Rezultatele cautarii dupa : "fresh"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 »
Interactive: Infinit Solutions motorizeaza Honda, divizia moto
Luni, 18 Iulie 2011
 
Fructe si legume la pahar de 300.000 EUR. Marketing Fitto Cafe.
Miercuri, 23 Februarie 2011
 Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde  racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.
Va e foame? Fresh Food marketing pentru 4 Milioane EUR pe an, si 90% din piata
Joi, 07 Octombrie 2010
 Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
Agentii locale vs. multinationale la Effie Awards 2009
Luni, 01 Iunie 2009
 McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Senior Interactive si-a marit echipa cu patru fosti DDB si Lowe & Partners
Joi, 02 Aprilie 2009
 Trei dintre cei patru sunt fostii DDB Bucharest Corin Chiriac - Senior Strategic Planner, Radu Glont, Patricia Arbanas, la care se adauga Veronica Ciacoveanu, fosta Lowe &...
Patru agentii in finala licitatiei de media Ursus Breweries
Vineri, 14 Noiembrie 2008

Potrivit unor surse din piata de publicitate, Zenith Media, Mindshare Media, United Media si una din agentiile parte din The Group ar fi pe ultima suta de metri in licitatia de media

Golden Drum, banii inapoi!
Miercuri, 08 Octombrie 2008
Golden Drum jurizeaza cu „un om care nu a fost niciodata implicat in procesul creativ” dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Ema Prisca - Creative Director, Graffiti BBDO, si...
ABN AMRO face PR de rebranding cu Lowe PR
Luni, 28 Iulie 2008

Agentia Lowe PR a fost desemnata castigatoarea unei licitatii recente in urma careia va administra contul relatiile publice pentru procesul de rebranding ABN AMRO

‚Proiectele online discutate pana acum se ridica deja la valori ce depasesc un milion de EUR’ Dragos Stanca, despre proiectul de investitii online F5, Realitatea – Catavencu
Joi, 29 Mai 2008
Dragos Stanca, managing director business media si online Realitatea-Catavencu a mai afirmat ca „Este putin probabil sa finantam un business cu 1 Milion de EUR intr-un an, cand este mult mai logic sa finantam...
FRIENDS Advertising - 3 Milioane EUR in 2007
Marti, 18 Martie 2008
De  5 ani pe piata, agentia de publicitate Friends Advertising, parte a grupului IMSG a incheiat anul  2007 cu o cifra de afaceri de 10,5 Milioane LEI si spune ca in 2008 isi va adauga arii noi de expertiza si va continua sa-si  exporte serviciile catre...
Ciucas (Ursus Breweries) continua cu Nicola Porter Novelli si New Media
Joi, 13 Martie 2008
Agentia de PR va derula pentru Ciucas proiecte de comunicare interna, evenimente de PR si de relationare cu media, iar agentia „de interactive” va derula proiecte speciale de comunicare online
Redd's (Ursus Breweries) a ales Brands&Bears fara licitatie
Luni, 10 Martie 2008
„Nu am organizat o licitatie de publicitate, pentru a pastra confidentialitatea lansarii noilor produse”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oprescu - Marketing Development Manager la Ursus Breweries
REDD’s Fresh (Ursus Breweries) se lanseaza cu Brands&Bears
Miercuri, 27 Februarie 2008

Dupa ce a avut in portofoliu o bere pentru barbati - Stejar, agentia de publicitate organizeaza joi, 28 februarie lansarea noii marci de bere de la Ursus Breweries, pentru femei

Neconventional Lenor Tropical Fresh, semnat de Grey
Vineri, 22 Februarie 2008

Grey Bucuresti semneaza noua campanie de comunicare pentru Lenor Tropical Fresh, de la Procter & Gamble

Publicis si-a luat echipa de creatie noua
Luni, 17 Decembrie 2007
„Putem spune ca acum imbratisam voiosi competitia cu orice departament de creatie din piata romaneasca si nu numai”, spune Razvan Capanescu, Director de Creatie la Publicis Romania odata cu venirea echipei Dragos Ometita (art director) si Cezar Panait (copywriter)
PR-ul Tempo a luat singurul premiu romanesc la Golden World Awards
Marti, 06 Noiembrie 2007
PR-ul de la Tempo a castigat unul din cele 21 de trofee de la Golden World Awards pentru campania „Cu drag, pentru tine” pentru Lansarea Laptelui Proaspat de la Danone
Publicis castiga si la AD SPOT AWARD
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
DDB suteaza la firul ierbii pentru Kanal Derby
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
AdOr 2007 Exclusiv: Claudiu Dobrita (CD) - Stefan Vasilachi (Associate CD), GreyWorldwide -
Vineri, 25 Mai 2007
Claudiu Dobrita - Creative Director si Stefan Vasilachi - Associate Creative Director, spun ca nici nu stiu daca sa se bucure pentru un premiu AdOr, in conditiile unui numar mare de premii acordate
« 2 3 4 5 »