Rezultatele cautarii dupa : "celebritati"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Inovatie Dyson Airstrait, la Paris Fashion Week 2024
Miercuri, 06 Martie 2024
 Cu ocazia cunoscutului eveniment, Dyson a sarbatorit lansarea aparatului de indreptat parul Dyson Airstrait™ď¸ pe pietele din Europa si Orientul Mijlociu, alaturi de reprezentanti ai presei internationale si de lideri de opinie importanti.
Dragos Stanca: Revista APROPO este un format total nou pentru piata romaneasca
Marti, 11 Aprilie 2006
Oficialii PubliMedia sunt de parere ca noul bilunar glossy de 'celebrity news' APROPO nu are un competitor direct pe piata romaneasca de publishing si mizeaza pe o audienta de 200.000 de cititori pe editie in 2006 si respectiv 270.000 de cititori, in 2007
Dove lanseaza campania Dove - 20 de ani de frumusete adevarata
Vineri, 27 Septembrie 2024

Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale

Ileana Badiu, Zobi Schrotter si Mihai Bocai personalizeaza mesajele video de la celebritati pentru fanii lor cu Dedic.world
Miercuri, 17 Iunie 2020
“Am creat aceasta platforma pentru ca nevoia oamenilor de a fi conectati emotional unii fata de ceilalti este enorma in general, dar cu atat mai prezenta acum in situatia in care ne aflam in aceasta perioada, in care ne este impusa distantarea sociala si nu stim ce ne va rezerva viitorul” a spus Ileana Badiu,...
Romanii acceseaza, pentru divertisment si relaxare, platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) si televiziunea (41%). Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Iulie 2023
 Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Corneteanu a dat OK! pe o piata de 50 Milioane EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 „In 2010, acesta piata se va pastra, plus sau minus 10% comparativ cu 2009, in functie de evolutiile anului, sau de cum vor juca diversi investitori importanti in piata de...
'Ne-am vazut si ne-am placut'. Restul e CANCAN si 23
Joi, 05 Aprilie 2007
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
PR, TV, 23
Salma Hayek joaca în Hotel Campari
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este  implementata în România de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari în imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil în versiunea tiparita, reclame TV, online si într-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit într-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din întreaga lume
INNA face 75% din bani la export! 80%, evenimente. Lucian Stefan, No.1 din spatele marketingului Global
Marti, 09 Ianuarie 2018
 Marketingul Global pentru INNA aduce 3 din 4 dolari de pe piata internationala, potrivit omului din spatele marketingului si business-ului de entertainment Global Records, Lucian Stefan, CEO al grupului Global.
Au interzis-o pentru ca e vulgara? Mint. Nu e. Au interzis-o pentru ca e urata?  Nu-i treaba lor.
Joi, 23 Februarie 2006
Despre interzicerea unei reclame "Tabu", Liviu Mihaiu-Publisher al revistei, a mai declarat : "Va spun eu de ce: au interzis-o pentru ca le-a adus aminte de faptul ca sunt niste urati cu spume care fac sex cu patura-n cap si nu vor ca femeile din Romania sa aiba aceasta trista revelatie eugenica."
 Cu o piata estimata la 5,4 miliarde USD in 2025, piata bauturilor alcoolice din Romania, in crestere. The M Works si UNLOCK Researh
Vineri, 07 Martie 2025
 ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M...
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
« 1 2