Rezultatele cautarii dupa : "ionescu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Nufar si Triumf dau jos praful de pe ambalaj. Re-design Cocoon Group de cateva zeci de mii de euro.
Joi, 18 Aprilie 2013
 Realizata de Cocoon Group, relansarea sub un nou ambalaj a gamei de produse chimice Nufar si Triumf sub un nou ambalaj este estimata la cateva zeci de mii de euro.
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
CNA
Campania Interesul Public realizata doar cu resurse CNA
Luni, 18 Februarie 2013
 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei

WOWBiz trimite Kanal D pe primul loc dupa 22.30
Miercuri, 06 Februarie 2013
 Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.

AMPRO Design estimeaza peste 300.000 de euro
Luni, 26 Noiembrie 2012
 Irinel Ionescu, managerul si patronul companiei, aproximeaza ca firma pe care o detine va trage linie sub o cifra de afaceri de 1,4 milioane lei
Branding Melliris, de la Brandtailors. Buget estimat: 50.000 euro
Vineri, 02 Noiembrie 2012
 Compania de strategie si design de brand Brandtailors a creat, pentru unul dintre cei mai importanti producatori de miere autohtoni, brandul...
Licitatie media de 500.000 EUR la Mol Romania
Joi, 09 August 2012
Estimat la aproximativ 500.000 EUR pe an, din informatiile adplayers, bugetul de media este administrat din anul 2010 de agentia OMD Bucuresti, iar contul de creatie se afla in portofoliul agentiei DDB Romania.
Agentiile au distrus negocierile pe piata de publicitate. Mircea Ionescu, Regia Adevarul Holding
Marti, 17 Iulie 2012
 „Regulile pe print sunt facute de agentii, iar acest lucru nu ne mai convine. Au facut ca negocierile pe piata de publicitate practic sa nu mai existe. Nu mai vrem sa stam cu mainile in san, pentru ca agentiile nu-si vad decat propriul interes” a declarat pentru adplayers Mircea Ionescu, managerul regiei Media Point care admninistreaza vanzarile de publicitate ale trustului...
Vezi cine conduce interimar vanzarile Adevarul Holding. Seful regiei Media Point a demisionat ieri.
Joi, 08 Martie 2012
 Dragos Stan, seful regiei de vanzari Adevarul Holding, a demisionat ieri ( miercuri, 7 martie) de la conducerea regiei. Din informatiile adplayers, interimatul conducerii vanzarilor Media Point va fi asigurat pe echipe, de Mircea Ionescu - pentru publicitatea in print, si Marius Dondorici – pentru Internet.
Clientii Agentiilor de PR 2012. Agentia lui Lucian Mindruta. Echipa de PR.
Miercuri, 08 Februarie 2012
 Fondata in 2007 de Lucian Mindruta, un jurnalist cu experienta in media de business si generalista, Echipa de PR este o companie de relatii publice neafiliata
Proximity Bucharest este finalista la John Caples International Awards
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
Scoala de Televiziune “Tudor Vornicu tinteste un business de 900.000 – 1.300.000 EUR si 600-900 de cursanti pe an
Miercuri, 05 Octombrie 2011
 Mihai Craiu, managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.

Intreg bugetul Augsburg sare de 300.000 EUR
Luni, 01 August 2011

Adrian Ionescu, directorul de marketing al companiei, precizeaza ca pe langa Proximity, Augsburg International mai colaboreaza pentru servicii de comunicare cu Activ Ad Communications (creatie si strategie concepte de service) si Hippos (comunicare online)

Cont de 100-200 Mii EUR Augsburg, la Proximity
Vineri, 29 Iulie 2011

In urma unei licitatii, agentia de comunicare directa a grupului BBDO Romania a castigat recent contul de comunicare integrata al Augsburg International

Magnum Communications s-a afiliat la un business de 300 de Milioane de Lire Sterline
Miercuri, 27 Aprilie 2011
 Agentia Magnum Communications & Public Affairs s-a afiliat la Bell Pottinger Group, divizia de relatii publice a companiei independente Chime...
Grupul Centrade trece comunicarea corporate la Saatchi & Saatchi PR
Joi, 07 Octombrie 2010
 Pana in prezent serviciile de comunicare corporate ale grupului condus de Radu Florescu erau asigurate de fostul oficial de comunicare, Florin Ionescu, care a trecut de curand pe...
TVR si Radio Romania sprijina pro-bono BCR Sperante
Vineri, 13 August 2010
Editia BCR Sperante 2009 a descoperit 15 tinere talente si, alaturi de sustinerea BCR, a reusit sa stranga din donatii un buget de 90.000 EUR. 
Media Tnuva a parasit McCann pentru Zenith. Creatia si strategia la Saatchi & Saatchi?
Vineri, 06 August 2010
 Contacta de catre AdPlayers, Adriana Ionescu Director de Marketing la Tnuva a confirmat administrarea contului de agentia Zenith Media, dar nu a oferit detalii privind bugetul sau perioada colaborarii.
GMP multumeste echipei de 200 de oameni
Miercuri, 21 Iulie 2010
 „GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Marketingul Tnuva nu comenteaza selectia unor alte agentii de comunicare
Marti, 13 Iulie 2010

„Deocamdata nu avem nimic de declarat, in aceasta privinta. Va vom tine la curent”, a afirmat pentru AdPlayers Adriana Ionescu, Marketing Director la Tnuva, despre viitorul administrator de cont sau existenta unui proces de selectie a unor alte agentii de comunicare

« 3 4 5 6 7 »