Rezultatele cautarii dupa : "carti"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Peste 35% dintre elevii de clasa a IV-a cu probleme serioase la citit. Caravana Pofta de Carte vrea sa schimbe ceva cu 10.000 de copii
Luni, 10 Octombrie 2016
 Pe langa acestea, 1.000 de ,,Carti mari ilustrate’’ vor ajunge la educatorii din gradinite in campania 
Vineri si sambata au ridicat si chioscuri care functionau, unele cu marfa in ele. Scrisoare catre editori a unui difuzor de presa.
Miercuri, 31 August 2016
 Proprietarii de chioscuri de presa au informat editorii despre relatia cu Primaria Locala inclusiv despre existenta unui proiect de chiosc de 8.000 de euro care se doreste prezentat in consiliu de catre edilii de la 4
Brandient dublu premiata pentru rebrandingul COSR si Interactive Group la Rebrand 100 Global Awards
Vineri, 04 Martie 2016
 Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
 Incepe treaba la 8.00 si face aproape 1 Milion de euro pe an din afisare profesionala cu JJ DISPLAYS.
Luni, 29 Februarie 2016
 Cu 20 de oameni la productie, echipa  JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea  oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
 Investitie 2Parale in Black Friday 2015. Vrea peste 100.000 de vanzari intr-o luna.
Joi, 12 Noiembrie 2015
 „Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A
IMAGE PR scoate din buzunar pentru FJSC un proiect de 10.000 de euro. 500 de beneficiari pe an.
Joi, 29 Octombrie 2015
Peste 500 de studenti vor beneficia de „Laboratorul IMAGE PR” si isi vor da intalnire cu cadrele didactice #la607, dupa ce vechea sala 607 de la Etajul 6 al Corpului A, Complex „Leu” a fost modernizata total in urma unui parteneriat pe 7 ani  pentru dezvoltarea si modernizarea invatamantului de profil alaturi de Universitatea din Bucuresti - Facultatea de Jurnalism...
Vanzari online cu aproape 1 Milion de lei mai mari la 2 Performant Network
Marti, 21 Iulie 2015
2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania ce reuneste activitatea retelei de afiliere 2 Parale, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% comparativ cu perioada precedent a anului precedent.
Marketing afiliat de 40 milioane de euro si 38.000 de afiliati la 2 Parale
Miercuri, 18 Februarie 2015
 
Media programatica, creatie, continut digital si e-commerce pe 12 si 13 iunie la ICEE Fest.
Luni, 02 Iunie 2014
 La evenimentul care va avea loc saptamana viitoare in 12 si 13 iunie, joi si vineri, la Grand Cinema & More din Baneasa Shopping City, sunt asteptati peste 2.000 de participanti
Doctor in promotionale. Nadia Visan opereaza 4,2 Milioane EUR cu grupul Today.
Miercuri, 12 Martie 2014
 De profesie medic chirurg, Nadia Visan si-a facut meserie de baza din pasiunea pentru obiecte promotionale. Grupul Today Advertising este o afacere cu 78...
Exclusiv adplayers: Epamedia Romania s-ar putea vinde cu 1,8-2 Mil.EUR. In carti, investitorii lui Rene Rosenberg, Newscorp si Vlad Ruta.
Miercuri, 29 Mai 2013
 Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Romania - fost manager in cadrul JC Decaux in Franta dar si reprezentant al unui grup de investitori din Germania, investitorii din spatele NewsCorp (Newsoutdoor) si Vlad Ruta care ar putea negocia in numele...
Cat vinde Emotia? Strategie de marketing cu nerv.
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

Carte in serial: 10 teme de istoria jurnalismului  Marian Petcu (I)
Miercuri, 01 August 2012
 Cum a aparut radioul in Romania, cine este autorul primului manual de jurnalism de la noi (1932), cum au reusit tinerii cuzisti sa compromita un congres al presei (Cluj, 1923), ce a insemnat invatamantul ziaristic in perioada comunista si multe altele sunt prezentate cu maxima rigoare documentara. Unele studii au o evidenta dimensiune polemica – a se vedea turismul...
Premiera RoDirect 2011: Ecusoanele au encodate carti de vizita in QR code
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
 In premiera in Romania la seria de evenimente organizate de ARMAD, ecusoanele de acces la RoDirect 2011 au imprimate si un QR CODE in care se gaseste encodata si cartea de vizita a participantilor la conferinta de marketing direct
130 de expozanti la Print & Sign si Gifts Show, la Romaero Baneasa
Vineri, 02 Septembrie 2011

„Locurile de parcare de la Romaero, accesul imediat in spatiul de expunere atat din zona Herastrau - Floreasca cat si apropierea de iesirea spre DN1 – Bucuresti – Ploiesti vor incuraja doritorii sa viziteze cele doua expozitii”, afirma Daniela Tarsay, despre cele doua expozitii care vor avea loc la Romaero Baneasa pe 9.000 mp intre 21 si 24...

GSP il tipareste pe demolatorul miturilor publicitatii
Marti, 16 August 2011

Gazeta Sporturilor il aduce in Romania pe Frederic Beigbeder si ii va distribui la tarabe in 50.000 de exemplare celebrul titlul 13,99 lei, carte ce desfiinteaza miturile din lumea publicitatii

Dragos Radulescu, ex-CD, DRAFTFCB: “Sunt mult prea multi impostori, diletanti si casute vocale ale clientilor in agentii
Miercuri, 30 Martie 2011
 Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.

Fructe si legume la pahar de 300.000 EUR. Marketing Fitto Cafe.
Miercuri, 23 Februarie 2011
 Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde  racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.
Golden Drum a inceput nedorit. Sakan a murit.
Miercuri, 06 Octombrie 2010
 Cu 33 de ani de publicitate, Dragan Sakan, fondator, proprietar si regional creative director al New Moment – New Ideas Company, New Moment Magazine si Ideas Campus, a trecut duminica la cele vesnice.
« 2 3 4 5 6 »