Rezultatele cautarii dupa : "concursuri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 »
Pepsi-Cola īndrazneste mai mult: da imaginea pe māna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Fanta Pink Grapefruit vine prin McCann Erickson de la Ogilvy & Mather
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson Romānia fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei īn Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Decizia CNA nr.194 din 22 februarie 2007, privind continutul audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
SMS Marketing cu COSMOTE si Voxline
Joi, 21 Septembrie 2006
Voxline Communication si COSMOTE Romānia semneaza un parteneriat pentru oferirea serviciilor cu valoare adaugata, operatorul de telefonie mobila avānd, dupa primele 7 luni de activitate pe piata romāneasca, un numar de peste 530.000 de clienti
Strategii de promovare utilizate de presa romāna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899
Golden Brau Music Tour la 30.000 W
Miercuri, 26 Iulie 2006
Concertele din Turneul Golden Brau Music Voltaj, ce se vor incheia in acest weekend la Costinesti au reunit, in medie, intre 5000 si 7000 de persoane, in total, peste 50.000 de participanti auzind puterea celor 30.000 W de sunet, ori fiind martorii spectacolelor de lumini cu o putere de 48 KW
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
CIEL muta contabilitatea la Selenis
Miercuri, 19 Iulie 2006
Cu o experienta pe piata romaneasca de software de gestiune si contabilitate inca din 1991 si peste 20 000 de clienti, CIEL Romania a ales agentia de consultanta in comunicare online sa comunice un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care compania il va lansa la sfarsitul lunii iulie
Seniorii comunicarii premiaza olimpicii
Luni, 08 Mai 2006
Pentru ca la Olimpiadele Comunicarii "a comunica" incepe cu "a citi", JTI Romania, Unilever SCE si UPC premiaza trei concursuri pe teme de comunicare
Maggi pompeaza de 2 ori mai mult
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
On Air Studio lanseaza ITSY BITSY FM
Marti, 06 Decembrie 2005
Patronat de Nadia Tataru - 90% ( General Manager ) si Felix Tataru - 10%, primul post de radio pentru copii emite in Bucuresti pe 99.3 FM si vinde publicitatea prin Splendid MediaZece
Ierarhiile creativitatii media publicate in The Gunn Report for Media 2005
Marti, 15 Noiembrie 2005
Raportul care scoate la lumina clasamentul creativitatii mondiale in media, a desemnat OMD "Cea mai creativa agentie de media din lume" si Publicis Groupe Media "Cea mai creativa retea de media din lume"
Santal Kids ia putere de la Scala JWT
Luni, 07 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
Tuborg Christmas Brew vrea crestere de 10% peste 2004
Sambata, 05 Noiembrie 2005
Lansarea berii de sezon de la URBB a avut loc azi noapte in pub-uri si cluburi, fiind organizata impreuna cu Prospero ( BTL) si Tempo Advertising ( PR)
MediaPRO intareste milioanele MAXIM
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
160 de participanti intr-un concurs de tinere sperante in publicitate
Sambata, 03 Septembrie 2005
Graffiti BBDO si Dacia au premiat "Respectarea vitezei legale la volan" cu o participare la festivalul Golden Drum 2005 - marele premiu al concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum 2005" si o luna de practica in agentia de publicitate
Coca-Cola Soundwave trage patinoarul pe plaja
Joi, 11 August 2005
Campania de comunicare Coca-Cola Ice Land, care include spot radio, panotaj pe litoral si flyere distribuite pe litoral, se desfasoara cu parteneriat Radio Kiss FM
Bamboocheste-te prin lume!este semnata de Ogilvy NY si implementata in Romania de McCann
Vineri, 29 Iulie 2005
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
De la un festival in Timisoara la Serbarile Timisoreana cu peste 600.000 de romani
Marti, 19 Iulie 2005
Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
Karom Drinks lanseaza Corrido Sangria cu Grey Worldwide si AdVenture
Marti, 12 Iulie 2005
Cu o campanie media derulata pe TV si in presa semnata de Grey Worldwide Romania, bautura traditionala a Spaniei va beneficia de o lansare pe litoral cu AdVenture
« 2 3 4 5 »