Rezultatele cautarii dupa : "grigorcea"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 25 Noiembrie 2008
											
											 Cel care ar putea fi primul Copywriter „cu acte” in publicitate si care a devenit in ultimii ani Client Service Director la Brands& Bears, s-a angajat in publicitate...
										Luni, 10 Martie 2008
											
											„Nu am organizat o licitatie de publicitate, pentru a pastra confidentialitatea lansarii noilor produse”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oprescu - Marketing Development Manager la Ursus Breweries
										Luni, 01 Octombrie 2007
											
											Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
										Joi, 28 Iunie 2007
											
											Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
										Joi, 15 Februarie 2007
											
											BIC Romānia a ales sa lucreze pentru doua conturi cu Brands&Bears, fara a mai face pitch ( licitatie ) pe BIC Papetarie si  BIC Aparate de ras
										Vineri, 05 Ianuarie 2007
											
											Campania "Iarna asta īti platim caldura" semnata de Brands&Bears reprezinta prima colaborare dintre agentia de publicitate si Evenimentul Zilei, iar directoarea de creatie spune ca autorii promotiei si-au dorit ceva care "sa iasa un pic din tipare"
										Marti, 28 Noiembrie 2006
											
											Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
										Luni, 23 Octombrie 2006
											
											Cea mai recenta promotie Rama are pasii condusi de agentia Brands&Bears, care spune ca toamna aceasta, cutiile de margarina Rama de 500gr vor avea lipit pe capac cāte un CD cu cinci melodii reprezentānd unul din cele opt ritmuri pe care īti poti īncepe ziua"
										Joi, 12 Octombrie 2006
											
											"Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului", a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears legat de campania Antonio Banderas - Cāstiguri de Star! care a oferit 7700 premii prealocate si, marele premiu, "un weekend de vis īn doi īn Spania, la Malaga" 
										Miercuri, 09 August 2006
											
											Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor īn Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
										Marti, 13 Iunie 2006
											
											Emanuel Grigorcea (foto), Client Service Director Brands&Bears si fost  jucator de rugby la Dinamo si Stiinta Bucuresti este convins ca "Rugby-ul este un sport barbatesc, care merita promovat pentru valentele lui educative deosebite"
										Marti, 09 Mai 2006
											
											Agentia se va ocupa si in acest an de componenta de BTL si de PR de la BIC, pe categoria Razoare
										Vineri, 27 Ianuarie 2006
											
											Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro,  valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro 
										Luni, 19 Decembrie 2005
											
											Sub sloganul "Stejar. De esenta tare", agentia de publicitate lanseaza Stejar Strong Beer
										Marti, 22 Noiembrie 2005
											
											Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie 
										Luni, 07 Noiembrie 2005
											
											Desfasurata impreuna cu agentia Brands&Bears, campania "Orice vis ai, Winchester il indeplineste!" este sprijinita de alte trei seturi de premii 
										Joi, 03 Noiembrie 2005
											
											Castigarea licitatiei a fost urmata de semnarea contractului pentru campania de lansare HVB-Banca pentru Locuinte, la sfarsitul saptamanii trecute 
										Marti, 25 Octombrie 2005
											
											Campania care se deruleaza in perioada 3 octombrie  23 decembrie este sustinuta de doua spoturi TV, presa scrisa, postere, spoturi radio si activari in magazine
										Miercuri, 22 Iunie 2005
											
											"Cu Scholl ai Italia la picioare" ii trimite pe (3) drumuri de vacanta de neuitat pe cei care cumpara in perioada 20 iunie  20 august
										Vineri, 10 Iunie 2005
											
											Promotia are loc in perioada 1 iunie-15 august si insumeaza castiguri totale in valoare de peste 300.000$
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















