Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 20 Octombrie 2021
Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
Miercuri, 22 Septembrie 2021
“Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de...
Marti, 07 Septembrie 2021
Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de...
Vineri, 27 August 2021
Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Joi, 26 August 2021
„Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Miercuri, 23 Iunie 2021
Aplicatia ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician) de la Telekom Romania, care permite rezolvarea deranjamentelor din sistem, de la distanta, dar si vizualizarea timpului si rutei pe care se afla tehnicianul in drum spre locatia deranjata, ,,concediaza” o buna parte din serviciile care erau...
Miercuri, 05 Mai 2021
Videoclipul se deschide cu regretatul Stan Lee afirmand: „Imi place sa fiu cu oamenii; este cel mai incredibil sentiment din lume.
Joi, 17 Decembrie 2020
“Emotia ramane cel mai important ingredient pentru o masa perfecta. Dupa 20 de ani de prezenta pe piata din Romania si 15 ani in care a urat romanilor ”Pofta de viata”, Floriol stie bine acest lucru si le propune consumatorilor sai un stil de viata echilibrat si sanatos."...
Luni, 14 Decembrie 2020
Publicul din intreaga lume va putea urmari in regim live si gratuit proiectiile ,,evenimentului de suflet al scolii romanesti de film”
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Marti, 17 Noiembrie 2020
Grachnova va prelua acest rol incepand cu 4 ianuarie 2021, iar Razvan Varabiescu, CEO al Dentsu Romania, a decis de curand sa isi indrepte atentia spre alte provocari profesionale. In...
Marti, 25 August 2020
,,Se stie, chiar daca nu se vorbeste despre asta, ca in agentiile de publicitate si mai ales in departamentele de creatie oamenii sunt destul de “emotional”. Noi consideram ca asta e un lucru bun mai ales cand ai de rezolvat o tema destul de grea: Cum gasesti o noua definire a gatitului pentru Floriol? Se pare ca raspunsul nostru la intrebare a convins si...
Marti, 04 August 2020
Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume si lider in domeniul inovarii si al satisfactiei clientilor, a deschis o noua cafenea stradala in vecinatatea Palatului Sutu - Muzeul Municipiului Bucuresti.
Joi, 23 Iulie 2020
Situata intr-una dintre cele mai importante zone comerciale din Bucuresti, intr-o cladire care a fost complet restaurata, cu spatii largi si luminoase, cafeneaua are o suprafata totala de 276 mp si o terasa de 60 mp.
Miercuri, 13 Mai 2020
Ghidul KPMG privind detasarea internationala a lucratorilor ofera printre randuri si raspunsuri la intrebarea de ce pleaca oamenii la munca in strainatate, dar si care sunt vulnerabilitatile migratiei fortei de munca, atat pentru lucratori cat si pentru companii.
Miercuri, 16 Octombrie 2019
O toaleta curata si sigura in scoli trebuie sa fie un drept, nu un privilegiu. Cu aceasta viziune, Domestos, in colaborare cu Crucea Rosie Romana si in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, lanseaza cea de-a cincea editie a campaniei „Domestos sustine igiena in scoli”.
Joi, 10 Octombrie 2019
Larisa Ghitulescu, critic de media si analist de falsuri, cu background in jurnalismul de afaceri, a studiat in ultimii zece ani mecanismele de influenta in diverse evenimente majore cu impact social*, din domenii diverse, si a identificat sase mari cauze pentru care manipularea si falsul s-au amplificat
Joi, 12 Septembrie 2019
Cu sediul central in Marea Britanie, platforma VTEX este la baza a peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de tari, si este utilizata de branduri de top, precum McDonald’s, Walmart, Sony, Stanley Black&Decker, Motorola, Samsonite.
Marti, 27 August 2019
Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital,...
Joi, 01 August 2019
1.350 de postari pe Instagram si InstaStories, in primele 9 ore, toate avand drept subiect patrimoniul industrial si evenimentul Heritage Instameet Bucuresti din 27 iulie, 97 de video generate de instagrammeri si de vloggeri, 287 de participanti la evenimentul dedicat influencerilor avand drept obiectiv...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: