Rezultatele cautarii dupa : "cinema"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
Publicitate outdoor video pe bicicleta. Tehnologie Kino-mo cu roti display, in Romania prin Perceptum
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
 Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare. 
Om de afaceri sau negustor, in 2018?
Miercuri, 03 Ianuarie 2018
 Uite o intrebare buna pentru noul an care tocmai a inceput. Probabil ca multi dintre noi nu ne-am pus niciodata aceasta intrebare obisnuiti fiind sa ne vedem de ”nevoile si neamul” vorba poetului national.
Palatul, sclavul si bomboana. La psiholog cu Adriana Petrescu
Miercuri, 20 Decembrie 2017
Energia din multe agentii de publicitate seamana cu un palat in care domneste misterul, puterea si intrigile, daca imi este permisa comparatia. Pe vremea mea, ca este bine sa nu ne uitam trecutul, exista un aer boem, ca un parfum scump si o oarecare eleganta in care se ”valsa” cu clientul.
 Avanpremiera eveniment Cinema City cu actor de Oscar alaturi de romanca Alexandra Dinu
Marti, 12 Decembrie 2017
 Adrien Brody este invitatul special al avanpremierei filmului „Bullet Head”, organizata la Cinema City Romania
Vise creative. La psiholog cu Adriana Petrescu.
Joi, 07 Decembrie 2017
 Exista pe lumea asta putine meserii care nu pot fi facute fara vocatie. Una ar fi cea legata de actul de creatie si cealalta de arta de a conduce oameni.
Cinema City aniverseaza 10 ani in Romania investind 6 Milioane de euro in multiplexul cu numarul 25
Luni, 20 Noiembrie 2017
 Potrivit reprezentantilor de comunicare, dupa Galati urmeaza deschiderea unei noi sali 4DX, la Cluj-Napoca, si a unui multiplex in Ramnicu Valcea
De la psihologie la publicitate si invers. Cu Adriana Petrescu.
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Absolventa de psihologie, Adriana Petrescu a ales sa intre in anii 90 in publicitate. A lucrat in trecut in agentii locale sau afiliate unor retele internationale pe atunci Focus Publicis, Graffiti BBDO, Scala Thompson, Notorious / DDB.
128 milioane de dolari si crestere de 9.7% pe primele noua luni din 2017 pentru Grupul PRO TV
Joi, 26 Octombrie 2017
 Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
2 700 de voci de copii s-au intrecut pe doua locuri la concursul de dublaj Cinema City - Micile Voci Mari
Luni, 16 Octombrie 2017
 Giada Giardinelli si Gabriel Dobre sunt cei doi castigatori ai concursului „Micile Voci Mari”, relansat anul acesta de Cinema City Romania pentru „My Little Pony: Filmul”
Adela Harnagea preda stafeta productiilor Pro TV. Misu Predescu vine Head of Production.
Joi, 21 Septembrie 2017
 In calitate de Head of Production PRO TV, Misu Predescu va coordona si superviza fiecare dintre productiile postului- de la Romanii au talent, Visuri la cheie, Vocea Romaniei,La Maruta, Pe bune?! sau...
Branding si targetare in evenimente outdoor de parenting? Experienta Parenting Ads, Social Moms.
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cum a facut Parenting Ads/Social Moms posibil brandingul eficient in cadrul evenimentelor outdoor organizate? Impartaseste din experienta Parenting Ads, Daniela Dumitrescu, din echipa Social Moms.
Filmari cu 200 de oameni timp de 32 ore si 150 mp de chroma pentru rebrandingul canalelor Pro
Luni, 21 August 2017
 Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
Cinema City si NEPI investesc 700,000 de euro la Braila Mall in cea de-a patra sala 4DX din Romania
Vineri, 04 August 2017
 „Ne mandrim cu faptul ca, odata cu noul 4DX din Braila, Cinema City deschide cel de-al 4-lea 4DX din Romania, parte din cele 400 de sali din intreaga lume” a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City Romania
London International Awards extinde perioada de inscriere la 30 iunie
Vineri, 09 Iunie 2017
 In prezent, LIA recunoaste si onoreaza creativitatea in 19 domenii de manifestare diferite: Ambient, Billboard, Branded Entertainment, Design, Digital, Health & Pharma, Integration, Music & Sound, Music Video, Non-Traditional, Package Design, Poster, Print, Production & Post-Production, Radio & Audio, Social Influencers, The NEW, TV/Cinema/Online Film and Verbal Identity.
Peste 100 milioane de oameni impresionati de o campanie outdoor pentru persoane lipsite de vedere.
Marti, 06 Iunie 2017
 Cele mai bune reclame „Food and Beverage” pe scena FAB Awards de la Londra. BBDO New York, Leo Burnett, AMV BBDO si JWT Londra dar si alte agentii cu state grele in creativitatea mondiala au urcat pe scena FAB Awards din Regatul Unit.
Platforma europeana de dezvoltare a filmelor cu buget limitat Less is More continua in Romania
Marti, 23 Mai 2017
 Unul dintre scopurile LIM este acela de a genera crearea unei retele europene formata din profesionisti ce lucreaza in limitarile unor filme cu bugete mici si, prin urmare, acela de a genera co-productii, noi modalitati de finantare si distributie.
 Adevar, manipulare sau propaganda in filmele documentare? Cinepub Live online si offline.
Joi, 02 Martie 2017
Dezbaterea poate fi urmarita in direct offline la Libraria Carturesti sau online pe cinepub.ro, dar si ulterior online pentru cei ce nu pot urmari evenimentul in direct.
Marketing de film cu inalta rezolutie. IMAX extinde parteneriatul cu Disney pana in 2019
Vineri, 24 Februarie 2017
 Filmul „Star Wars: The Last Jedi” de la Lucasfilm va contine scene filmate cu camerele IMAX
Venituri nete de 172,9 Milioane USD pentru grupul PRO TV in 2016. Crestere 11,3%. Market Share 59%
Vineri, 10 Februarie 2017
 In ultimul trimestru al anului 2016 (octombrie – decembrie), grupul Pro TV a obtinut un venit net in valoare de 54.7 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 16.2% fata de aceeasi perioada a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar.
« 1 2 3 4 5 »