Rezultatele cautarii dupa : "account manager"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Singurul premiu romanesc la ANDY Awards 2021. Aur pentru ,,Parcul Online” Telekom Romania, semnat de Leo Burnett Bucharest
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Campania castigatoare: 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online. „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni,...
WOPA si Lidl au reinventat fotbalul (si voleiul)!
Vineri, 26 Februarie 2021
 Pe principiul “ai, n-ai mingea, tragi la poarta!”, Supercupa Lidl powered by WOPA a devenit prima competitie offline-online din Romania.
Crestere de brand awareness de 84%. Stefanini Infinit a lansat noile Cif Disinfect & Shine in comunitati cu cei mai relevanti creatori de continut
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, alaturi de comunitati si cei mai relevanti creatori de continut
J&B ramane la Stefanini Infinit (Infinit Agency) - agentia de creatie J&B in 2020 and beyond
Miercuri, 28 Octombrie 2020
 Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
BMW Romania lanseaza cu Stefanini Infinit (Infinit Agency) noua campanie ,,My BMW Service''
Joi, 22 Octombrie 2020
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci cand esti conectat cu masina ta, esti mai conectat cu viata ta. Iar aplicatia BMW Connected este serviciul premium BMW care iti permite sa stii mereu statusul automobilul tau si sa controlezi o multitudine de functii de oriunde ai fi.
IQOS si McCann PR lanseaza o geanta in editie limitata, inspirata de noul dispozitiv
Joi, 16 Iulie 2020
 ,,Acest proiect este unul de suflet pentru mine si sunt foarte incantata de cum s-a transformat. De la ideea cool din prezentare, la munca echipei de creatie in detaliile implementarii si reactiile pe care le-am primit din comunitatea IQOS. Toate acestea sunt meritele intregii echipe McCann PR si a suportului...
Stefanini Infinit semneaza pentru Unilever o noua campanie Cif
Joi, 18 Iunie 2020
"In noul univers digital nu s-a schimbat doar maniera de comunicare, ci s-au deschis si alte metode de lucru. In urma masurilor luate in ultimele doua luni si a formulei de work from home, noua campanie CIF a fost executata 100% remote." spun Ioana Baltesiu si Simina...
Cu o noua imagine de brand si o noua pozitionare de la Brand New si Propaganda Group, Zizin ne indeamna la armonie. Media la Initiative.
Luni, 18 Mai 2020
 Noua campanie ZIZIN include trei executii TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una...
Izoleaza Violenta. Asociatia ANAIS si Cheil | Centrade in campanie impotriva violentei domestice in contextul distantarii sociale.
Joi, 02 Aprilie 2020
 Distantarea sociala previne raspandirea virusului COVID-19, dar favorizeaza, in acelasi timp, perpetuarea unui virus la fel de perfid in casele romanilor - violenta domestica. Asociatia ANAIS lanseaza campania #IzoleazaViolenta, semnata de Cheil | Centrade
100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Bucuresti Mall - Vitan si Stefanini Infinit au lansat provocarea JudgeLessSeeMore de Valentine's Day
Joi, 27 Februarie 2020
 In Romania exista peste 100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Pornind de la aceasta realitate, Bucuresti Mall - Vitan si-a dorit sa dezvolte un program mai amplu prin care isi completeaza serviciile astfel incat sa raspunda nevoilor tuturor persoanelor.
De Halloween, Frici de rontait, de la Cheil Centrade pentru Dr. Oetker
Vineri, 15 Noiembrie 2019
 De Halloween, Dr. Oetker alaturi de agentia Centrade Cheil, a invitat copiii sa vorbeasca despre cele mai mari frici de care au auzit.
Peste 7 milioane de vizualizari. N-ai bani pentru o masina sport? Inchiriaza una de la SIXT
Luni, 02 Septembrie 2019
O campanie Grey Dusseldorf cu un trompetist, interpretand ... o arie de motor Porsche, a facut furori pe strazile orasului german.
Unilever isi extinde portofoliul de ingrijire personala cu Love Beauty and Planet. Campanie cu Mindshare si Image PR
Marti, 27 August 2019
 Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital,...
Unilever lanseaza in Romania un brand de ingrijire a gospodariei cu o filosofie green. Campania Seventh Generation, cu Mindshare si Image PR
Joi, 22 August 2019
 Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
Brand New packaging pentru Timisoreana Nepasteurizata
Marti, 16 Iulie 2019
 Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de...
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
Povesti cu final fericit in cuplu si pentru sistemul de canalizare. Noua campanie Apa Nova pentru folosirea corecta a canalizarii.
Vineri, 07 Iunie 2019
Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a...
Cel mai mare furnizor de solutii pentru amenajari spatii de birouri, COS Romania a ales Perceptum pentru gestionarea comunicarii digitale
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
„Pentru a transmite acest mesaj eficient aveam nevoie de o strategie coerenta de comunicare in mediul online si de un concept relevant pentru clientii nostri. Perceptum a inteles perfect punctele noastre de diferentiere si le-a tradus intr-o campanie unitara si autentica.”, a precizat Roxana Tanasa, Marketing Responsible COS...
Brand New a pus haine noi URSUS la UNTOLD 2018
Marti, 14 August 2018
 „Pentru editia UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care pastreaza elementele esentiale ale brandului, celebrand in acelasi timp atmosfera de festival, ca punte de legatura intre consumatorii URSUS si Untold” arata reprezentantii de relatii publice ai agentiei.
Condusa de Ioana Mucenic si avand o echipa de 22 de oameni, Minio Studio isi mareste managementul cu Calin Ionescu, Head of Accounts.
Miercuri, 20 Iunie 2018
Condusa de Ioana Mucenic, CEO, si avand o echipa de 22 de oameni, agentia de comunicare integrata Minio Studio isi mareste echipa de management cu 
« 1 2 3 4 5 »