Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 15 Noiembrie 2016
Patru posturi de televiziune au difuzat stirea despre prisma de publicitate outdoor care a ras un om de pe o trecere de pietoni de la Iasi. Omul se zbate in coma sa revina printre noi, dar nimeni nu se sinchiseste sa demoleze astazi, a doua zi de la tragicul accident, astfel de constructii improvizate.
Marti, 18 Octombrie 2016
“Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12...
Joi, 29 Septembrie 2016
Reclama ALDE in fata unui panou publicitar comercial
Marti, 07 Iunie 2016
„Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema
Vineri, 08 Aprilie 2016
Adevarata fresca in imagini a Epocii de Aur, asa cum era denumita perioada inainte de decembrie ’89, o selectie de afise care se remarca pe alocuri prin umor au fost scoase la licitatie de casa Artmark.
Luni, 04 Aprilie 2016
"Consumatorul s-a rafinat de la necesitati imediate la unele sofisticate" este de parere Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events Communication.
Miercuri, 02 Martie 2016
Vineri, 29 Ianuarie 2016
In doar cateva ore de la start, fondatorului platformei de calatorii tedoo.ro, Bradut Florescu, cunoscutul creativ si om de publicitate, a adunat deja pentru concurs peste 150 de aplicanti
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
Luni, 19 Octombrie 2015
Cu una din facilitati amplasata la Aberdeen (Scotia), urmasii bunicului Alex Prie - „fine paper makers” de la 1770, scot de aproape 250 de ani pe poarta fabricii in fiecare ora tiruri de hartie pentru tipar, solutii de packaging, comunicare vizuala si birou.
Vineri, 24 Iulie 2015
Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
Vineri, 24 Octombrie 2014
Compania de consultata si strategie de brand fondata de Aneta Bogdan a fost desemnata pentru a conceptualiza, implementa si dezvolta un brand capabil sa sustina abordarea de business si nevoia de crestere a afacerii
Joi, 06 Martie 2014
Avocatii firmei olandeze Dornstedt, specializata in litigii, sunt infatisati cu diverse vanatai si taieturi pe fata, de parca tocmai ar fi iesit dintr-o lupta in care ar fi incasat mai multi pumni
Miercuri, 19 Februarie 2014
Din dorinta de a stimula imaginatia designer-ilor, distribuitorul de hartie si material suport Antalis a pus la dispozitia “copiilor...
Marti, 06 August 2013
Cu toate ca nu sunt cifre declarate oficial, specialistii in marketing estimeaza ca Altria Group, Reynolds America dar si alti producatori de pe piata americana si-au crescut investitiile in marketing pentru acest segment la nivelul a zeci de milioane de dolari fiecare dintre ei.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Vineri, 08 Februarie 2013
Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: