Rezultatele cautarii dupa : "digital4"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Creșterea TVA în România de la 1 august 2025 reduce puterea de cumpărare a consumatorilor, dar oferă și o oportunitate strategică pentru retaileri
Vineri, 29 August 2025
 ,,Conform analizelor noastre, creșterea TVA ar putea reduce cu pană la 5 - 7% bugetul lunar disponibil pentru achiziții neesențiale, ceea ce va accentua atenția consumatorilor asupra promoțiilor și ofertelor personalizate” a afirmat Cătălin Pațachia, country manager Shopfully, companie care pune la...
Addiko Bank lansează campania ,,Adică? Addiko! – credite rapide, 100% online, acum și în România, primite în orice banca are cont clientul.
Joi, 21 August 2025
 „Intrarea pe piața din Romania marchează un moment de referință pentru Addiko Bank, care demonstrează capabilitățile noastre digitale solide și angajamentul față de regiunea Europei Centrale și de Sud-Est”, spune Andrej Andoljsek, CEO Addiko Bank Slovenia.
RFI România lansează „Cronica lui Vitalie” cu jurnalistul Vitalie Cojocari, integrată în emisiunea Moldova Zoom
Miercuri, 20 August 2025
 Noua cronică propune o dublă lentilă: Zoom IN – povești autentice din viața de zi cu zi a oamenilor de peste Prut, și Zoom OUT – legături cu marile teme europene și globale. 
Marele premiu din campania HELL și-a găsit la Oradea noul proprietar, câștigătorul unui Mercedes AMG A35
Marti, 12 August 2025
 Un caștigător din orașul Oradea a avut șansa de a-și duce acasă mașina visurilor. Inmanarea premiului a avut loc intr-un cadru oficial, prin intermediul evenimentului organizat la sediul HELL ENERGY ROMANIA, din localitatea Ungheni.
RFI România lansează Moldova Zoom, pentru o informare independentă în Republica Moldova
Luni, 04 August 2025
 Programul radio este completat de o ofensivă digitală puternică – pe YouTube, TikTok, Spotify.
Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”
Vineri, 25 Iulie 2025
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie  nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet. 
UM România marchează a-VIII-a ediție a acțiunii anuale Impact Day printr-o inițiativă dedicată singurătății în comunitățile de lângă noi
Vineri, 18 Iulie 2025
 Agenția de media a ales, pentru Impact Day 2025, parteneriatul cu organizația non-guvernamentală Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor care luptă impotriva singurătății, cea mai devastatoare afecțiune a persoanelor in varstă. 
Internetics 2025 a dat start inscrierilor la ediția aniversară cu numărul 25
Miercuri, 16 Iulie 2025
Agențiile și companiile iși pot inscrie pe site-ul www.internetics.ro  proiecte derulate in perioada 23 august 2024 – 10 august 2025. 
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
Joi, 03 Iulie 2025
 Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
D-Tech Forum 2025, BNR: Parteneriat public-privat pentru digitalizarea României
Vineri, 30 Mai 2025
 Transformarea digitală și noile tehnologii, apărarea cibernetică și securitatea mediului virtual sunt marile priorități strategice ale Romaniei in contextul dezvoltării ca societate informațională, a spus Victor Negrescu, Vicepreședintele Parlamentului European, in deschiderea primei ediții a D-Tech...
United Media Services va coordona strategia digitala globala a brandului Metaxa
Joi, 24 Aprilie 2025
Emeline Phipps, Global Senior Brand & Digital Manager, House of Metaxa: „Suntem incantati sa colaboram cu United...
ARBOMEDIA si THINKDIGITAL, in parteneriat strategic pentru lansarea celei mai ample oferte nationale de spatii publicitare multimedia din Romania.
Luni, 17 Martie 2025
 In lunile urmatoare, cele doua companii vor continua sa functioneze independent atat din punct de vedere al relatiei cu furnizorii, cat si din punct de vedere al relatiei cu clientii, dar ofertele complexe ale celor doua retele se vor armoniza, gradual
Castigatorii celei de-a patra editii a programului Solve for Tomorrow, Samsung Romania
Luni, 17 Martie 2025
Cea de-a patra editie a fost organizata in parteneriat cu Junior Achievement Romania, cu sprijinul Google Romania si Startarium.
 Cu o piata estimata la 5,4 miliarde USD in 2025, piata bauturilor alcoolice din Romania, in crestere. The M Works si UNLOCK Researh
Vineri, 07 Martie 2025
 ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M...
Superstarul Megan Fox, ambasador de brand HELL ICE COFFEE
Marti, 04 Martie 2025
Vedeta se alatura astfel altor doua superstaruri ambasadori de brand din portofoliul Hell - 
 Investitie de 2,3 milioane de euro atrasa de Footprints AI, condusa de Catalyst Romania, pentru dezvoltarea si extinderea retelei de retail media
Marti, 25 Februarie 2025
 Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.

Doar 1 din 10 romani spun ca au pus suficienti bani deoparte. Creste nevoia de credite.
Miercuri, 19 Februarie 2025
 Potrivit unui sondaj Tbi Bank, scaderea puterii de cumparare, cheltuielile care depasesc veniturile si economiile insuficiente cresc nevoia de credite
Cea mai mare campanie HELL de pana acum. Castiguri: un Mercedes AMG A35, o cina cu Michele Morrone si alte peste 1.000 de premii!
Luni, 17 Februarie 2025
 Pe langa Romania, aceasta campanie se lanseaza in alte 9 tari, oferind milioanelor de participanti sansa de a castiga premii incredibile.
Serie de seminarii CyberAware in Jungla Digitala pentru siguranta online a comunitatilor vulnerabile
Joi, 13 Februarie 2025
 Proiectul Touched Romania, derulat cu sprijinul Fundatiei Orange, reprezinta o initiativa menita sa sprijine femeile, copiii si adolescentii vulnerabili in intelegerea riscurilor mediului online si in dezvoltarea unei identitati digitale autentice si sigure
Antenna Group, care detine prin Antenna Entertainment marcile AXN in Romania, il numeste pe Henning Tewes Director General al Grupului
Joi, 19 Decembrie 2024
 In calitate de CEO al Grupului, Henning Tewes va coordona portofoliul variat al Antenna, care include televiziune gratuita si cu plata, streaming, stiri, cinematografe, evenimente live, educatie, continut, productie, publishing, media digitala, e-commerce, radio si muzica.
1 2 3 4 5 »