino, Fulga, LEGO, Napoca, Nivea Sun, Secom, Telekom.
36 case in doar 5 zile. Familii cu venituri mici - beneficiari si voluntari in constructia Big Build
Miercuri, 23 August 2017
Kaufland Romania, partenerul strategic BIG BUILD, a suplimentat donatia pentru proiect astfel incat familiile beneficiare sa plateasca o rata mai mica pentru locuinte cu pana la 100 de lei lunar, pentru o perioada de 20 de ani
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cu aproape 25 de ani de expertiza pe piata de publicitate, fondatorului grupului Spectacular si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp intre anii 1999-2003apartinand magnatului american Rupert Murdoch, Vlad Ruta - cel mai mare platitor de media catre proprietarii locatiilor si constructiilor pe...
Miercuri, 24 August 2016
La doua zile de la difuzare, noul spot al comunicarii publice pentru „Cumintenia Pamantului” de Constantin Brancusi, semnat de Papaya Advertising, a strans deja in jur de 50.000 de vizualizari pe canalul youtube al agentiei. Un numar de vizionari de zeci de de ori mai mare decat a inregistrat...
Miercuri, 11 Mai 2016
Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
Miercuri, 02 Martie 2016
Joi, 10 Septembrie 2015
Cu ocazia Festivalului International George Enescu, pentru a incuraja atat parintii cat si copiii sa descopere opera marelui compozitor, Baneasa Shopping City expune o productie inovatoare sub forma unei cutiute muzicale de dimensiuni impresionante.
Vineri, 10 Iulie 2015
Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.
Joi, 04 Iulie 2013
In prezent, Romtelecom lucreaza cu GMP (creatie), DC Communication si GMP PR (PR), Webstyler (digital), iar Cosmote Romania cu Ogilvy & Mather (creatie), V+O Communication (PR), Bakers (digital).
Miercuri, 06 Martie 2013
Comisia Europeana a amendat Microsoft cu 561 Milioane EUR pentru ca nu a oferit alternativa unui alt produs de navigare pe Internet.
Marti, 27 Noiembrie 2012
Saptamana aceasta, pana pe 2 decembrie 2012, Bucharest Design Center ii cheama pe toti cei pasionati de design de obiect sa vada colectia din cadrul campaniei „exista si design romanesc” expusa la complexul rezidential Alia Apartments (Bd. Maresal Averescu 7A).
Miercuri, 27 Iunie 2012
Bogdan Vasile, CEO Epamedia Romania: „Intradevar, ownerul grupului Epamedia International a demarat o actiune prin care isi propune evaluarea posibilitatii de a gasi un parteneriat strategic pentru activitatile internationale ale grupului”.
Miercuri, 21 Septembrie 2011
“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului
Marti, 08 Februarie 2011
Comisia Cationala de Solutionare a contestatiilor respinge ca inadmisibile contestatiile formulate de S.C. GFK ROMANIA – INSTITUT DE CERCETARE DE PIATA S.R.L. si MEDIARESEARCH A.S., ambele in contradictoriu cu ASOCIATIA ROMANA PENTRU MASURAREA AUDIENTELOR.
Joi, 18 Noiembrie 2010
Cu 10.000 EUR din inscrieri si 70.000 EUR din sponsorizari, veniturile au acoperit bugetul festivalului a fost de 64.000 euro, la care s-au mai adaugat bugetele de activare ale sponsorilor competitiei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: