Rezultatele cautarii dupa : "aer"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
LEROY MERLIN lanseaza noua colectie de mobilier atat pentru segmentul de piata cu terasa si gradina cat si pentru clientii cu balcon
Miercuri, 08 Mai 2019
 In noua colectie, lantul de magazine propune o gama de produse de mobilier adaptate tuturor categoriilor de spatii exterioare locuintelor – de la segmentul de clienti care locuiesc la apartament sau cei care au terasa si gradina.
UPC Romania plateaza cu factura electronica 1.000 de copaci la fiecare 10.000 de facturi
Joi, 28 Februarie 2019
 UPC Romania demareaza campania „Activeaza factura electronica si adopta un copac” prin care indeamna clientii companiei, care au servicii de internet, sa renunte la factura printata prin activarea facturii electronice.
PR, Auto
SKODA VISION iV: Marca dezvaluie indicii despre modul in care va ataca piata automobilelor electrice
Miercuri, 13 Februarie 2019
 Oliver Stefani, Directorul ŠKODA Design, explica pe ŠKODA Storyboard care sunt trasaturile de design ale prototipului VISION iV care vor defini viitoarele automobile electrice ŠKODA.
Skanska Romania a obtinut pre - certificarea WELL Building Standard pentru proiectele sale
Marti, 15 Ianuarie 2019
 Compania este primul dezvoltator de cladiri de birouri din Romania care introduce si implementeaza in proiectele sale WELL, singura certificare care evalueaza performanta spatiilor de lucru in functie de influenta avuta asupra sanatatii si confortului utilizatorilor.
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
PR
Consultanta de la Oxford si 2500 de locuri de cazare la dispozitia studentilor de la operatorul de campusuri private Arcca
Vineri, 28 Septembrie 2018
 Cu o investitie de 19 milioane de euro in trei campusuri din capitalan si totodata cel mai mare operator de campusuri private din Romania, potriviti reprezentantilor de comunicare, proiectul Arcca s-a lansat in 2014 si a fost gandit alaturi de consultanti din  Oxford
Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) isi schimba identitatea la aniversarea de 20 de ani
Joi, 13 Septembrie 2018
 Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
Festival Vizual intre 23 - 26 august la Brasov. AMURAL 2018 intitulata sugestiv Editia A4
Vineri, 17 August 2018
In perioada 23-26 august, intreaga zona Dupa Ziduri, cu padurea si monumentele sale medievale, devine “caietul de schite” a peste 100 de artisti din intreaga lume. Tema acestei editii – foaia A4 si infinitele posibilitati pe care aceasta le ofera.
Departamentul pentru Situatii de Urgenta: Precizare privind efectele pe termen mediu si lung in cazul expunerii la gaze lacrimogene
Joi, 16 August 2018
Conform recomandarilor Centrului pentru Controlul Bolilor din Statele Unite, tratamentul expunerii la gazele lacrimogene este unul simptomatic neexistand medicamente specifice sau antidoturi. Astfel, tratamentul se asigura prin spalarea abundenta a ochilor si a fetei la momentul expunerii si prin tratamente specifice iritarii tegumentelor si a cailor respiratorii, daca aceasta persista.
Rexona Halep, la dublu. Simona Halep si Rexona pro-miscare #5000depasipezi . Creatie, Propaganda.
Marti, 07 August 2018
Lorand Balint, artizanul strategiei Propaganda: „Mersul pe jos este cel mai usor de inclus in rutina zilnica si are niste beneficii incredibile pentru corp, minte si sanatate. De aici decizia de a ne focusa pe mersul pe jos si campania #5000depasipezi sustinuta de Simona Halep”
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
LEROY MERLIN sarbatoreste vara alaturi de copiii de la centrul de plasament Pinocchio din Bucuresti
Marti, 17 Iulie 2018
Lantul de magazine le-a pregatit copiilor institutionalizati un cadou special: un foisor de gradina decorat cu flori in ghivece si echipat complet cu masa si scaune. 
Business Lease isi schimba identitatea vizuala si sloganul. Pasiunea pentru Mobilitate devine principala misiune.
Marti, 12 Iunie 2018
”Povestea brandului Business Lease vorbeste despre gasirea solutiilor de mobilitate intr-un mod creativ, flexibil si transparent si despre a personaliza fiecare oferta in parte cu mai multa grija fata de cerintele fiecarui client”, afirma Monica Dona, Marketing & Communication Advisor pentru Business Lease Romania. 
Dumbrava Vlasiei ii invita la joaca pe copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe
Joi, 07 Iunie 2018
 Vineri, pe 8 iunie, copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe sunt in vizita la Dumbrava Vlasiei, unde se va organiza pentru ei un program de joaca cu multe activitati interesante, care sa-i bucure si sa-i stimuleze
Global Records traduce muzica si celor cu deficiente de auz. #dincolodesunet, in limbaj mimico-gestual
Vineri, 13 Aprilie 2018
 Campania de responsabilitate sociala include, pentru inceput, o serie de 14 videoclipuri traduse in limbaj mimico gestual printre care Irina Rimes cu „Bolnavi amandoi” si „Ce s-a intamplat cu noi”, INNA cu ”Gimme Gimme”, ”Nirvana” si ”Ruleta” sau Carla's Dreams cu „Acele”,...
Carrefour a reincarcat bateriile Bucharest Running Club, in primul weekend din aprilie
Joi, 05 Aprilie 2018
 In primul weekend din aprilie, Carrefour a sustinut competitia Bucharest 10K & Family Run, la punctele de refreshment si Cursa Familiilor, cu produse sanatoase pentru cei peste 5.000 de iubitori ai miscarii in aer liber, profesionisti si amatori, copii si adulti
Publicitate outdoor video pe bicicleta. Tehnologie Kino-mo cu roti display, in Romania prin Perceptum
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
 Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare. 
Palatul, sclavul si bomboana. La psiholog cu Adriana Petrescu
Miercuri, 20 Decembrie 2017
Energia din multe agentii de publicitate seamana cu un palat in care domneste misterul, puterea si intrigile, daca imi este permisa comparatia. Pe vremea mea, ca este bine sa nu ne uitam trecutul, exista un aer boem, ca un parfum scump si o oarecare eleganta in care se ”valsa” cu clientul.
ParkLake a obtinut certificarea BREEAM Excellent
Joi, 26 Octombrie 2017
Deschis in septembrie 2016 in Bucuresti cu o investitie de 180 de milioane de Euro, centrul comercial ParkLake se numara printre primele centre comerciale din Romania care au obtinut calificativul superior...
Branding si targetare in evenimente outdoor de parenting? Experienta Parenting Ads, Social Moms.
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cum a facut Parenting Ads/Social Moms posibil brandingul eficient in cadrul evenimentelor outdoor organizate? Impartaseste din experienta Parenting Ads, Daniela Dumitrescu, din echipa Social Moms.
« 1 2 3 4 5 »