Rezultatele cautarii dupa : "display"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
 Publicitatea online “displaya scazut cu 7%
Miercuri, 15 Iulie 2015
 Publicitatea online de tip display a scazut cu 7% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
BigPrint Romania a tiparit de 2,66 Milioane de euro. Grupul investeste 1 Milion de euro in Print Green
Marti, 14 Iulie 2015
 Grupul a inregistrat o crestere de la 5,5 Milioane de euro in 2013 la 7,7 Milioane euro in 2014. Activitatile din Romania reprezinta doar o crestere de la 1,75 milioane de euro la 2,66 milioane de euro.
“Unele cariere se termina la 25 de ani. Viata ta nu Universitatea Romano Americana. Creatie WOPA
Joi, 11 Iunie 2015
 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)

71 Miliarde USD si 68% din publicitate la 5 furnizori de digital.Top 30 Global Media Owners, de Zenith.
Vineri, 15 Mai 2015
 5 furnizori de digital exclusiv - Google, Facebook, Baidu, Yahoo si Microsoft, care au generat 71 Miliarde USD in venituri media, ceea ce reprezinta 68% din tot consumul global de publicitate la nivel mondial, potrivit Top 30 Global Media Owners oferit de ZenithOptimedia, din care face parte si Zenith Romania.

Webby Awards for MRM and McCann Bucharest, not Budapest! Primele 3 trofee Webby pentru Romania.
Miercuri, 30 Aprilie 2014
 Coca-Cola Romania, McCann Bucuresti si MRM Worldwide Romania castiga primele trofee Webby pentru Romania cu campania ”Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST”.

ZenithOptimedia: Publicitatea in Europa de Est va creste cu 10%-11% in 2013. Cea mondiala, cu 3,9%.
Luni, 29 Aprilie 2013
 Daca in Europa de Est publicitatea va creste cu 10-11%, potrivit unui raport anual Zenith Optimedia, cheltuielile mondiale vor avea un ritm de crestere de la 3,9% in 2013, la 5,6% in 2015
Noi tendinte de eficienta in marketing si comunicare. Innovative AdPlayers.
Vineri, 25 Ianuarie 2013
 Intr-o lume cu tot mai putini bani pentru marketing, inovatia in comunicare este vazuta ca una dintre primele solutii de eficientizare a...
Dragos Stanca: O campanie premium pe facebook incepe de la 5-6 mii de euro
Marti, 20 Noiembrie 2012
 „In Romania, momentan, peste 85% merg in campanii normale, marketplace, la click, si anunturi 'mici'. Un procent cuprins intre 10% si 15% se indreapta spre formatele premium, cu care piata se invata mai greu”, este de parere Dragos Stanca, managerul Thinkdigital Romania, reprezentantul facebook pe piata locala.
600.000 euro in campania Profi te premiaza. Licitatia BTL, online si PR - la Godmother.
Luni, 27 August 2012
 Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate
Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
Marti, 29 Noiembrie 2011
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
Print&Sign si Gifts Show au zburat la Romaero. Cine a confirmat aterizarea pe Baneasa?
Vineri, 17 Iunie 2011
Daniela Tarsay, Deputy GM, Euroexpo, estimeaza peste 6000 de participanti. Ce expozanti au confirmat? Konica Minolta, Mozaik Consulting, Mons Medius, Geko,...
Cum a facut Internet Corp 1,5 Mil. EUR din publicitate online?
Joi, 15 Iulie 2010
 In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, estimeaza Mihai Seceleanu, CEO al Internet Corp
Pentru cititorii AdPlayers: NU dati click pe CONFIRM ACCOUNT
Marti, 29 Iunie 2010
Nu dati curs niciunei cereri daca ati primit un email in limba engleza cu subiectul „confirm your e-mail adress” in care vi se cere confirmarea ori anularea contului AdPlayers
Display-urile 3D le-au ingropat pe cele clasice la CeBIT 2010
Joi, 11 Martie 2010
 Prezent la targul de tehnologie digitala si telecomunicatii de la Hanovra (Germania), Marius Buiculescu, Managing Director la ATIP Design spune ca „Mai mici sau mai mari, plasmele si panourile cu led-uri clasice (2D) paleau pe langa cele 3D”
World Mobile Congress la cald: 45.000 participanti si peste 50 Mil. EUR numai din  intrare
Vineri, 19 Februarie 2010
 Prezenta la evenimentul desfasurat in perioada 15-18 la Barcelona, Maia Novolan de la Syscom digital, spune ca, avand o suprafata de 3-4 ori mai mare decat Romexpo, World Mobile...
Trilulilu vinde si prin regia F5 X Media
Marti, 08 Septembrie 2009
 „F5 X-Media vine sa intregeasca eforturile echipei interne, dar si cele ale celorlalte regii cu care noi colaboram.”, a declarat Sergiu Biris, Director General la...
A&M International: productie outdoor – indoor de 5,2 Milioane EUR pe an
Vineri, 31 Iulie 2009
 „Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de...
Promotia Goana dupa Aur sau Goana  dupa Tinichele ?
Vineri, 08 Mai 2009
 Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la  „metale pretioase” si...
Inauguralul Gigant al Presedintelui Obama a utilizat 200.000 metri patrati de materiale imprimate pe printerele de format mare VUTEk
Joi, 26 Februarie 2009
  Imprimanta  de format mare cu latimea de 3,2 metri a produs pentru Neighborhood Ball un sigiliu de 16 metri in diametru pentru scena circulara special conceputa pentru primul dans al Presedintelui si Primei Doamne a Americii, modelul VUTEk QS3200 fiind disponibil si pe piata romaneasca prin Leykom,...
Velvet Media a castigat licitatia outdoor pentru Cocor Channel
Marti, 03 Iunie 2008

“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat  Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.

« 1 2 3 4 »