Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 09 Decembrie 2016
Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
Marti, 15 Noiembrie 2016
„Intampinam vremurile schimbatoare si Ziua Nationala a Romaniei cu acest obiect simbol care sa ne aminteasca mesajele ancestrale transmise romanilor prin imnul national” spune Marius Buiculescu, managerul Atip Design.
Luni, 17 Octombrie 2016
„Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
Luni, 09 Mai 2016
Printre acestea se numara atragerea unui numar de peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.
Joi, 24 Martie 2016
In cadrul Adunarii Generale a asociatiei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani:
Miercuri, 02 Martie 2016
Miercuri, 06 Ianuarie 2016
In lipsa grijii noastre pentru viitorul celor mici, vin strainii sa ne creasca si copiii. Asa se intampla si cu un proiect realizat de FDP in colaborare cu fundatia clubului sportiv Real Madrid (Real Madrid Foundation) care a reusit sa stranga 45 de copii cu varste intre 6 si 15 ani
Marti, 27 Octombrie 2015
Joi, 20 August 2015
Televiziunea Romana a lansat pe, 19 august, la 134 de ani de la nasterea lui George Enescu, site-ul www.enescu.tvr.ro, dedicat exclusiv celui mai important eveniment cultural al anului, Festivalului International George Enescu.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
Marti, 03 Februarie 2015
Recent, regia Parenting ADS a atras in portofoliu de vanzari si reprezentarea publicitatii DespreCopii.com
Miercuri, 26 Noiembrie 2014
De la infiintare si pana in present, doar Profitshare a generat vanzari de aproape 100 de milioane de euro (415 Milioane lei).
Miercuri, 17 Septembrie 2014
Pe piata din 15 septembrie, Academia Catavencu reapare dupa o pauza de doua luni, cu o echipa de "academicieni noi" care vor scoate o revista la doua saptamani.
Joi, 29 Mai 2014
Asociatia Romana de Relatii Publice – ARRP are o noua viziune ca urmare a schimbarii componentei si structurii Consiliului sau Director, a statutului si a regulamentului de organizare si functionare.
Luni, 09 Septembrie 2013
Cu un buget cuprins intre 5.000 si 10.000 de euro, evenimentul organizat de asociatia non-guvernamentala Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania va oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei de publicitate online de la tendinte la evaluarea rezultatelor in mediul digital.
Joi, 18 Iulie 2013
In loc de laptop si prezentari pe web, furnizorul de promotionale Atip Design isi prezinta produsele printr-o aplicatie disponibila pentru iPhone si iPad.
Miercuri, 19 Iunie 2013
Implementata prima data in Romania pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: