Rezultatele cautarii dupa : "adplayers ro"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Decembrie 2011
Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.
Miercuri, 07 Decembrie 2011
Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
Marti, 25 Octombrie 2011
Cu speakeri in majoritate internationali, editia 2011 promite 3 zile de seminarii si evenimente – pana la care cei interesati mai au doar cateva zile de inscriere
Luni, 01 August 2011
Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).
Marti, 26 Iulie 2011
Cu investitii in publicitate online si in materiale de promovare amplasate - dupa cum se vede in imaginea surprinsa de AdPlayers - inclusiv pe...
Vineri, 01 Iulie 2011
Dan Paul Medrea, CEE al retelei G2 (WPP), din care face parte si Grey - G2 din Romania, a afirmat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate de la Bucuresti va avea din aceasta vara un nou manager
Joi, 02 Iunie 2011
„Am facut spotul cu Stage-Expert si regizoarea Raluca Mirescu-Ungureanu, iar ideea spotului a fost generata in-house”, a declarat pentru AdPlayers Calin Fusu, directorul Neogen (
Joi, 31 Martie 2011
Dragos Stanca (Director General Q2M), Lucian Ionita (Publisher Director Sanoma Hearst Romania) si Maria Toghina (Membru CA Societatea Romana de...
Vineri, 18 Martie 2011
Surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie spun ca agentiile vor fi invitate incepand de saptamana viitoare la prezentarea unor briefuri de pitch pentru alegerea unor furnizori de servicii de marketing si comunicare pentru produse alimentare
Joi, 03 Martie 2011
Comitet: Blaga, Psatta, Blasius, Jansen, Mercurian, Marcovitz, Olaru, Bordeanu, Toacse. Campaniile pot fi inscrise in competitie intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie.
Joi, 24 Februarie 2011
Comedia „Capcana pentru parinti” de la Prima TV a fost mai urmarita miercuri, 23 februarie, decat meciul din Champions League, mai exact 5,6% rating si 16%...
Vineri, 04 Februarie 2011
Elena Radulescu (foto) este noul Sales & Marketing Director, iar Roxana Paun este noul Brand & Marketing Manager la Continental Hotels
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
Dedicat in exclusivitate iubitorilor de hit-uri lansate in ultimii 30 ani, noul Music FM va emite in Bucuresti din 1 februarie, pe frecventa 103.8 FM si are ca tinta principala un public alcatuit din femei si barbati cu virste cuprinse intre 30 si 50 de ani.
Marti, 16 Noiembrie 2010
„Meritul il are nevasta-mea. Daca nu divortam de 5 ori nu stia nici dracu de mine. Doar nu credeti ca sunt vreun mare om de afaceri”, a explicat ieri Silviu Prigoana pozitia pe locul 1 in clasamentul brandurilor personale in afaceri, realizat de revista Biz.
Vineri, 12 Noiembrie 2010
Administrate de regia Turn Digital, avand playere media si un sistem proprietar de expunere a spoturilor TV in video streaming online puse la punct de Media Direct, campaniile marcilor Cappy, Nestea si Jacobs, de la McCann Erickson si Starcom Media Vest, asteapta fiecare cateva milioane de vizualizari si terminale conectate...
Joi, 11 Noiembrie 2010
La incheierea rebrandingului, sub umbrela grupului de comunicare vor face parte BORTUN•OLTEANU, RUSU+BORTUN Brand Growers, Millenium Special Events Agency, The Institute si...
Miercuri, 03 Noiembrie 2010
IAA Romania este gazda intalnirii IAA European Chapter Presidents si a primei intalniri a IAA Young Professionals Woldwide, conduse Felix Tataru, Vicepresedinte IAA Global de la...
Miercuri, 13 Octombrie 2010
Cu peste 33.000 de polite intermediate pe prima jumatate a lui 2010, in valoare de 11 Milioane lei (2,7 Mil.EUR), asigurarile obligatorii furnizate de Pintilie Broker prin RCA Ieftin.ro au ca tinta de vanzari polite de 5 Mil. EUR pana la sfarsitul lui 2010.
Vineri, 08 Octombrie 2010
Campania WeFeedback este organizata pro-bono, la nivel global, de reteaua de agentii independente TAAN (Transworld Advertising Agency Network), reprezentata in Romania de Lemon Studio.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: