Rezultatele cautarii dupa : "centrale"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Venituri din servicii de 801 milioane de euro, pentru Vodafone Romania, pe anul fiscal 2020/2021 incheiat la 31 martie 2021
Marti, 18 Mai 2021
 „Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand
Engie Romania a ales. Noua agentie de strategie si creatie este Cheil | Centrade
Miercuri, 04 Decembrie 2019
 Cheil | Centrade este noua agentie de consultanta strategica si creativa ENGIE Romania, in urma unui proces de selectie la care au participat mai multe agentii de top
Presedinte nou la A&D Pharma (Mediplus, Sensiblu, Punkt). Noul CEO este Cezar Zaharia
Vineri, 14 Iunie 2019
 A&D Pharma opereaza in prezent trei linii de business: Mediplus - unul dintre liderii de piata in domeniul distributiei de produse farmaceutice, Sensiblu si Punkt - cele mai importante lanturi nationale de farmacii si A&D Pharma Marketing&Sales - care ofera servicii cu valoare adaugata producatorilor internationali de...
Schimbare de Presedinte in OTP Group: Gyula Fater este noul CEO al OTP Bank Romania
Joi, 13 Iunie 2019
„Preiau managementul unui business competitiv, ce a urcat, in 2018, in top 10 banci din Romania” a spus Gyula Fatér, noul CEO OTP Bank Romania
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
Ai puterea sa alegi Enel cu Publicis (creatie) si Media Investment (media).
Marti, 26 Martie 2019
 „Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
Istoria care a cucerit lumea, in Romania. ,,Drumurile Matasii, o altfel de istorie a lumii Editura Pandora M
Marti, 05 Februarie 2019
 „Studiem istoria pentru a intelege trecutul, dar ea ne este utila si in incercarea de a explica prezentul. Pentru a intelege lumea de azi si de maine, trebuie sa intelegi lumea de ieri. Iar ca sa faci asta, cel mai bun punct de pornire este inceputul. Din fericire, asta inseamna Drumurile Matasii”,...
Campanie LIDL de recrutare in aeroporturi si vami pentru romanii care muncesc in strainatate
Vineri, 04 Ianuarie 2019
 Lidl a demarat in decembrie o campanie de recrutare dedicata romanilor care muncesc in strainatate, pe care i-a intampinat la sosirea in...
Telekom simplifica oferta rezidentiala cu 5-5-5 euro si 6 luni Netflix gratis. Campanie Leo Burnett, Media Investment, Bakers si V and O Communication
Luni, 03 Decembrie 2018
 Operatorul de servicii pune accent pe continutul neliniar, ce reprezinta la 68 % pe pietele cu acces la Internet mai mare. Segmentul tanar din Romania este deja pe continut neliniar in proportie de 60%
Chief Creative Officer al Publicis Romania, Jorg Riommi a fost numit Chief Creative Officer al Publicis Groupe pentru Europa Centrala si de Est
Luni, 26 Noiembrie 2018
Noua pozitie a lui Jörg Riommi aduce cu sine si o reorganizare a departamentului de creatie Publicis Romania, ale carui echipe vor fi coordonate de Titus Dumitrescu si Silviu Nedelschi, in calitate de Executive Creative Directors.
Black Friday de peste 300 milioane de euro. Campanie Altex Blec Fraidei cu Graffiti BBDO si Media Investment ( The Group )
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
Program cofinantat prin POCA cu peste 200.000 EURO pentru elaborarea primei Strategii nationale de incurajare a utilizarii bicicletei.
Vineri, 19 Octombrie 2018
Cu o valoare totala a proiectului este de 972,656.90 lei, din care 953,203.73 lei reprezinta valoarea asistentei financiare nerambursabile acordate, proiectul „Dezvoltarea parteneriatului dintre ONG-uri si administratie pentru promovarea modalitatilor durabile de transport in interiorul localitatilor” –...
Ce se intampla cu banii europeni in Romania? PressHub.ro lanseaza sectiunea Bani Europeni
Luni, 10 Septembrie 2018
 Partenerii media ai proiectului sunt RFI - Radio France Internationale Romania, Transilvania Reporter (Cluj-Napoca), Gazeta de Sud (Craiova), Viata Libera (Galati) si Ziarul de Iasi, iar publicatiile partenere: Arad24.net, Banatul Azi, Biz Brasov, Cluj Today, Crisana, Express de Banat, Gazeta de Dimineata, Hargita...
Freedom House Romania dedica jurnalistilor un proiect despre ce se intampla cu banii veniti de la Comisia Europeana
Vineri, 27 Iulie 2018
 Freedom House Romania dedica un nou proiect jurnalistilor, cu precadere celor din presa locala: “Cohesion Policy: Better Understanding, Reporting, Dissemination”, co-finanatat  de Comisia Europeana prin DG Regio
ENGIE One si strategie noua. Electricitate, gaz si servicii tehnice integrate, comunicate de McCann PR
Luni, 14 Mai 2018
 ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
Engie traieste experienta UNTOLD, cu McCann PR
Vineri, 20 Aprilie 2018
 ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Pleaca din CNA. Valentin Jucan intra in consultanta de media si afaceri, in tara si Orientul Mijlociu
Marti, 16 Ianuarie 2018
 Cele mai grele proiecte la care a participat: Transparentizarea activitatii CNA si reglementarea aparitiei minorilor in reclame
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Caravana Smart City in campanie: Vrea sa creeze mecanismele de implementare a proiectelor
Luni, 25 Septembrie 2017
 La avenimentul de lansare a Caravanei Smart City de la Bucuresti, Presedintele ARSCM, Eduard Dumitrascu a evidentiat implementarea standardelor ISO pentru Smart City, lansarea Apelului de Proiecte si Ghidului de Achizitii Publice
Suntem ceea ce mancam. Cu 55% din populatie supraponderala, obezitatea in Romania este cu 14% mai mare decat in 1990
Marti, 01 August 2017
 Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. 
« 1 2 3 4 5 »