Rezultatele cautarii dupa : "art director"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
McCann da 1000 EUR zilnic pe Magura
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 
Brands&Bears cultiva Delikat
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Protectie solara FCB Bucharest pentru Eucerin
Miercuri, 30 Iulie 2014
 Campania „Cu soarele in Vacanta” aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara: Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei

Brands&Bears la aparatele promotiei BTL de la Bic la mare
Vineri, 12 August 2005
BIC Action Beach leaga 6 promoteri, 1 instructor de surf si kite si unul de caiac cu “clientii” celor 10 caiace, 5 windsurf-uri, 1 kite (toate BIC Sport)
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Cont Alka de 250.000 EUR, la Cohn & MediaCafe
Joi, 09 August 2007
O editie speciala de napolitane Alka se promoveaza cu Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, agentie care a castigat recent contul de napolitane in urma unei licitatii, pentru campania pe Internet campania fiind derulata de Ninespices si MediaCafe
Muzica adevarata pentru Magic FM
Joi, 30 Martie 2006
Graffiti BBDO dezvolta o noua campanie de promovare a postului de radio semnand "versurile"executiilor "Cher", "Jackson Five", "Bob Marley" si "Bee Gees" care vor aparea in revistele Sapte Seri si 24FUN
Saatchi & Saatchi relanseaza 'Înca una si ma duc' pentru noua imagine Ciuc
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
Köber: branding - Grapefruit, advertising - CAP
Marti, 01 Aprilie 2008

Grapefruit a finalizat recent procesul de branding pentru noua vopsea Zertifikat de la Köber, campania de advertising fiind semnata de CAP

240.000 RON in promotia Cif si Domestos
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Promotia de toamna pentru Cif si Domestos este semnata de Brands & Bears
Idei proaspete in dosarele Graffiti BBDO
Marti, 10 Mai 2005
"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV
Vitrina, exclusiv pentru BT Asigurari
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Ogilvy& Mather da 'gustul Copilariei'
Marti, 08 Mai 2007
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
Catalin Popa, fost Associate Creative Director Notorious, a luat o pauza de publicitate
Joi, 12 Iulie 2007
Cu 9 ani in aceeasi agentie despre care nu vorbeste de o despartire definitiva, Catalin Popa (40 de ani) este unul dintre cei mai longevivi oameni de creatie intr-o companie de publicitate
River Woods colectia Graffiti BBDO
Miercuri, 05 Aprilie 2006
Noua colectie de printuri pentru sezonul primavara – vara 2006 a urcat pe scena cu executiile "Mother", "Young Man" si "Prince Albert"
Bancpost se gandeste la ziua de maine
Luni, 17 Aprilie 2006
Semnata de Scala JWT, campania derulata sub sloganul ‘Gandeste-te la ziua de maine, azi’ promoveaza Bancpost Plus si Bancpost Active Balanced -  fonduri deschise de investitii ale Bancpost
Publicis Romania exporta Germanos in Macedonia, Bulgaria si Polonia
Vineri, 15 Aprilie 2005
“Traieste Primavara” a inceput astazi si se adreseaza in special tinerilor
« 4 5 6 7 8 »