Rezultatele cautarii dupa : "noii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Rebranding Nokian Tyres pentru strategia de crestere a unui business de 1,6 Miliarde de euro
Miercuri, 07 Martie 2018
 Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,6 miliarde euro si aproximativ 4.600 de angajati, Nokian Tyres este si este cel mai nordic producator de anvelope din lume. 
FIRST Tech Challenge national. Dana Razboiu si Natie prin Educatie dau start celei mai mari competitii de robotica in licee
Vineri, 16 Februarie 2018
Competitia debuteaza anul acesta cu faza probelor regionale la Cluj, pe 17 februarie. Ardealul se mandreste anul acesta cu nu mai putin de 25 de echipe inscrise in concurs, iar demo-regionala de la Cluj devine astfel etapa cu cel mai mare numar de participanti, dupa Regionalul de la Bucuresti, unde sunt inscrise 41 de...
150.000 de  copii, parinti si bunici inscrisi online in Mega designer mic, pentru Mini Mega Chic, de Ogilvy
Miercuri, 27 Decembrie 2017
Ogilvy Romania si Mega Image au desemnat castigatorii campaniei versiunea mini pentru Mega Chic by Mega Image - concurs de desene pentru artistii de pana in 12 ani, care au fost provocati sa creeze opere colorate pentru a semna in final urmatoarea colectie de super sacose Mega Chic.
Numarul 2 in lume, asiguratorul de credite Atradius intra in Romania pe o piata de 24 de mln. euro
Joi, 16 Noiembrie 2017
 Pe o piata romaneasca a asigurarilor de credit care se ridica la aproximativ 24 de milioane de euro, cu o rata medie de crestere de 10% pe an, Atradius isi propune sa asigure asistenta la un inalt grad de expertiza, atat companiilor romanesti, cat si clientilor internationali prezenti in Romania.
FRF nu poate face public bugetul noii identitati a Echipei Nationale de Fotbal motivand ca este o entitate de drept privat
Vineri, 10 Noiembrie 2017
 „FRF este o entitate de drept privat si nu face publice date financiare” au raspuns oficialii de comunicare ai Federatiei Romane de Fotbal intrebati de adplayers care a fost bugetul de rebranding / noua identitate a Echipei Nationale a Romaniei.
Juniorii brandurilor de familie de azi, administrarea averii familiei de maine.
Miercuri, 01 Noiembrie 2017
 Antreprenori a 23 de mari afaceri de familie, membri ai FBN Romania, alaturi de invitatii lor, s-au intalnit in acest sfarsit de saptamana in cadrul conferintei “ Generatia urmatoare in business. Administrarea averii familiei.”
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Noi raportari de audiente si control programmatic al campaniilor online cu noul SATI 2.0.
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Dupa 10 ani de la prima livrare a rezultatelor Studului de Audienta si Trafic Internet (SATI), BRAT relanseaza studiul prin cooperarea cu doua companii nordice: CXENSE si si Enreach OY
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
WPP mai face o agentie de publicitate la Bucuresti. Fractal Communications, parte din Geometry Global
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Clientii alaturi de care FRACTAL Communications isi incepe activitatea in 2017 sunt: Regina Maria Ponderas Academic Hospital, Federatia Romana de Fotbal, Red Bull, Scandia, Danone Activia, Heineken si Pepco.
Romania's Next Big Vlogger este Vlogger-ita in echipa Mikey Hash. Castigatoarea Dana Bacinschi a semnat cu Coca-Cola pe un an
Miercuri, 24 Mai 2017
Potrivit responsabililor de comunicare de la McCann PR, in competitia lansata in luna martie de Coca-Cola s-au inscris mii de tineri din toata tara
Campania Kaufland, Noul TU, pusa la zid de un alt creativ de 20 de ani in publicitate
Marti, 23 Mai 2017
 „Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
 Brandient castiga Graphis Platinum pentru designul de identitate romanesc Tinmar
Miercuri, 08 Martie 2017
 La aceeasi competitie Graphis (Logo Design 9), designul Brandient a fost remarcat si cu un Graphis Merit pentru logoul Team Romania, conceptualizat pentru Comitetul Olimpic si Sportiv Roman.
Schimbare la conducerea grupului Action Global. Stafeta de la tata, purtata in 40 de olimpiade locale.
Marti, 07 Martie 2017
Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la Tony Christodoulou, fondatorul care a lansat agentia in 1971, deschizand ulterior  birouri pe 40 de piete si multe zone emergente din intreaga lume
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
Miercuri, 01 Martie 2017
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads,...
Ogilvy Worldwide se schimba din temelii. Ogilvy SUA da semnalul Client Centric in reteaua Ogilvy: One brand, one P&L, new leadership.
Miercuri, 01 Martie 2017
Intr-o comunicare oficiala recenta, numarul 1 in agentia americana, Lou Aversano, CEO, Ogilvy USA a anuntat noua structura  a gigantului de publicitate din Statele Unite ale Americii, devenita astfel si prima piata pe care vor avea loc schimbarile la nivel mondial, incepand cu luna aprilie 2017.
S-a lansat si s-a terminat. Doar la 1,25 si 2 litri.
Luni, 28 Noiembrie 2016
 „Succesul remarcabil de care se bucura Coca-Cola Lime a depasit toate estimarile, ceea ce face ca, in prezent, produsul sa nu mai fie disponibil in ambalajele de 1.25 L si 2L”, spun reprezentantii de comunicare ai producatorului. 
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Rebranding Metamob, de Inoveo
Marti, 25 Octombrie 2016
 Inoveo finalizeaza procesul de rebranding pentru Metamob, principalul producator de panza panglica si panze de gater din Romania cu retea nationala de distributie si servicii de intretinere a acestor produse. 
« 3 4 5 6 7 »