Rezultatele cautarii dupa : "Coca cola"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Coca-Cola inlocuieste din august Coca-Cola Zero cu un nou produs
Sambata, 05 August 2017
 Noua Coca-Cola Zero Sugar (Coca-Cola Zero Zahar) va fi disponibila in Statele Unite ale Americii incepand din luna august si este insotita de o campanie integrata de marketing si comunicare
Investitie Coca-Cola de 7 milioane de euro in fabrica de la Timisoara. Ambasadorul SUA, la inaugurare.
Luni, 03 Iulie 2017
"Coca-Cola, unul dintre cele mai relevante branduri americane, sustine crearea de noi locuri de munca pe piata romaneasca si continua sa sprijine comunitatile in care opereaza prin intermediul programelor de responsabilitate sociala.”, a declarat Hans G. Klemm, Ambasadorul SUA, in cadrul evenimentului.
Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania, in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions
Luni, 12 Iunie 2017
 Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania, a fost selectat pentru a reprezenta Romania in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions, editia 2017.
Tahaab Rais, unul dintre cei mai premiati strategi de publicitate din Orientul Mijlociu, vine in Romania
Vineri, 26 Mai 2017
 Tahaab Rais ofera solutii de comunicare pentru unele dintre cele mai mari branduri internationale, printre care MasterCard, Coca-Cola, Sony, HSBC, Unilever, L’Oreal, Ford, Nestle, J&J, Emirates NBD, Dubai Duty Free, Arla Foods, Harvey Nichols, Daman si Microsoft.
Romania's Next Big Vlogger este Vlogger-ita in echipa Mikey Hash. Castigatoarea Dana Bacinschi a semnat cu Coca-Cola pe un an
Miercuri, 24 Mai 2017
Potrivit responsabililor de comunicare de la McCann PR, in competitia lansata in luna martie de Coca-Cola s-au inscris mii de tineri din toata tara
Fanta a creat Fantastic Office.  In fiecare luna, sase tineri din Romania in echipa Fantastic marketing.
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
1 din 4 copii e supraponderal. Mega Image si McCann le spune Mega Povesti cu legume si fructe fantastice
Miercuri, 26 Aprilie 2017
 Potrivit ultimelor date ale Ministerului Sanatatii, cuprinse intr-un studiu coordonat de OMS, in Romania obezitatea infantila a devenit o problema: un copil din patru cu varsta de 8 ani este supraponderal sau obez. Prevalenta suprapoderalitatii (inclusiv obezitatea) la copiii de opt ani din Romania este de 26,75 %, iar prevalenta obezitatii este de 11,6 %.
Marketing cu 15 ani de experienta in companie. Miruna Smeureanu este noul Marketing Director Coca-Cola Romania & Moldova
Miercuri, 08 Martie 2017
Cu 15 ani de experienta in companiei, potrivit reprezentantilor de comunicare Coca-Cola, Miruna Smeureanu a demonstrat ca este un lider de succes, coordonand atat proiecte nationale cat si internationale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.
Cum arata publicitatea stradala frumoasa, Moncher. Outdoor creativ JC Decaux si Clear Channel.
Vineri, 03 Martie 2017
 Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
Schimbari la varful sistemului Coca-Cola. Director de marketing si manager cheie ocupa cea mai inalta pozitie pe Romania si Moldova
Marti, 14 Februarie 2017
Director de Marketing si manager-cheie in cadrul Sistemului Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu, promovata Franchise Country Manager pe Romania si Moldova..
Zero Based Budgeting. Bugetarea pe baza zero. Mai mult inspre viitorul marketingului. Raluca Kisescu.
Marti, 24 Ianuarie 2017
 
Seful operatiunilor Coca-Cola Romania si Moldova, Sandru numit Country Manager Coca-Cola Irlanda
Joi, 22 Decembrie 2016
 Dupa un mandat de 3 ani in functia de Director de Operatiuni Coca-Cola Romania si Moldova, Petre Șandru va prelua pozitia de conducere la nivel international din ianuarie 2017
S-a lansat si s-a terminat. Doar la 1,25 si 2 litri.
Luni, 28 Noiembrie 2016
 „Succesul remarcabil de care se bucura Coca-Cola Lime a depasit toate estimarile, ceea ce face ca, in prezent, produsul sa nu mai fie disponibil in ambalajele de 1.25 L si 2L”, spun reprezentantii de comunicare ai producatorului. 
Platforma Dupa Noi realizata de Coca-Cola HBC si McCann PR a castigat doua trofee Silver Awards la Romanian PR Awards
Vineri, 25 Noiembrie 2016
In cadrul intrecerii, platforma a obtinut si diplome de excelenta pentru Website, Intranet, Blog, Facebook, Instagram si Events 
Agentia Anului, 3 Gold Internetics si 3 Silver Internetics pentru MRM // McCann Romania
Miercuri, 23 Noiembrie 2016
Agentia de marketing digital parte a McCann WorldGroup Romania a castigat in competitia industriilor creative digital
3 din 4, norocoase. A treia oara in patru ani McCann Worldgroup este Reteaua Anului la Golden Drum
Luni, 24 Octombrie 2016
 Titlul de "Agency Network Of The Year" a fost castigat pentru a treia oara in patru ani de participare la Festivalul Golden Drum 2016
American Advertising Federation isi alege liderii din generatia 40 si mai tineri cu cele mai mari realizari
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
BMW, Ursus si Coca-Cola sponsori ai multiculturalismului la Festivalul Ambasadelor 2016
Miercuri, 31 August 2016
Evenimentul ce se desfasoara in perioada 29 august – 4 septembrie isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romaniasi este organizat in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel
“Mise en Scene de comunicare la National: #DupaNoi, in regia McCann Pr si Coca-Cola HBC
Joi, 23 Iunie 2016
 Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
 Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
« 3 4 5 6 7 »