Rezultatele cautarii dupa : "familie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
Marti, 19 Septembrie 2023
 Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania: 
 Profi a ajuns la 1200 de parteneri carora le-a incredintat managementul magazinelor
Marti, 01 August 2023
 “Este un program in care toate partile implicate au de castigat,” afirma Magda Amarie, Directorul Operational care coordoneaza activitatea magazinelor Partener Profi. “Clientii se bucura de o atmosfera mai placuta si servicii mai bune la cumparaturi, sefii de magazin partener ajung, cu garantii...
 71% dintre romani cred ca viata lor s-a imbunatatit de cand au pisica. Studiu Whiskas, realizat de Reveal Marketing Research
Marti, 01 August 2023
 Romanii considera reducerea stresului (74%), distractia alaturi de felina (72%) si timpul de calitate petrecut impreuna (70%) printre cele mai importante beneficii ale traiului alaturi de o pisica
Raftul cu Bunatati Locale isi intampina cu preturi mici clientii din Botosani, la magazinul Profi Super din Strada Primaverii
Luni, 19 Iunie 2023
 Calin Costinas, Director General Adjunct, Profi: ,,Nu este doar un ajutor pentru micii producatori locali, dar si pentru consumatorii care pot sa gaseasca produse de calitate si sanatoase. Toti producatorii pe care ii identificam si ale caror gusturi bune merita descoperite si savurate de cat mai multa lume se...
Excesul de ecrane (59%), expunerea in mediul online (52%) si violenta din mass-media (43%) - principalele provocari pentru copii ale parintilor romani
Joi, 08 Iunie 2023
 In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi...
Dyson investeste 2,75 miliarde de lire sterline intr-o fabrica de baterii de ultima generatie in Singapore si campusuri de dezvoltare in Filipine si in Regatul Unit
Vineri, 05 Mai 2023
  „Software-ul, conectivitatea, inteligenta artificiala si noile baterii tehnologice brevetate vor alimenta urmatoarea generatie de tehnologie Dyson. La fel ca investitiile noastre pe termen lung in tehnologia de varf a motoarelor electrice digitale, tehnologia de ultima generatie a bateriilor Dyson va...
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
Vineri, 21 Aprilie 2023
 Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
ProfiArt deschide al saptelea magazin de arta si hobby si al patrulea intr-un centru commercial, dupa ParkLake, ProfiArt Sun Plaza, ProfiArt AFI Cotroceni, in DN1 Value Centre
Joi, 30 Martie 2023
 Compania romaneasca ProfiArt inaugureaza un nou magazin de arta si hobby, situat in DN1 Value Centre, Balotesti. Magazinul are 102 metri patrati si deschiderea sa completeaza strategia de extindere a ProfiArt, care ajunge astfel la sapte magazine in Bucuresti si Ilfov, anunta responsabilii de comunicare.
Micii producatori artizanali, pe Raftul cu Bunatati Locale, la Profi Super Bistrita, Beclean si Nasaud
Luni, 06 Martie 2023
 In cadrul programului, zilnic, produse delicioase si sanatoase de la peste douazeci de producatori locali listati in aceste magazine pot fi acum descoperite aici, in functie de sezonalitate.
5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
Peste 350.000 euro colectati in campania de donatii McHappy Day 2022, pentru a tine familiile impreuna
Joi, 22 Decembrie 2022
1.8 milioane de lei au fost colectate prin intermediul actiunilor din restaurantele McDonald’s, prin SMS, online si cu sprijinul companiilor partenere. Intreaga suma va fi pusa la dispozitia Fundatiei pentru a asigura functionarea celor trei Case Ronald McDonald din Bucuresti, Timisoara si Iasi, pentru a oferi timp...
Competitia „AMINTIRI GUSTOASE: RETETE FESTIVE”, de Cronicari Digitali. Retete festive de sarbatori, reinterpretate de chefi celebri.
Joi, 15 Decembrie 2022
 Proiectul a adunat peste 250 de propuneri de Aperitive (reci sau calde), feluri principale si Deserturi, dintre care 5 au fost selectate de un juriu format din chefi celebri, experti in gastronomie si bloggeri de Food. Ele au servit drept inspiratie si au fost reinterpretate de chefs celebri, in practica, cu...
Cu 9 Milioane euro investiti in noua fabrica de la Reghin, Lactate de Ibanesti, 100% romanesti, se extind national si se pregatesc international
Luni, 12 Decembrie 2022
 Fratii Mircea si David Todoran au preluat afacerea MIRDATOD Prod care comercializeaza brand-ul de la parintii lor in anul 1994, atunci cand au deschis manufactura de branza de la Ibanesti. O afacere in care laptele este adus de la ferma de peste deal, procesat dupa o reteta mostenita de la mama bunicului din partea...
Concert Extraordinar de Craciun ,,Copiii din Codrii Vlasiei doresc salvarea caselor traditionale 2022. Sase copii de la Scoala ,,Merry Music” vor participa.
Luni, 05 Decembrie 2022
 Invitat special in cadrul spectacolului este violonistul Rares Mihai Florescu, fost concurent in emisiunile-concurs ,,Next Star” si ,,Romanii au talent”. Vor mai urca pe scena: Ansamblul Balotesti, ansamblul coral de copii Cor cu Dor, Dobasii din Piscu, Colindatorii din Corbeanca, preot paroh George...
Dentsu Romania lanseaza Consiliul pentru Diversitate, Echitate si Incluziune (Diversity, Equity, and Inclusion Council)
Luni, 05 Decembrie 2022
 ,,Prin angajamentul nostru fata de diversitate, echitate si incluziune, ne angajam sa cautam noi perspective, sa sarbatorim diferenta si sa construim o cultura incluziva in care toti membrii echipei isi pot aduce sinele autentic la locul de munca” spun initiatorii proiectului.
Revelionul, mai important decat Ziua Nationala. 42% dintre romani se relaxeaza acasa, de 1 decembrie. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 29 Noiembrie 2022
 Desi sarbatoarea nationala preferata de cei mai multi romani din mediul urban este ziua de 1 Ianuarie – Anul Nou (36%), Ziua Nationala a Romaniei ocupa pozitia a doua, considerata sarbatoarea nationala preferata de 30% dintre respondenti. Pentru persoanele peste 55 de ani, 1 Decembrie ocupa pozitia 1 in topul...
1.000 de magazine gestionate de Parteneri Profi
Vineri, 25 Noiembrie 2022
 “Faptul ca ne-am propus strategic sa transformam cat mai multe dintre magazinele integrate in magazine gestionate de Parteneri este unul dintre ingredientele succesului Profi,” declara Magda Amarie, Directorul Operational Partener Profi
Castigatorii festivalului digital Internetics 2022
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si a oferit 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.
Romanii si platile cu cardul. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
« 1 2 3 4 5 »