Rezultatele cautarii dupa : "holdings"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
FRIENDS Advertising le spune pe nume locatarilor RESIDENZ
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Branzas a ouat Galbenel
Luni, 18 Iunie 2007
Agentia romaneasca de consultanta in branding si design Branzas a realizat pentru noul brand de oua Galbenel de la Triticum Sebes intregul proces de branding, incepand de la audit si strategie, la naming si identitate, pana la packaging si materiale de comunicare
BrandTailors a marcat 500.000 USD
Miercuri, 07 Martie 2007
Beatrice Danis (foto) - Managing Partner al BrandTailors a declarat pentru AdPlayers ca, anul trecut, compania de consultanta de brand a avut o cifra de afaceri de 500.000 USD si ca a plecat la drum în 2007 cu clientii Kandia-Excelent, Orkla Foods Romania si Pambac
Willkommen acasa! la Friends
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a câstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz – Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmând sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding
Marti, 10 Octombrie 2006
BrandTailors a finalizat în septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat în portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, având ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata în volume
Auto, 17
PAPI: 500.000 de Euro în re-branding
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar întrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Branzas, cu Interbrand pentru Ursus
Joi, 06 Iulie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 250.000 EUR pe prima jumatate de an, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Bogdan Branzas, agentia pe care o conduce este de la inceputul lui 2006 partener Interbrand, una dintre cele mai importante companii de identitate si consultanta de brand din lume, infiintata acum mai bine de 30 ani la Londra, si avand acum 30 de birouri in peste 20 de tari
Oricarui tip de utilizator din mediul Office
Marti, 18 Octombrie 2005
Viorica Mocanu, Marketing Manager al Konica Minolta BSR defineste adresabilitatea multifunctionalului color  4 in 1 - Bizhub C250 de la Konica Minolta
Romanian PR Award 2005 inchide editia pe 12 septembrie
Luni, 29 August 2005
Pe o piata saraca in bugete de PR, cu o taxa de participare pentru inscrierile comerciale de 120 de EUR, comparabila cu o inscriere intr-un festival de publicitate si de 40 EUR pentru ONG-uri, competitia are sanse sa nu se bucure nici in acest an de multe proiecte comerciale inscrise de agentii
Rebranding Ciucas de la munte semnat de Branzas de la Cluj
Marti, 26 Aprilie 2005
Dupa Ursus si Keller, consultantul de branding si design a redesenat brandul CBR pentru a transmite un raport optim intre mesajul brandului si elementele care ii transmit valorile
1 din 3 copiatoare color vandute in Europa este Konica Minolta
Luni, 11 Aprilie 2005
Marca este lider la copiatoare multifunctionale color pe pietele “office” si “professional”
« 1 2