Rezultatele cautarii dupa : "analiza"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Piata berii din Romania: Crestere cu 5,2% in 2019, scadere 1,6% in 2020. Estimare de crestere in 2021 la 4,6 miliarde lei
Miercuri, 07 Iulie 2021
 Potrivit aceleeasi surse, pentru 2020 compania estimeaza o scadere de aproximativ 1,6%, in baza datelor de la INS, insa, in 2021, trendul este unul ascendent. Analiza KeysFin pentru 2021, arata ca Piata Berii din Romania va atinge un nou nivel record, de 4,6 miliarde de lei.
Management nou Tribal Worldwide Romania. Simina Zidaru este noul Deputy Managing Director
Luni, 28 Iunie 2021
 Zidaru va lucra impreuna cu Roxana Memetea, Managing Partner Tribal Worldwide Romania, pentru a indeplini obiectivele de business ale agentiei cu peste 30 de specialisti si expertiza in diferite arii ale industriei creative digitate, de la strategie, date si creatie, pana la social media, creare de continut,...
Previzualizarea in 3D a telefoanelor, in premiera, pe platfoma online Telekom Romania
Joi, 10 Iunie 2021
 “Datorita noii facilitati introduse de Telekom Romania, clientii isi pot analiza mai atent telefoanele dorite direct online fara a mai fi nevoie sa mearga intr-un magazin fizic sau sa sune in Call Center”, declara Gabriel Traistaru, Director Digitalizare in cadrul Telekom Romania. 
Agentia The Public Advisors comunica pentru aplicatia de health tech Beesers
Joi, 27 Mai 2021
 “Ne-am bucurat sa aflam ca in Romania exista o astfel de aplicatie care, in doar sase pasi, reuseste sa iti aduca personalul medical calificat in confortul casei. Ne plac proiectele creative care, totodata, reusesc sa aduca plus valoare societatii” spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public...
Agricultura viitorului, de la Vodafone. Noi solutii digitale pentru agricultura ce integreaza tehnologii inovatoare de tip Internet of Things (IoT).
Marti, 20 Aprilie 2021
 Solutiile digitale integreaza tehnologii de IoT, bazate pe senzori, si analiza datelor, facand posibila, astfel, tranzitia la agricultura digitalizata; Datele colectate cu ajutorul senzorilor indica momentul ideal pentru insamantarea, irigarea, tratarea si recoltarea culturilor, oferind fermierilor beneficii majore...
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
Miercuri, 10 Februarie 2021
 Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
Sapte recomandari pentru ca brandurile premium sa prospere in timpul recesiunilor
Marti, 19 Ianuarie 2021
Contrar asteptarilor comentatorilor din industrie cum ca brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari in timpul recesiunilor, cercetarea realizata de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat ca brandurile premium pot chiar sa prospere in perioadele de recesiune daca au in...
Cheil | Centrade inchide anul 2020 cu un business in crestere cu o cifra procentuala si 15 - 20% marja profitului
Marti, 22 Decembrie 2020
 „Fara indoiala, anul 2020 a fost, dincolo de orice definitie, un an exceptional si revolutionar. Industria noastra se confrunta deja cu schimbari fundamentale, iar pandemia COVID-19 a accelerat aceste schimbari si ne-a fortat sa mergem mai repede intr-o directie spre care ne indreptam deja”, spune Radu...
Donatie Profi, impreuna cu Rotary Club Timisoara, pentru mai multe sanse de vindecare ale pacientilor coronavirus din vestul tarii
Miercuri, 09 Decembrie 2020
 Pana acum, plasma prelevata la Centrul de Transfuzii din Timisoara era trimisa la Institutul National de Hematologie Transfuzionala din Bucuresti pentru a se stabili daca poate fi folosita sau nu. Ultraperformant, aparatul donat poate sa analizeze 100 de probe simultan si ofera rezultatul in 40 de minute chiar in...
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
Marius Luican, Reveal Research:,, De la mase la nise. Schimbarea modelului de consum si segmentarea pietei”
Joi, 15 Octombrie 2020
 Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata cu scrisoare la CNA si RAC
Vineri, 28 August 2020
 ,,Va rog sa publicati aceasta scrisoare deschisa a mea catre Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) referitoare la reclama ''PISICAINE” pentru URSUS COOLER reclama care, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai...
Work From Home cu Phoenix Media. Dio Boaca, GM: Prima oara l-am implementat cu succes acum 3 ani, la niste ninsori gigantice. Am zis ca, decat sa facem 3 ore pina la birou, mai bine stam si lucram de acasa
Joi, 16 Aprilie 2020
 Cum arata o zi de lucru WFH, la Phoenix Media?: ,, Sincer, daca nu aveam Carcaletele acesta pe strada ( Covid-19, n.r) ar fi aratat identic din punct de vedere work - doar ca noua ne place ca acest work sa-l imbinam cu socializarea la birou si cu clientii” Dio Boaca, Fondator si GM al companiei DOOH.
Masura de urgenta Telekom Romania. Oferte pentru companiile afectate de oprirea economiei din cauza epidemiei de coronavirus
Miercuri, 15 Aprilie 2020
Compania sprijina work from home: reducere de 100%, timp de o luna, la extraoptiunea de servicii de voce mobila si internet 4G nelimitat pentru toti clientii business care au planuri tarifare limitate; Pentru companiile care se vor porta online pana pe 17 mai 2020, Telekom Romania ofera pachetul Freedom 5, cu...
30 familii isi cumpara locuinte in fiecare zi, prin intermediul brokerilor de credit
Miercuri, 18 Decembrie 2019
 Potrivit celei mai recente estimari ale Asociatiei Romane a Brokerilor de Credite (ARBC), volumul total al pietei de brokeraj credite va depasi anul acesta 2 miliarde lei, volum care adduce cresteri tot mai mari brokerilor de credite, potrivit specialistilor din domeniu.
Engie Romania a ales. Noua agentie de strategie si creatie este Cheil | Centrade
Miercuri, 04 Decembrie 2019
 Cheil | Centrade este noua agentie de consultanta strategica si creativa ENGIE Romania, in urma unui proces de selectie la care au participat mai multe agentii de top
Facaturile, evenimente de laborator cu agenda privata, produc efecte si mutatii vizibile in societate. Fenomentul Fake News analizat in 10 studii de caz
Joi, 10 Octombrie 2019
 Larisa Ghitulescu, critic de media si analist de falsuri, cu background in jurnalismul de afaceri, a studiat in ultimii zece ani mecanismele de influenta in diverse evenimente majore cu impact social*, din domenii diverse, si a identificat sase mari cauze pentru care manipularea si falsul s-au amplificat
Vanzari online cu 500% mai mari, la peste 1 milion de euro lunar in Europa, SUA si Canada pentru brandul de haine pentru copii iELM, dupa 1 an cu Zitec
Marti, 01 Octombrie 2019
 iELM este un retailer romanesc lansat pe piata in Suedia ca o mica afacere de familie, din dorinta parintilor de a le oferi celor mici haine de calitate la un pret corect. Dorul de casa dar si dorinta de a ajuta oamenii din comunitatea in care a copilarit, l-au determinat pe Marius Dragan, unul dintre fondatori, sa...
« 1 2 3 4 5 »