Rezultatele cautarii dupa : "g2"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 05 Octombrie 2015
"62 % dintre ascultatorii adulti Itsy Bitsy sunt femei si aproximativ 70 % dintre acestea au copii mai mici de 10 ani” a mai spus pentru adplayers Nadia Tataru, Director General al postului de radio
Joi, 24 Septembrie 2015
41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania. Urmatorul segment cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).
Marti, 08 Septembrie 2015
Primele cotidiene nationale inregistreaza la randul lor scaderi de tiraje, cuprinse in intervalul 3% si 8%, cea mai mare variatie fiind inregistrata de Jurnalul National cu o crestere de tiraj brut de 27% si o scadere de tiraj difuzat de 11%.
Luni, 13 Iulie 2015
Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Luni, 20 Aprilie 2015
49% urmaresc mai mult programele video live daca sunt conectate la Social Media, 76% apreciaza libertatea de a fi conectat oriunde, oricand iar cand este vorba despre dimensiunile ecranului 63% considera ca mai mare inseamna mai bine
Miercuri, 17 Decembrie 2014
Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni), televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).
Vineri, 12 Iulie 2013
Fost director de marketing Volkswagen, Sebastian Vlasceanu este de curand noul director de marketing al Baumit. Anelise Moldovan, specialist marketing Volkswagen, este noul reprezentant de marketing al marcii auto din portofoliul Porsche Romania
Miercuri, 17 Aprilie 2013
Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Marti, 26 Martie 2013
In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Marti, 12 Februarie 2013
G2 EMEA a anuntat numirea lui Mircea Pascu, fost Client Service Director, in pozitia de Managing Director al G2 Romania
Luni, 28 Ianuarie 2013
Din ianuarie 2013, Mihai Gongu (ex Graffiti BBDO) este director de creatie la GMP iar Stefan Vasilachi, ex GMP, la (Grey) G2
Miercuri, 17 Octombrie 2012
Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani, sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri monitorizate in prezent, evolutia publicitatii...
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Luni, 09 Ianuarie 2012
Ex redactor sef a portalului iqads o asteptam cu stiri noi de la Grey G2, agentie unde este "digital copywriter"
Marti, 18 Octombrie 2011
Din consiliul de conducere ADC*RO pentru urmatorii doi ani mai fac parte Octav Gheorghe, Creative Director Gavrila&Asociatii, si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer Publicis Bucharest.
Vineri, 01 Iulie 2011
Dan Paul Medrea, CEE al retelei G2 (WPP), din care face parte si Grey - G2 din Romania, a afirmat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate de la Bucuresti va avea din aceasta vara un nou manager
Luni, 06 Iunie 2011
Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Vineri, 21 Ianuarie 2011
Cu un spot semnat de Publicis Conseil, campania „Miss Sixty” pentru piata romaneasca a inclus componente dezvoltate local - digital, social media, presa, decorarea showroom-urilor Renault si a magazinelor Miss Sixty, expunerea masinii in centre comerciale si adaptarea spotului
Luni, 12 Iulie 2010
Lucian Georgescu (GAV) este membru in juriul de campanii Golden Drum 2010, iar Eliza Rogalski, (Rogalski Grigoriu Public Relations) - in juriul de PR
Miercuri, 02 Iunie 2010
Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: