Rezultatele cautarii dupa : "emotia"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
METRO Romania de Craciun cu Geometry Global
Luni, 11 Decembrie 2017
 Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Aproape 3 din 10 romani din publicul comercial au construit audienta Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 09 Noiembrie 2017
 Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
O casa pentru 1 din 3 romani din publicul tv comercial de la Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 19 Octombrie 2017
 A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
Cinema City si NEPI investesc 700,000 de euro la Braila Mall in cea de-a patra sala 4DX din Romania
Vineri, 04 August 2017
 „Ne mandrim cu faptul ca, odata cu noul 4DX din Braila, Cinema City deschide cel de-al 4-lea 4DX din Romania, parte din cele 400 de sali din intreaga lume” a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City Romania
Mama. Eseu despre iubire. Expozitie fotografica de Catalina Flaminzeanu in martie.
Marti, 07 Martie 2017
Sub titlul Mama. Eseu despre iubire, expozitia va fi gazduita de Centrul Cultural Casa Artelor (Bulevardul Mircea Voda, nr. 5, Bucuresti), in perioada 8-22 martie, fotografiile urmand sa fie expuse apoi la Teatrul Metropolis (23 martie – 22 aprilie 2017).
Vinde ieftin, dar are 1 Milion EUR pentru publicitate. Creatie Papaya si media Initiative pentru Altex.
Marti, 11 Noiembrie 2014
 “Bugetul alocat pentru productie si media buying este de aproximativ 1.000.000 EUR” afirmat George Carpov, managerul de comunicare al companiei.
Tovarasi, Stejar cauta barbatul “strong cu o campanie de 100.000 de euro
Marti, 09 Aprilie 2013

Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.

Pitch The Group - OMG. Cine intra? Cine sta acasa?
Vineri, 24 Februarie 2012
„La momentul potrivit, se va decide cine va merge”, este una dintre hotararile luate de Zoltan Szigeti, artizanul parteneriatului The Group –...
Media garantata la milimetru: sute de mii de euro excursii cadou pentru agentii
Marti, 02 Martie 2010
 Din 7-8 excursii exotice pe an, in primele doua luni din 2010 doar trustul condus de Dinu Patriciu si-a mai permis sa investeasca peste 0,5 Milioane EUR pentru a-si prezenta...
“Presa scrisa este muribunda Cristian Tudor Popescu, sau “Ziarele nu au murit si nu vor muri Catalin Tolontan ?
Marti, 27 Ianuarie 2009
 Doi oameni de a caror relevanta in presa scrisa nimeni nu mai trebuie convins, creioneaza diferit viitorul presei scrise, fiecare cu argumentele sale in doua interviuri in...
Event Plus: Arhitectura de eveniment de 1,2 –1,5 Milioane EUR in 2008
Vineri, 05 Decembrie 2008
Compania fondata de Ioan Big, Sorin Fodoreanu si Leon Ramaekers si condusa de Andreea Dumitru, Managing Director, estimeaza in 2008 o cifra de afaceri de 1,2 - 1,5 Milioane EUR, dupa ce pe prima jumatate a anului a inregistrat 700.000 EUR
Webstyler, nr.1 si iLeo, nr.2 Internetics?
Joi, 01 Noiembrie 2007
Potrivit unor surse apropiate festivalului digital, in urma jurizarii de la sfarsitul saptamanii trecute Webstyler este Agentia Anului la Internetics 2007, urmata de iLeo, probabil marea surpriza a festivalului de comunicare digitala
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Singurul mod in care iti iei bilet la EFFIE Awards Romania
Sambata, 25 Martie 2006
Pentru cine n-a avut bafta sa fie printre cei 300 de posesori ai unui bilet in valoare de 100 EURO, meciul eficientei in  publicitate ar putea fi vazut Live la telefoane care permit transmisii video, sau urmarind Realitatea TV care ar putea transmite de la evenimentul de sambata 25 martie, de la ora 19.30
McCann conduce Bergenbier fara alcool
Joi, 22 Decembrie 2005
Campania Interbrew ce contine spotul “Wild Christmas” este sustinuta de Brigada de Politie Rutiera si colinda “De Craciun, fii mai bun, nu bea la volan!”
« 1 2