Rezultatele cautarii dupa : "nielsen"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Noul sef pentru „Cel mai bun furnizor de servicii Mystery Shopper din Europa”, Roxana Monica Vilcu revine in tara Country Manager, 4services Group
Vineri, 08 Martie 2024
 „Obiectivul meu principal este axat pe dezvoltarea si implementarea viziunii strategice a companiei, promovand o cultura a excelentei si identificand tendintele din piata pentru a stimula cresterea business-ului”, a spus Roxana Monica Vilcu, Country Manager pentru Romania al 4services Group
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
Marti, 19 Septembrie 2023
 Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania: 
Dupa campaniile memorabile cu Bruce Willis, HELL ENERGY vine cu noi eroi pentru fani
Marti, 04 Iulie 2023
 Potrivit autorilor, pregatirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipa de 100 de profesionisti, alti peste 100 de figuranti si 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmari, expuse in 4 povesti, a caror post productie a durat inca 5 saptamani. Asa arata, pe scurt, cea mai recenta reclama a HELL...
ENERGY COFFEE lanseaza pe piata cafelei gata preparate aroma Rom si Nuca
Luni, 26 Septembrie 2022
 ENERGY COFFEE este lider pe piata locala de cafea gata preparata in ceea ce priveste valoarea totala si numarul de unitati vandute, conform analizei producatorului HELL ENERGY care citeaza datele raportate de Nielsen prin Serviciul sau de masurare a retailului pentru perioada de 12 luni care se incheie la 31 mai...
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
48,6% dintre utilizatorii de internet, copii si adulti, petrec zilnic de la zeci de minute, la peste o ora, jucandu-se. Httpool: Campaniile intalnesc gaming-ul.
Marti, 07 Septembrie 2021
 Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de...
Unilever lanseaza Lifebuoy in Romania, cel mai vandut sapun antibacterian in aproximativ 40 de tari din lume.
Luni, 08 Februarie 2021
 Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.
ACE Romania, parte din grupul FATER, extinde portofoliul de produse.
Marti, 24 Noiembrie 2020
 ACE face parte din Grupul FATER, o companie italiana in parteneiat cu Procter & Gamble si Angelini Group, care fabrica si distribuie produsele brandului ACE in 39 de tari din Europa. Grupul FATER este lider de piata in Europa pe segmentul inalbitorilor si investeste anual circa 4%  din cifra de afaceri in...
Afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 7%, ajungand la aproximativ 77,5 Milioane euro, pe primele 6 luni ale anului
Joi, 01 August 2019
 In primele 6 luni ale anului 2019 Grupul de firme AGRICOLA inregistreaza o crestere a cifrei de afaceri de aproape 7% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 364,722 milioane de lei (in contextul in care anul trecut AGRICOLA a facut exit din activitatea de retail de proximitate, iar la inceputul...
10,4 % crestere a bunurilor de larg consum in Romania pentru primul trimestru din 2019
Luni, 10 Iunie 2019
 Plasata printre pietele cu cresterea cea mai mare din cele 28 de tari europene, Romania a inregistrat cresteri mai mari atat in ce priveste preturile platite (+3,3%) cat si volumele cumparate (+7,1%), astfel incat cheltuielile totale pe bunurile de larg consum au crescut cu 10,4%.
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Market Lider nou pentru Romania la Nielsen. Iulia Pencea ii succede lui Luca DeNard
Joi, 03 Ianuarie 2019
 Din februarie 2019, Iulia Pencea ii succede, in pozitia de Market Lider, lui Luca DeNard ce va ocupa rolul de Market Leader al Nielsen Malaezia.
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
Marti, 30 Octombrie 2018
 1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
32 de trofee de eficienta. Grand EFFIE 2018 merge la Together for MagicHOME, de Jazz Communication
Vineri, 15 Iunie 2018
 12 agentii si companii au fost premiate in cadrul Galei Effie, care s-a desfasurat la Palatul Bragadiru si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie alaturi, bineinteles, de Grand Effie.
Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil Romania, ii urmeaza lui Radu Florescu si Monei Opran in juriul EACA EURO Effies
Joi, 14 Iunie 2018
Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics
Dan Petre, Adina Vlad, Dan Zloteanu, Adina Nica si Diana Flutur vor modera Effie Awards 2018
Miercuri, 23 Mai 2018
 Dan Petre, Business Developer D&D Research, Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher MRI/The Network, Adina Nica, Research & Marketing Consultant Open-I Research, si Diana Flutur, Executive Coach si Directorul Conferintei Globale IAA...
2 milioane euro in media, crestere 50% la indicatori de brand si 4% cota de piata. J&B Blending Spirits
Miercuri, 02 August 2017
 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Suntem ceea ce mancam. Cu 55% din populatie supraponderala, obezitatea in Romania este cu 14% mai mare decat in 1990
Marti, 01 August 2017
 Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. 
25 de produse alese, de catre consumatori, Produsul Anului 2017 / 2018 in Malaezia
Marti, 20 Iunie 2017
 Glade Sensation Fresh Lemon, Tropicana Frutz, Nestlé Omega Plus, Kit Kat Crunchy Peanut Butter, Nestlé Latte Series, Zip Dish Washing Liquid, Red Bull Blue & Silver, Sunquick Tetra Pack, Mr Muscle 5in1 Multi-Purpose Cleaner Lavender, Magnum Pink/Black, Sunsilk Anti-Dandruff, Colgate Maximum Cavity Protection sunt doar o parte dintre cei 25 de castigatori ai competitiei...
1 2 3 »