Rezultatele cautarii dupa : "ag"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Venituri totale de 69,3 de milioane de euro si o crestere a bazei de clienti cu 3,1 % comparativ cu 2022, pentru Telekom Romania Mobile in T2 2023
Luni, 07 August 2023
 Cu un EBITDA de 4,8 milioane de euro, baza totala de clienti a crescut cu 3,1% de la an la an - atat abonatii (+4,3%), cat si utilizatorii de cartele prepaid (+2,1%) – pana la un total de 4,06 milioane; Baza de abonati, in crestere din Q2 2020;
Romanii acceseaza, pentru divertisment si relaxare, platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) si televiziunea (41%). Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Iulie 2023
 Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Coca-Cola HBC AG, desemnata cea mai sustenabila companie de bauturi din Europa
Vineri, 04 Februarie 2022
 ,,Angajamentul pe care ni l-am asumat in octombrie anul trecut este sa reducem emisiile pana la net zero pe intreg lantul de valoare pana in 2040, iar realitatile dure discutate la COP26 ne reamintesc amploarea provocarilor cu care ne confruntam si faptul ca avem, in continuare, cu totii, multe d
Grupul Eurial Invest - Singura concesiune din Romania cu 4 marci in portofoliu din grupul Stellantis importate prin Trust Motors - Peugeot, Citroën, DS si Opel.
Marti, 07 Decembrie 2021
 Cu ocazia implinirii a 30 de ani de activitate in domeniul auto, Eurial anunta rebranding-ul la nivelul intregului grup si raporteaza o crestere de 15% YTD pe segmentul de SUV-uri si 12% vanzari de vehicule electrice
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
Vineri, 10 Septembrie 2021
 Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
Festivalul International George Enescu - Gala de deschidere si concerte exceptionale, in direct la TVR! Programul pana la 26 septembrie.
Luni, 30 August 2021
 Sustinut de 4700 de artisti straini si romani, pe o durata record de patru saptamani, Festivalul International George Enescu va oferi publicului cel mai amplu program de lucrari enesciene din istoria sa, interpretate de artisti si orchestre internationale - 42 la numar, inclusiv cele cinci simfonii. In calitate de...
,,Boromir - Imparte Bucurii” versus ,,Aloma - Imparte Bucurie”. Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma ,,pana la revizuirea comunicarii si eliminarea deficientelor
Vineri, 02 Iulie 2021
 Intrunit in sedinta pe 30 iunie, Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma pana la revizuirea comunicarii in cauza si eliminarea deficientelor constatate. Termenul de punere in aplicare - 5 zile de la data comunicarii deciziei. Din informatiile AdPlayers, decizia a fost comunicata joi, 1 iulie 2021...
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Campania globala Metro #Uitadegatit sustine industria gastronomica. Indeamna sa comanzi meniul de Craciun de la restaurantele preferate
Miercuri, 09 Decembrie 2020
 Obiectivul campaniei: sa incurajeze cati mai multi oameni sa comande meniuri festive de Craciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusa de carantina/distantarea sociala. Lansata in cele 18 tari in care lantul de magazine METRO este prezent, campania globala pune in lumina...
Catalin Buliga, Director de Tehnologie, Vodafone Romania este Mobile Europe & European Communications CTO of the Year Award 2020, categorie Gamechanger
Marti, 23 Iunie 2020
 In al saptelea an al desfasurarii competitiei CTO Awards, juriul l-a desemnat pe Catalin Buliga drept CTO of the year 2020, la categoria Gamechanger pentru performantele remarcabile pe care acesta le-a realizat in domeniul tehnologiei.
Produsul Anului in categoria vopsea de par, LONCOLOR in parteneriat de imagine cu Roxen, reprezentanta Romaniei la Eurovision 2020.
Luni, 15 Iunie 2020
 Roxen devine brand ambassador al gamei LONCOLOR EXPERT HEMPStyle pentru urmatorii 3 ani. Un artist complex, cu o voce unica si profunda, versurile Roxen creeaza un univers in care totul pare a fi permis, in deplina armonie cu sloganul gamei noastre:  Culori de vis permis.
89% dintre romani cauta un pret cat mai mic, comparativ cu 60% in 2017. Telekom Romania taie costurile, nu si beneficiile, cu Telekonomie
Vineri, 12 Iunie 2020
 Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ...
Centrul de tehnologie al Deutsche Bank din Bucuresti isi majoreaza capitalul social la 14,6 Milioane de euro
Luni, 19 August 2019
 De la infiintare, DB Global Technology a derulat un numar total de 700 de proiecte IT, avand o valoare globala de peste un miliard de euro, constand in solutii inovatoare de tehnologie a informatiei si aplicatii software, realizate de cei peste 900 de specialisti, angajati si colaboratori.
Fun culinar in cadrul ApropoTV. Selgros si Andi Moisescu lanseaza campania Fast & Fresh
Vineri, 31 Mai 2019
 Rezultatele „lectiilor” primite de Andi Moisescu se vad in fiecare duminica, de la 13:05 si in reluare dupa miezul noptii pe ProTV, dar si online, pe conturile de social media ale ApropoTV, Bucatarium si Selgros.
Repopulare cu sturion la Isaccea. Peste 1000 de pui de nisetru au fost eliberati in Dunare
Luni, 22 Aprilie 2019
 „Speciile de sturioni se confrunta in momentul de fata cu un declin accentuat, ca urmare a degradarii continue a habitatelor si a intreruperii rutelor de migratie cauzate de diferite constructii hidrotehnice”a...
Sanatatea incepe din farfurie. Programul de eduatie gastronomica Selgros tinteste 10.000 de elevi in 2019
Vineri, 15 Martie 2019
 Cezar Munteanu, unul dintre cei mai apreciati chefi din Romania, Senior Lecturer in cadrul American Hotel Academy, Lector colaborator al Academiei Culinare “Exclusive” din Moscova si Chef-Rotisseur-Baillage de Roumanie va fi prezent in fiecare scoala din cele 22 in care proiectul se desfasoara anul...
Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia pentru brandul Gazeta Sporturilor si gsp.ro
Miercuri, 04 Iulie 2018
Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp), anunta reprezentantii de relatii publice Intact.
1 2 3 4 5 »