Rezultatele cautarii dupa : "DTP"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
DDB suteaza la firul ierbii pentru Kanal Derby
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
Interamerican a evaluat eficienta AdVenture intr-o saptamana!
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
Stejar intra in Nationala de rugby
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
Lowe face promotie Cif Inox cu 10 premii de 5 000 RON, de la Franke
Miercuri, 27 Iunie 2007
Agentia de publicitate Lowe&Partners a dezvoltat pentru Cif Inox promotia "Castiga o bijuterie de bucatarie" , cu 10 premii constand in vouchere a cate 5.000 RON pentru achizitionarea de aparatura si obiecte din inox de la Franke
Un Bic de aventura Brands & Bears
Luni, 25 Iunie 2007
Brands & Bears a semnat noua promotie pentru gama de produse pentru barbierit Bic
Brands&Bears: Eugenia, Mult mai buna
Joi, 21 Iunie 2007
Agentia de publicitate este autoarea primei campanii de imagine pentru Eugenia de la Dobrogea, originalul asa-ziselor eugenii dupa cum sustin autorii
Jacobs 3 in 1 face neconventionale cu Scala JWT
Miercuri, 13 Iunie 2007
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
Recordurile negative ale inscrierilor Ad’Or, neanuntate de BMG
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
Vine primavara Knorr la Brands & Bears
Vineri, 30 Martie 2007
Avand ca titlu Vine, vine primavara, Knorr da premii in toata tara!, noua campanie Knorr implementata de agentia Brands & Bears este construita in doua valuri de comunicare si beneficiaza de o promovare nationala, sustinuta prin spot tv, spot radio, postere si numeroase machete de presa
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV īn perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata īn perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, īn perioada: 12 - 17 martie
4 Mil. de plicuri cu seminte de flori si 25.000 EUR īn promotia Cif si Domestos
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever īn Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a cāstiga teren pentru o gradina de flori, īn valoare de 25 000 de euro
Initiative si Adviser | ChilliMedia deruleaza promotia MOL, de primavara
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL Romānia a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative Romānia, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Ogilvy face spatiu pentru 20 de angajati
Duminca, 12 Noiembrie 2006
Restaurat de curānd cu o nota interbelica, podul cladirii din Grigore Alexandrescu 86 a devenit noul spatiu īn care s-au mutat cei peste 20 de oameni reprezentānd echipele de creatie, productie si DTP ale agentiilor din Ogilvy Group
Rama danseaza cu Brands & Bears
Luni, 23 Octombrie 2006
Cea mai recenta promotie Rama are pasii condusi de agentia Brands&Bears, care spune ca toamna aceasta, cutiile de margarina Rama de 500gr vor avea lipit pe capac cāte un CD cu cinci melodii reprezentānd unul din cele opt ritmuri “pe care īti poti īncepe ziua"
Brands&Bears īl vinde pe Banderas
Joi, 12 Octombrie 2006
"Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului", a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears legat de campania Antonio Banderas - Cāstiguri de Star! care a oferit 7700 premii prealocate si, marele premiu, "un weekend de vis īn doi īn Spania, la Malaga"
FCB Bucharest īn promotie Glade
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata īn colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata īn perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii īn valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si se desfasoara īn media prin Universal McCann
Brands&Bears cultiva Delikat
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor īn Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Saatchi&Saatchi X: shopper marketing
Miercuri, 14 Iunie 2006
"Prima agentie specializate in comunicarea in-store de pe piata romaneasca", cum se autopozitioneaza agentia, este condusa de Mona Opran, Managing Director si are ca obiectiv "dezvoltarea proiectelor de shopper marketing pentru clientii existenti, atat producatori (P&G, Chio, Ciuc, Elite, Holcim, etc) cat si retaileri (Carrefour, Raiffeisen Bank, MediaGalaxy)"
Schimbari la varful Saatchi & Saatchi
Vineri, 02 Iunie 2006
Cristina Oanta (foto) a fost numita Managing Director Saatchi & Saatchi si Paula Hotea -Client Service Director, Radu Florescu urmand sa se ocupe, din pozitia de CEO de dezvoltarea si strategia Saatchi&Saatchi, ZenithMedia (media), Saatchi & Saatchi X (BTL si shopper marketing) si Pantone Studios (productie)
« 1 2 3 4 »