Rezultatele cautarii dupa : "KANAL D"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Nou director la Bakers Digital Communication. Marius Olteanu este noul Head of Digital al agentiei din grupul V+O Communication.
Luni, 02 Mai 2022
 Marius Olteanu vine de la Henkel Romania (constructii), unde a fost Digital Brand Manager, iar anterior a lucrat pentru Krka Romania (farma), unde a fost Digital and Communication Marketing Manager. Anterior, el a mai lucrat pentru Umbrella Media Brainstorming ca digital marketing, respectiv VIP Booking, ca...
De 30 de ani in comunicare, fosta sefa de vanzari in Radio Contact, TVR, Media Pro, Kanal D, Intact, Claudia Ion a plecat la Cer.
Miercuri, 19 Mai 2021
Joi, 20 mai, la ora 12.30, Claudia Ion va fi inmormantata la cimitirul din satul pe care l-a...
Marketing CME, la Antena Group. Fosta CME Catinca Marinescu numita Head of Marketing & Communication
Joi, 23 Februarie 2017
Tot din martie, Claudia Ion, cea care a ocupat pana in prezent functia de  Director Comercial al tuturor statiilor tv din portofoliul Intact a fost numita Channel Manager Antena 1.
CNA
Alexandru Jucan, CNA: Dupa ce platesc amenda (Kanal D), raman cu 243.000 de euro. Rentabil, nu?
Miercuri, 22 Februarie 2017
Membru in Consiliul National al Audiovizualului, Alexandru Jucan este de parere ca postul de televiziune Kanal D a iesit in profit cu 243.000 de euro dupa amenda de aproximativ 45.000 de euro (200.000 de lei) primita de la CNA pentru depasirea spatiului legal de publicitate de 12 minute pe ora.
Amenda de 45.000 de euro primita de Kanal D pentru depasirea spatiului publicitar
Marti, 21 Februarie 2017
 In aceeasi sedinta au mai fonst sanctionate cu aproximativ 5.500 euro Antena 3  (25.000 de lei) si  cu 2.200 euro  Realitatea TV  (10.000 de lei), iar B1 a primit somatie publica
Jocurile Foamei a halit 160.000 euro RC pe activare TV, outdoor si digitala
Miercuri, 19 Noiembrie 2014
 Activat de Republika, campania care a inceput inainte de weekendul alegerilor a inclus comunicare digitala, proiecte outdoor speciale si spoturi TV la Teo Show.

 

V+O Communication adauga agentiei 10 ani de experienta
Luni, 30 Iunie 2014
 George Carpov, noul  PR Account Director care s-a alaturat agentiei, are mai bine de 10 ani de experienta, atat in agentii specializate din Romania, cat si in companii multinationale.

Un magazin de gheata din Romania face inconjurul lumii in SUA si China
Luni, 09 Decembrie 2013
 Lansat vineri la Bucuresti, magazinul Profi Ice Store face inconjurul lumii cu stirea privind deschiderea acestuia din Romania pana in SUA si...
Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga

WOWBiz trimite Kanal D pe primul loc dupa 22.30
Miercuri, 06 Februarie 2013
 Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.

UAPR a strans peste 35 de agentii si 3 televiziuni mari impotriva Ordonantei
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Peste 35 de agentii de publicitate membre UAPR alaturi de  Kanal D, Prima Tv si, mai nou, Pro TV, au facut corp comun in solicitarea catre Guvernul Romaniei de a reevalua proiectul de ordonanta de urgenta privind modificarea si completarea legii audiovizualului nr. 504/2002.

 

Kanal D se alatura UAPR impotriva Ordonantei
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Dupa Prima TV, postul de televiziune din grupul Dogan este a doua mare statie care sustine eforturile industriei de comunicare impotriva Oronantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului.

 

Exclusiv: Noile audiente aduc Televiziunii Romane pierderi de 40%. In TVR se discuta iesirea din ARMA.
Marti, 10 Ianuarie 2012
 Dupa 8 zile de masurare a audientei cu noul sistem, in TVR se discuta deja iesirea din ARMA. Motivul? „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem  la altul (n.r. de la fostul Jfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile...
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

Internet refresh: Bakers Digital Communication vrea in top 5 agentii online
Marti, 25 Octombrie 2011
 Condusa de Costin Cocioaba, fost Project Manager al departamentului de Internet al ProTV S.A in ultimii 4 ani, agentia lansata de V+O Communication Romania isi propune sa ajunga in top 10 agentii online in 2012 si top 5 agentii de publicitate online pana la finalul anului 2013
Buget Bramac de 80.000-100.000 EUR, in campanie integrata The Syndicate
Joi, 15 Septembrie 2011
Estimata de surse din piata la un buget de 70.000 – 100.000 EUR, inclusiv creatia spotului, oferta limitata din campania “Beneficii pe viata la preturi mai...
Dupa 4 ani de Client Grapefruit, Ana Maria Bogdan este noul Managing Director al agentiei
Luni, 05 Septembrie 2011

Si-a inceput cariera la Ogilvy Interactive ( in 2000 ), si a mai lucrat pentru Zapp/ Telemobil, Altex, Kanal D si ING - ultimele doua in calitate de client Grapefruit

In prezent director interimar, Anca Gheorghe va candida la sefia marketingului si vanzarilor TVR
Miercuri, 12 Ianuarie 2011
 Fost consilier pe probleme de marketing al presedintelui-director general al TVR - Alexandru Lazescu, Anca Gheorghe a fost numita director interimar al Directiei Marketing si Vanzari din TVR, incepand cu data de 10 ianuarie 2011

Kanal D a intrat pe locul 3 cu stirile din 6 ianuarie
Luni, 10 Ianuarie 2011
 Postul de televiziune a inregistrat intre orele 19-20 o cota de piata de 8,9% in randul publicului comercial ( 18-49, urban ), si 8,5% in publicul urban

27 de televiziuni si 300.000-400.000 EUR in campania pentru prima creatie Milka in Romania
Miercuri, 27 Octombrie 2010
 Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
1 2 3 4 »