Rezultatele cautarii dupa : "frumoasa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Bravos Natiune tinteste 1 Milion de utilizatori! Platforma de umor cu continut preponderent video, reportaje si interviuri s-a lansat de curand.
Vineri, 18 Mai 2018
Dezvoltata tehnic de echipa de veterani in distribuirea continutului video de la Turn Digital, platforma BravosNatiune.ro promite umor filmat cu echipamente de ultima generatie.
Ziua buna - Ziua Voluntarilor Mici. Peste 23.000 de elevi si profesori au strans zeci de mii de saci intr-un proiect de educare in colectarea deseurilor din plastic
Luni, 16 Aprilie 2018
Initiativa comuna a Tasuleasa Social si Coca-Cola HBC Romania, actiunea a fost sprijinita de catre Die Johanniter, in parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie si Autoklass si cu participarea Inspectoratelor Școlare judetene din Cluj, Bistrita-Nasaud si Salaj.
Directori noi la Coca-Cola. Jovan Radosavljevic va fi Director General al Coca-Cola HBC Romania
Marti, 20 Martie 2018
Actualul director general pentru Romania, Jaak Mikkel, va deveni Director General al Coca-Cola HBC Polonia
Telekom este partener al Echipei Nationale de Rugby
Joi, 08 Februarie 2018
 Incheiat pe o perioada de doi ani, parteneriatul cu Federatia Romana de Rugby se inscrie, potrivit companiei, in angajamentul Telekom Romania de a sustine performanta in sportul romanesc, iar meciurile Echipei Nationale de Rugby sunt transmise in exclusivitate de canalele Telekom Sport, alaturi de meciuri din toate...
Doina Gradea, TVR: Marea Finala Eurovision Romania, la Sala Polivalenta din Bucuresti
Sambata, 20 Ianuarie 2018
 Directoarea generala interimara a mai spus ca Eurovision Romania va avea cinci semifinale, pe care postul public le va dedica sarbatoririi Centenarului si multumeste studiourilor teritoriale, care s-au implicat pentru a organiza semifinalele in cele cinci orase: Focsani, Timisoara, Turda, Craiova si Sighisoara
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
Om de afaceri sau negustor, in 2018?
Miercuri, 03 Ianuarie 2018
 Uite o intrebare buna pentru noul an care tocmai a inceput. Probabil ca multi dintre noi nu ne-am pus niciodata aceasta intrebare obisnuiti fiind sa ne vedem de ”nevoile si neamul” vorba poetului national.
Aproape 3 din 10 romani din publicul comercial au construit audienta Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 09 Noiembrie 2017
 Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
O casa pentru 1 din 3 romani din publicul tv comercial de la Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 19 Octombrie 2017
 A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
Din 900 de monede digitale, 50 conteaza. Cum schimba banii digitali lumea afacerilor si publicitatii?
Marti, 08 August 2017
 Exista la ora actuala aproximativ 900 monede digitale si numarul lor este in continua crestere. Din ele, mai putin de 50 conteaza cu adevarat, restul sunt apa de ploaie dar, normal, fiecare cu sansa ei in viitor. 
Habitat for Humanity Romania si Asociatia Hercules ajuta 200 de copii cu Educatia construieste viitorul
Joi, 01 Iunie 2017
 In cadrul unui proiect mai larg ce vizeaza peste 200 de copii din familii defavorizate, Habitat for Humanity Romania si Asociatia Hercules, in parteneriat cu Primaria Municipiului Buftea, construiesc un centru comunitar care va oferi zi de zi acces gratuit la o masa calda, after-school si activitati de educatie non-formala pentru aproximativ 50 de copii
Cum arata publicitatea stradala frumoasa, Moncher. Outdoor creativ JC Decaux si Clear Channel.
Vineri, 03 Martie 2017
 Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
Toyoya C-HR a urcat-o la bord pe Milla Jovovich
Joi, 16 Februarie 2017
Desfasurata cu  ajutorul Toyota C-HR, productia teatrala cu Milla Jovovich s-a desfasurat pe 7 scene, a purtat numele “The Night That Flows” si s-a desfasurat in spatiile de mari dimensiuni de la The Printworks, din Londra
Food Truck Festival, Ice Skating Rink, Christmas Market si alte experiente de Sarbatori la Promenada
Vineri, 09 Decembrie 2016
 In luna cadourilor si a sarbatorilor de Craciun si anul nou, Mall Promenada a pregatit mai multe experiente vizitatorilor, de la cele culinare si de divertisment, la cele de beauty si fashion.
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
TV
Toamna se numara productiile. Haine noi la Agro TV.
Vineri, 30 Septembrie 2016
 Potrivit reprezentantilor postului, gradul de acoperire nationala este de peste 90%, prin retelele de distributie prin cablu si prin satelit, emisiunile Agro TV sunt disponibile unui numar de 5.5 milioane abonati/locuinte, aproximativ 15 milioane de persoane.
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Made in Romania la ThinkDigital pentru 18 tari europene. Turn up the volume of nature WWF
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
Luni, 09 Mai 2016
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
« 1 2 3 4 5 »