Rezultatele cautarii dupa : "Realitatea TV"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
450.000 de mii de romani la Romantica si 295.000 la Realitatea TV pentru Costel Busuioc (Hijos de Babel )
Joi, 13 Martie 2008
Castigatorul finalei “Hijos de Babel”, a fost privit de 450.000 de mii de romani din mediul urban in direct la Romantica, si de 295.000 de telespectatori la Realitatea TV
Realitatea TV - 112.000 de telespectatori pe minut din mediul urban, in Februarie
Miercuri, 05 Martie 2008

Postul Realitatea TV s-a clasat pentru a doua luna consecutiv pe locul patru in clasamentul celor mai urmarite posturi TV, la nivel urban, conform reprezentantilor televiziunii

SATI ianuarie: 180 de website-uri, 37 milioane de vizitatori, 630 Milioane de pagini
Luni, 18 Februarie 2008

Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini

Presupusa asasinare a lui George W Bush, la Realitatea TV
Joi, 24 Ianuarie 2008

Realitatea TV va transmite “Moartea unui presedinte”, un film  acuzat ca este anti-Bush si ca profita de situatia din Irak si Afganistan pentru a promova o agenda politica

Cotidianul a donat 10.000 de exemplare din Enciclopedia Ilustrata a Familiei
Luni, 21 Ianuarie 2008
Donatia a fost marcata astazi de o intalnire a realizatorului Realitatea TV si directorului editorial al “Cotidianul”, Robert Turcescu, cu elevi de la Scoala Numarul 11 Eliade Radulescu.
Fidel Castro, la Realitatea TV. Urmeaza Ceausescu.
Marti, 15 Ianuarie 2008
„Scopul acestor filme este sa creasca audienta pe un target mai tanar Estimez o crestere de aproximativ 20% pe targetul 25 - 45 de ani”, a afirmat, pentru AdPlayers, Catalin Popa, Director Executiv al Realitatea TV,  vorbind despre filmele-document “Pe viata si pe moarte”, din 20 ianuarie, prezentata de Laura Chiriac
PR nou la Realitatea TV, The Money Channel si Romantica
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
Infiintarea noului departament de PR face parte dintr-un amplu proces de remodelare si perfectionare a structurii posturilor Realitatea TV, The Money Channel si Romantica si este condus de Lavinia Rindasu, fosta PR...
Ovidiu Caprita este noul Director de Marketing al diviziei TV din cadrul Grupului Realitatea-Catavencu
Marti, 08 Ianuarie 2008
Cu o experienta de 12 ani in marketing si comunicare, Caprita a fost Communication & Events Manager la Kanal D pana in luna decembrie 2007, dar are un background solid in telecomunicatii, activand in...
Realitatea TV deschide televiziunea pe YouTube
Luni, 17 Decembrie 2007
Primul post de televiziune important din Romania si singurul canal de stiri autohton al carui continut este disponibil si pe YouTube, Realitatea TV se alatura canalelor similare deschise pe aceeasi platforma online de BBC, CNN, CBS, Euronews, Skynews, RAI sau France 24
Fundatia Dinu Patriciu, sprijinita de CNA
Sambata, 15 Decembrie 2007
Comunicata de Odyssey, Fundatia Dinu Patriciu este sprijinita de CNA, pentru promovarea programului “Inventeaza-ti viitorul”
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
BVB a facut prima campanie cu Propaganda
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
AdVenture isi face timp de rebranding
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
“Dupa 5 ani am hotarat ca este timpul sa ne ocupam si de noi, respectiv de identitatea companiei”, spune  Liviu Redeleanu, Managing Partner al agentiei
Realitatea TV lanseaza grila cu AdVenture
Miercuri, 10 Octombrie 2007
Promovarea noului set de programe coincide cu repozitionarea Realitatea Tv, pe care AdVenture o sustine prin trei mesaje: “Stiai ca..?”, “Ai aflat ca…?”, “Credeai ca…?” transpuse in executii pentru presa scrisa
Piraeus Bank are Press Office Manager nou
Joi, 30 August 2007
Madalina Nistor este noul Press Office Manager la Piraeus Bank Romania
Stirile Mass Media, de doua ori mai tari in Trafic
Joi, 26 Iulie 2007
Cu 8.516.973 vizitatori in Trafic.ro, categoria "Stiri / Mass Media" s-a plasat pe locul intai in topul categoriilor si in saptamana 16 - 22 iulie, la mare distanta s-au situat categoriile "Cautare / Portal" (4.513.340 vizitatori) si "Divertisment" (3.492.613 vizitatori)
Salvati Delta  intra in Live Earth, cu Friends Advertising
Luni, 09 Iulie 2007
Asociatia Salvati Delta – AC a recrutat peste 50 de voluntari cu ocazia concertului international Live Earth, care militeaza pentru protectia mediului si impotriva incalzirii globale, campania Salvati Delta fiind derulata in acest an cu sprijinul agentiei de publicitate Friends Advertising
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Money Express accelereaza strategia media cu Daniel Gavrila ( Glue) si creatia cu Mihai Coliban (ACME)
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
« 3 4 5 6 7 »