Rezultatele cautarii dupa : "Rusu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Flash mob si iluminare rosie a statuilor din Bucuresti in campania ''Uniti impotriva tuberculozei''
Joi, 23 Martie 2017
 Bucurestiul ia parte pe 24 martie la cea mai ampla actiune de constientizare a riscurilor pe care le reprezinta tuberculoza.
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Rebranding THEMATIC Channels semnat de Propaganda Brand New
Marti, 01 Noiembrie 2016
 Regia de vanzari ce reprezinta canalele Tv din cadrul AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks si-a improspatat identitatea de brand cu un nou logo si un nou aspect vizual.
Licitatie pe Directori de Creatie. Doar pana pe 22 mai puteti castiga unul!
Marti, 20 Septembrie 2016
 Fondurile colectate vor duce doi juniori la Young Jury ADCE Awards, la Barcelona.
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
40% din seniorii activi (55-65) nu au loc de munca! “Activ la orice varsta vrea sa schimbe ceva.
Vineri, 16 Octombrie 2015
 Identitate si campanie semnate de Rusu + Bortun Brand Growers pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).

Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
Luni, 16 Iunie 2014
Campania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
Spor in haine noi. Rebranding semnat de Graffiti BBDO, dupa un pitch cu 4 agentii
Marti, 20 Mai 2014
 Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
De la marketing cu Germanos si Isostar la marketing participativ cu Buzz Store
Marti, 09 Iulie 2013
 Dupa un marketing de tehnologie cu Gerrmanos si marketing de nisa cu produse de nutritie (Isostar, Gerlinea si Modifast, Cereale bio), unul din fondatorii marketingului de nisa al Nutrivita, Adelina Pasat, intra pe piata  seviciilor de marketing participativ sub marca agentiei Buzz Store
Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
 Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Campanie DIGI World si DIGI Life de 200-300 mii de euro. Contul la Millenium People. Media la Spoon.
Miercuri, 03 Octombrie 2012
 Canalelor media outdoor si online li se alatura instrumentelor de marketing proprii RCS-RDS – brosuri, inserturi si comunicarea directa cu clientii.
INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.

 

Chirilescu, Spoon Media: 4,5 Mil. EUR pe 2010 si “Al treilea an de presiuni pe costuri
Luni, 09 Mai 2011
 Cu 40% crestere a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, si 8 clienti noi pe 2010, Claudia Chirilescu spune ca 2011 a inceput mai dificil....
Grupul Millenium Communications devine Millenium People
Joi, 11 Noiembrie 2010
 La incheierea rebrandingului, sub umbrela grupului de comunicare vor face parte BORTUN•OLTEANU, RUSU+BORTUN Brand Growers, Millenium Special Events Agency, The Institute si...
400-500.000 EUR, in contul Spoon
Miercuri, 03 Noiembrie 2010
 Dupa o prima jumatate a anului in curs in care a derulat un business de 2,8 Mil. EUR, portofoliul agentiei de media Spoon s-a imbogatit cu 8 clienti noi, castigati si derulati in...
AdPlayersREPORT Mercury 360: 15,2 Milioane EUR in 2009
Joi, 12 August 2010
Compania a scazut in 2009 cu aproximativ 12 % comparativ cu 2008, cand agentia de servicii de marketing si comunicare integrata inregistra o cifra de afaceri de 17,3 milioane EUR
Banii din licitatii publice trebuie tinuti in tara! Radu Boeru, Alchemy -The Branding Society
Vineri, 30 Iulie 2010
 „Licitatiile publice trebuiesc sustinute cu specialisti din Romania”, opinie de Radu Boeru de la consultantii Alchemy, The Branding Society
Frunza din gradina: Raul a fost facut la licitatie, Catalin Rusu (Rusu+Bortun)
Vineri, 30 Iulie 2010
 „Din pacate, cred ca acum judecam efectul, si nu cauza, iar din punctul meu de vedere raul a fost facut la licitatie”, spune despre brandul de tursim al Romaniei, Catalin...
« 1 2 3 4 »